رئیسی

رئیس جمهور افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت برشمرد و تاکید کرد: هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش اقدامات و عملکردها به مردم و همچنین فرصتی برای ارزیابی خدمات و عملکرد یک ساله وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: در میان مردم و با مردم بودن ویژگی این دولت است و باید اقدامات انجام شده هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: یکی از شاخص‌های مهم برای دولت مردمی، احیای اعتماد مردم است و باید تمام تلاش‌ها و اقدامات در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات و حفظ و تقویت امید مردم باشد.

رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فوراً حل و فصل کنند و نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

رئیس جمهور با اشاره به توصیه سال گذشته، رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیات دولت در زمینه حرکت اندیشه‌ورزانه و عقلانی خاطرنشان کرد: وزرا و مسئولان دستگاه‌ها باید کارآمدی و استفاده از نیروهای انقلابی و نخبه را برای اجرای طرح‌های توسعه کشور سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

رئیسی همچنین با اشاره به گزارش وزیر نیرو از آخرین وضعیت تامین آب شرب برخی استان‌ها و اقدامات انجام گرفته در این زمینه، بر لزوم پیگیری موضوع و رساندن آب شرب پایدار به مردم در استان‌های دارای مشکل تاکید کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز پزشک و تبریک این روز به فعالان عرصه سلامت، از کادر درمانی کشور، پزشکان، پرستاران و همه کسانی که برای سلامت جسم و جان مردم فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 3
    شخصا در روز قیامت شهادت می دهم اقای رییسی بدون شائبه می خواهد کار کند برای این مردم. به همین خاطر علیرغم تفاوت دیدگاه بهش رای دادم.
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 2
    سید جان افشاگری نشود فساد پنهان می‌ماند لطفا تحت فشار ها مقاومت کن و ادبیات دولت انقلابی را عوض نکن چون هر لحظه قضاوت میشوی توسط مردم
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    3 1
    تو این یه سال که چیزی ندیدیم، فقط شعار خالی
    • ناشناس IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 3
      چی میخواستی ببینی،انتظار معجزه داری
  • حیدر IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    همدان_آب_ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس