کد خبر 1411262
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
کیهان

گفت: برخی از این مدعیان اصلاحات (و نه همه آنها ) تمام مشکلاتی را که خودشان بر سر مردم آوار کرده‌اند، به دولت کنونی نسبت می‌دهند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: برخی از این مدعیان اصلاحات (و نه همه آنها ) تمام مشکلاتی را که خودشان بر سر مردم آوار کرده‌اند، به دولت کنونی نسبت می‌دهند! و همه تلاشی را که دولت رئیسی برای جبران خرابکاری‌های آنها انجام می‌دهد، به حساب زمینه‌سازی خودشان می‌نویسند!

گفتم: فاجعه برجام را به ملت تحمیل کرده‌اند، ۸ سال همه امکانات و ظرفیت‌ها و بیت‌المال را به باد فنا داده‌اند، مدیران آنها ۹۲ هزار میلیارد تومان در فولاد مبارکه هپل هپو کرده‌اند، برای آب همدان هیچ کاری نکردند، قیمت مسکن را ۸ برابر کرده‌اند، ارزش پول ملی را از بین برده‌اند، میلیاردها دلار ارز را برباد داده‌اند، ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان قرض بالا آورده‌اند، به فامیل‌های ناکارآمد و بی‌سواد خود مسئولیت داده‌اند، در حوادث طبیعی دنبال عیش و نوش بوده‌اند و... حالا که دولت درپی جبران خرابکاری‌های آنهاست به‌جای شرمساری ابراز طلبکاری هم می‌کنند!

گفت: چاره کار محاکمه علنی و مجازات آنهاست. کار این جماعت از پند و ‌اندرز و هشدار گذشته است!

گفتم: ایول! نیمه‌های شب، صاحبخانه متوجه سر و صدایی شد و شخصی را دید که روی بام خانه است! تصور کرد جنّ است و چند بار بسم‌الله و اعوذبالله گفت، ولی یارو همچنان ایستاده بود. با تعجب گفت؛ چرا ایستاده‌ای؟ و یارو گفت؛ من جن نیستم که با بسم‌الله بروم! پرسید؛ پس برای چه آمده‌ای؟! گفت؛ مرض دارم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    چرا کیهان از شروع ؛ سرچشمه و معدن همه این تحریم ها و بدبختیها یعنی معجزه هزاره سوم چیزی نمی نویسه.
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 6
    تا بحال هر دولت ک سر کا آمده ب فکر مردم بیکاری عقب ماندنی کشور مردم غمناک. نبوده
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    خب مرض داری برو پشت بوم ظریفینا
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 5
    برجام اگه بده چرا الان دنبالشن دوباره برگردوننش؟
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    6 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس