دیدار مقام امنیتی رژیم صهیونیستی با «بلینکن» درباره ایران لغو شد

به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.

به گزارش مشرق، یک رسانه عبری زبان امروز سه شنبه درگزارشی اعلام کرد که دیدار وزیر خارجه آمریکا و مشاور امنیت داخلی رژیم اشغالگر قدس در سایه پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی لغو شده است.

 پایگاه خبری عبری روتر در این خصوص اطلاع داد که با توجه به پیشرفت مذاکرات هسته‌ای، دیدار «ایال هولاتا» مشاور امنیت ملی این رژیم با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در واشنگتن برگزار نمی شود.

در گزارش این رسانه عبری زبان در این باره آمده است: لغو دیدار وزیر خارجه آمریکا با «ایال هولاتا» و برگزاری آن در سطح معاون وزیر در حالی به انجام می رسد که تل آویو تلاش گسترده ای در راستای قانع کردن آمریکا برای عدم امضای توافق با ایران به انجام رسانده است.

گزارش مذکر اضافه می کند که همچنین برخی مسئولان این رژیم اذعان کرده‌ اند که در قانع کردن واشنگتن برای عدم امضای این توافق با ایران شکست خورده اند و اسرائیل اکنون در رویارویی با ایران تنها مانده است.

در این گزارش آمده است که تل آویو فشارهای خود علیه دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را افزایش داده است تا خواسته های خود در هرگونه توافق با ایران در نظر گرفته شود.

بر اساس این گزارش، «ایال هولاتا» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با جیک سالیوان همتای آمریکایی خود گفتگوهایی درخصوص خواسته های تل آویو داشته است.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در گزارشی با اشاره به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در مذاکرات وین برای دستیابی به یک توافق در رفع تحریم های ضدایرانی، اعلام کرده بود که اسرائیل مشاور امنیت داخلی خود را طی یک ماموریت فوری به واشنگتن می فرستد تا به دولت آمریکا درخصوص آن چه ضعف‌ های آشکار در پیش‌ نویس نهایی ارائه شده از سوی اتحادیه اروپا می‌ داند، هشدار دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس