کد خبر 1410560
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
گوشی ردمی

شرکت شیائومی امروز به همراه سری ردمی K۵۰ خود، گوشی هوشمند ردمی K۴۰S با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۰ را در چین رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، این گوشی دارای لرزش‌گیر اپتیکال و فناوری شارژ ۶۷ وات است. درواقع گوشی هوشمند ردمی K۴۰S مدل آپدیت‌ شده‌ی ردمی K۴۰ محسوب می‌شودو که سال گذشته روانه بازار شد. گوشی هوشمند ردمی K۴۰ یک محصول محبوب به حساب می‌آمد که ۱۰ میلیون از این دستگاه به فروش رسید. به نظر می‌رسد با محبوبیت و استقبال فراوانی که K۴۰ کسب کرد شرکت شیائومی را متقاعد کرد که درکنار معرفی سری K۵۰ کماکان مدل آپدیت‌شده‌ی این گوشی را نیز رونمایی نماید. براساس گیزموچاینا، گوشی هوشمند ردمی K۴۰S درکنار حفظ نقاط قوت ردمی K۴۰، پیشرفت‌هایی در طراحی و قابلیت‌های این مدل جدید اعمال کرده است. سیستم خنک‌کننده‌ی یکی از تغییرات گوشی هوشمند K۴۰S به حساب می‌آید.

استفاده از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع

شیائومی در این گوشی به‌جای لوله‌ی مسی خنک‌کننده که در گوشی K۴۰ استفاده شده، از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع با سطح ۳۱۱۲ میلی‌متری در این مدل جدید بهره برده است. این ویژگی باعث شده سطح ناحیه‌ی خنک‌کننده‌ی K۴۰S در مقایسه با قبل ۴۰۰ درصد رشد یابد که می‌تواند تأثیر چشم‌گیری در کاهش دمای قطعات داخلی این محصول به همراه داشته باشد. گوشی مذکور به‌خاطر استفاده از سیستم خنک‌کننده‌ی مدرن خود، قادر خواهد بود بازی‌های نبرد آنلاین چند نفره را با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه انجام دهد.

رونمایی از گوشی ردمی K۴۰S +عکس

فناوری شارژ سریع ۶۷ وات

تکنولوژی شارژ یکی دیگر از ویژگی‌های بهبودیافته در ردمی K۴۰S در این محصول به حساب می‌آید. گوشی هوشمند K۴۰S درحال‌حاضر، با تکنولوژی شارژ سریع ۶۷ وات روانه بازار می‌شود که در مقایسه با تکنولوژی شارژ ۳۳ وات ردمی K۴۰ تقریبا ۲ برابر قدرتمندتر شده و مدت‌زمان مورد نیاز برای شارژ محصول را از ۵۲ دقیقه به ۳۸ کاهش می‌دهد.

دوربین ردمی  K۴۰S

علاوه‌بر این، گوشی هوشمند ردمی K۴۰S در مقایسه با نسل پیشین خود از دوربین‌ مناسب‌تر و بهتری استفاده می‌کند. هرچند این گوشی مانند گوشی هوشمند K۴۰ کماکان دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX۵۸۲ است، ولی اکنون دوربین مذکور مجهز به ویژگی لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) است که ثبات بیشتری به عکس‌ها و ویدئوهایی که در موقع حرکت ثبت شده‌اند ارائه می‌کند. یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ۱دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو، سیستم دوربین پشتی این گوشی را تکمیل‌تر می‌کند.

طراحی ردمی  K۴۰S

گوشی هوشمند ردمی K۴۰S از لحاظ طراحی نیز با تغییراتی همراه بوده؛ این محصول درحال‌حاضر، به‌جای لبه‌های منحنی نسل پیشین، از لبه‌های تیزتر استفاده می‌کند.
همچنین گوشی هوشمند K۴۰S وزن ۱۹۵ گرم خواهد داشت که در مقایسه با نسل پیشین خود سبک‌تر خواهد بود. ضخامت گوشی ردمی K۴۰S نیز به ۷٫۷ میلی‌متر کاهش یافته است.

تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۷۰

بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۷۰ با رم ۶ از دیگر مشخصات ردمی گوشی هوشمند K۴۰S است. این گوشی دارای ۸ یا ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR۵ و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS ۳.۱  است.
گوشی ردمی  K۴۰Sدارای نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد E۴ سامسونگ است. این نمایشگر دارای وضوح Full HD  پلاس و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز می‌باشد. علاوه‌بر این، گوشی مذکور دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

رونمایی از گوشی ردمی K۴۰S +عکس

مشخصات ردمی  K۴۰S

گوشی هوشمند ردمی K۴۰S از حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری استفاده می‌کند و دوربین سلفی آن نیز ۲۰ مگاپیکسلی در این محصول دیده می‌شود.
علاوه‌بر این، گوشی مذکور از وای‌فای ۶، تکنولوژی دالبی‌اتموس، موتورخطی محور ایکس، کنترل از راه‌دور با مادون‌قرمز، NFC و موارد دیگر میزبانی می‌کند.

قیمت ردمی  K۴۰S

قیمت گوشی هوشمندی K۴۰S در مقایسه با گوشی هوشمند K۴۰ اندکی گران‌تر شده است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی مذکور با رم ۶ گیگابایت ۲۸۳ دلار روانه بازار می‌شود.
مدل ۱۲۸ گیگابایتی ردمی K۴۰S نیز با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۳۱۵ دلار دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت با قیمت ۳۴۶ دلار روانه بازار می‌شود. مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۳۷۸ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع:گیزموچاینا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    1 0
    هههه. یه گوشی زپرتی 50 دلاری رو با دادار دودور به قیمت یه لپ تاپ می فروشن و می کنن تو پاچه خلق الله!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخ متخصص این کار 2 شرکت سامسونگ و اپل هستن. تو دزدی هیشکی به گردپاشون نمیرسه. با پدرسوختگی سالی چند میلیارد دلار از جیب مردم در میارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس