کد خبر 1410376
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
شهرکرد

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز آبی شهرکرد تامین شده است، اما با توجه به خالی بودن مخازن و عقب‌ماندگی در مصرف آب تا حدودی کمبود وجود دارد ولی بحران نداریم.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی حیدری در خصوص آخرین وضعیت حل مشکل بی‌آبی در شهرکرد، گفت: طرح پدافندی عمان سامانی برای تامین آب شرب بخشی از شهرکرد از سه روز گذشته وارد مدار شده است و در مجموع آبی که از طرح عمان سامانی و تصفیه‌خانه سامان به شهرکرد انتقال داده می‌شود، حدود ۱۶۰ لیتر بر ثانیه است.

وی افزود: در طرح فدک نیز آبرسانی از مخازن تا تصفیه‌خانه شهرستان بن انجام شده است و ظرف یک روز یا دو روز آینده به غرب شهرکرد خواهد رسید.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش کدورت چشمه کوهرنگ تصفیه‌خانه خلک نیز ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب وارد مدار آبرسانی شهرکرد می‌شود و ۱۵۰ لیتر نیز از طریق چاه‌های کشاورزی تامین شده است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: در مجموع با اقدامات صورت گرفته‌، نیاز آبی شهرکرد تامین شده است، اما با توجه به خالی بودن مخازن و عقب‌ماندگی در مصرف آب تا حدودی کمبود وجود دارد و بحران نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس