کد خبر 1355071
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
با هوشیاری پلیس؛ محموله مواد مخدر به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳۳۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار رهام‌بخش حبیبی با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی کرمان-شیراز در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه کامیون و پژو پارس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: رانندگان قاچاقچی بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر دو خودرو را توقیف کنند، بیان کرد: در بازرسی از کامیون ۱۹۸ کیلو و از پژو ۱۴۰ کیلو (در مجموع ۳۳۸ کیلو تریاک) کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، اظهار داشت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف ۲۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در داراب

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان داراب یک سواری پژو توقیف و در بازرسی از آن ۲۸۵ کیلو تریاک و حشیش کشف شد .

سرهنگ کورش سالمی بیان کرد: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های فرعی و کوهستانی منتهی به این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا راننده خودرو را رها و به سمت باغات اطراف متواری شد.

معاون هماهنگ کننده پلیس فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۷۱ کیلو حشیش و ۱۱۴ کیلو تریاک (در مجموع ۲۸۵ کیلو مواد مخدر) کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ سالمی با اشاره به اینکه یک سواری پژو ۴۰۵ که اسکورت محموله بود توقیف و راننده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    درود بر پلیس ما که حافظ امنیت ماست. البته برخی!!
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    مقصد کجا یود؟
  • کار جو IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    آزمایشگاه مواد مخدر برا تشخیص تریاک و درجه خلوص نیرو بخواد افتخاری حاضرم با تضمین کمترین خطا و رقابت با تجهیزات و دستگا های پیشرفنه روز
  • علی اصغر IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام و تشکر از مامورین اماده باش واقعی و خدمتگزار مهین عزیز اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس