کد خبر 1409585
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
وزیر بنادر و کشتیرانی هند وارد تهران شد

سارباناندا سونوال وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه های هند در صدر یک هیات بلند پایه به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سارباناندا سونوال وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه‌های هند را در این سفر، برخی مدیران بنادر این کشور از جمله سونیل موکوندان مدیرعامل شرکت IPGL همراهی می‌کند.

بازدید از پایانه‌های بندری و تجهیزات و تاسیسات بندر چابهار، نشست مشترک با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و امضای سند همکاری عملیاتی دو کشور در حوزه‌های حمل و نقل و بنادر و دریانوردی و ملاقات با برخی مقامات دولت از مهمترین برنامه‌های وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه‌های هند در سفر به کشورمان است.

علی اکبر صفایی در جریان استقبال از، سارباناندا سونوال ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو کشور با توجه به روابط دیرینه در تمام ابعاد از جمله همکاری‌های دریایی و بندری افزایش یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر وجود زمینه برای مشارکت هند در پروژه‌های مختلف از جمله توسعه بندر چابهار تاکید و اظهار داشت: توسعه بندر چابهار می‌تواند به افزایش همکاری‌های سه جانبه بین ایران، افغانستان و هند کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    از اول اشتباه کردیم بندر چابهار را به هندی ها دادیم هر چه زودتر از این پروژه بیرونشان کنیم برد کردیم اصولا از هندی ها به لحاظ اقتصادی احتمال خیر رسیدن خیلی کم است ...تجارت بکنیم مشکلی ندارد ولی اصلا هرگونه حساب کردن روی سرمایه گذاری هند در ایران خسارت مطلق است
  • خسرو IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    سیستم اداری هند با رشوه اداره میشود و آنها در موقع نهایی شدن اجرای طرح با گرفتن رشوه از صهیونیستها به بهانه های واهی عقب نشینی میکنند و یا با یک تشر نیز اجرای طرح را به عقب می اندازند پس در حدی نیستند که به آنها اعتماد کنیم بفکر کشور دیگری باشیم چون ده سال است که ما را سرگردان کرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس