روسیه:آمریکا آنقدر مشغول تحریم‌هاست که شکست آن‌ها را نمی‌بیند

سفیر روسیه در آمریکا گفت تجارت و همکاری‌های اقتصادی عادی قربانی سیاست‌های تحریمی واشنگتن شده است.

به گزارش مشرق، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده پنجشنبه (۱۸ اوت) گفت واشنگتن آنقدر مشغول تحریم‌هاست که متوجه شکست آن‌ها نیست.

سرویس مطبوعاتی سفارت روسیه به نقل از آنتونوف اعلام کرد: مشغولیت واشنگتن به محدودیت‌ها نمی‌گذارد ببیند که استراتژی انتخابی‌اش شکست خورده است. بدیهی است که تلاش‌ها برای خفه کردن، پاره پاره کردن اقتصاد ما شکست خورده است.

وی افزود: تنها چیزی که ایالات متحده به دست آورده بی‌ثبات کردن اقتصاد جهانی است که از قبل هم در بحبوحه پیامدهای ناشی از همه‌گیری با مشکل مواجه بود. محدودیت‌ها مغزهای متفکر جنون تحریم‌ها را پس می‌زند. روابط تجاری معمول طعمه سیاست تحریم‌های آمریکا شده است.

به گزارش خبرگزاری «تاس»، این دیپلمات روس در ادامه گفت: یکی دیگر از نتایج انباشت پرهرج و مرج محدودیت‌های بی‌معنی توسط واشنگتن این است که هزینه‌های هنگفتی را برای مشاغل و شهروندان عادی ایجاد می‌کند. موسسات مالی و شرکت‌های بین‌المللی که از سوی تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده مرعوب شده‌اند، در انجام عملیات معمول محتاط هستند. حتی کار به جایی رسیده که وقتی دولت تلاش می‌کند به شرکت‌ها توضیح دهد استثناهایی از تحریم‌ها وجود دارد، کارایی ندارد.

ارتش روسیه به درخواست جمهوری‌های دونباس برای دفاع در مقابل حملات اوکراین، در تاریخ ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ماه گذشته) به اوکراین حمله کرد و هدف از این عملیات نظامی را نازی‌زدایی و خلع سلاح کی‌یف اعلام کرد. کشورهای غربی بویژه آمریکا و انگلیس از آغاز بحران، با اعمال انواع تحریم‌ها علیه مسکو و ارسال سلاح و تجهیزات به اوکراین و ممانعت از نشستن کی‌یف سر میز مذاکرات صلح، به درگیری‌ها در این کشور دامن زده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    2 0
    مثل دست اندازها و سرعت گیرهای توی خیابون های ماست، آنقدر تعدادشان زیاد شده که دیگر کسی اهمیتی به آنها نمی‌دهد
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    8 2
    آمریکا باید چین روسیه و ایران را ۱۰۰ درصد تحریم کند.
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      1 0
      ایران چین و روسیه باید آمریکا رو نابود کنند.
    • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 0
      اگه مال این حرفا بود زودتر از اینا انجامش داده بود.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    2 2
    اون چند درصدشم رآه آب باریکی بخاطر زنده نگهداشتن خودشو زیاد ب زور و فشار نمی اندازه ، تحریم و فشار ۱۰۰ درصدی عین این میمونه ک هفتیر برعکس بسمت خودت هدف بگیر و بجای طرف مقابل بخودت شلیک کنی ، آمریکا با نصف جهان شایدم بیشتر باشون دشمنی داره و تحریمشون کرده اگ بخواد ۱۰۰ درصد تحریمشون کنه با کی میخواد معامله کنه ک اقتصادش بچرخونه......التماس تفکر
  • خسرو IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    به زودی معلوم میشه که چه کسی شکست رو ندید گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس