کد خبر 1408955
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
اراذل

قرار دعوا گذاشته بودند؛ با چاقو و قمه به جان هم افتاده و در این بین به صغیر و کبیر هم رحم نکردند؛ بعد از عربده‌کشی و ضرب و جرح چند نفر خودی و ۴ نفر از کسبه نیز سریعا متواری شدند.

به گزارش مشرق، شرارت از سر و رویشان می‌بارد؛ سابقه‌دار هستند آن‌هم در حمل مواد مخدر، دعوا و درگیری؛ از چاقو و قمه نگویم که دیگر همراه داشتن آن بخشی از وجودشان شده است!

 همین چند روز پیش_ ۲۱ مرداد ماه_ کری خوانی کرده و قرار دعوا گذاشتند؛ آن هم در خیابان مرتضوی تهران چرا که چند نفرشان ساکن آنجا بودند، دو تا سه نفر هم از شهرستان های اطراف تهران آمده و چند نفر هم از شهرستان های غربی کشور، جمع ۹ نفره شان که جمع شد دعوا هم شروع شد.

دیگر به صغیر و کبیر رحم نکردند؛ حتی وقتی مردم و مغازه دار ها برای جدا کردن و بیرون کردن‌شان از خیابان و محل زندگی‌شان وارد صحنه شدند با چاقو و قمه به جان مردم افتادند؛ چهار نفر از شهروندان و کاسبان را مصدوم کردند، شدت دعوا و درگیری آنقدر بود که چند نفر از خودشان هم مصدوم شدند.

 بعد از دعوا و وحشت و فریاد و عربده‌کشی هم متواری شدند اما پلیس امنیت بیکار ننشست و با رصد اطلاعاتی در عرض ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیرشان کرد.

پایان کری‌خوانی و قمه‌کشی خونین اراذل +عکس

پرده اول: هم آرامش مان را سلب کردند هم سلامت مان را / اوباش همسرم را چاقو زدند!

زن هنوز هم آرام و قرار ندارد؛ وقتی که می خواهد از جریان آن شب حرف بزنند صدایش می‌لرزد؛ ناخودآگاه پسر بچه اش را که در کنارش ایستاده با دست به آغوشش می‌کشد و می گوید: راستش هنوز پسرم می ترسد بیرون بیاید.

 زن از وضعیت نابسامان محله و جولان اراذل و اوباش گلایه می کند و می گوید: آرامش مان را سلب کردند و این آخری هم سلامت مان را!

می پرسم چه اتفاقی افتاده؛ مگر به شما هم آسیب زده اند؟

زن می‌گوید: همان شب که دعوا شد شوهرم به قصد جدا کردن وارد دعوا و درگیری شد؛  دو گروه از اراذل و اوباش بودند با چاقو و قمه به جان هم افتاده بودند و در ادامه هم به سمت مردم و مغازه داران آمدند...همسرم جلو رفته بود تا آرام‌شان کند و از سمت زن و بچه مردم و خیابان و مغازه‌ها متفرق شان کند اما نامردان چاقو و قمه به دست به شوهرم ضربه زدند و دستش را ناقص کردند.

پرده دوم: زنم باردارم از ترس به خود می پیچید/ خدا کند دادگاه جرمشان را سنگین بداند

همسرم باردار است، باور نمی‌کنید آن شب که در خیابان دعوا شد چه حال‌و روزی داشتیم؛ زنم از ترس به خود می لرزید.

با اینکه دعوا و درگیری توی خیابان بود و ما در خانه بودیم باز هم صدای عربده‌کشی و فحاشی‌شان گوش عالم را کر می کرد.

خانم ؛ اگر شما دسترسی به مسوولان دارید بگویید تو را به خدا کاری کنند که آرامش به این محله برگردد، درست است که پلیس سر رسید و بعد از دو روز دستگیرشان کرد اما خدا کند دادگاه آن قدر محکوم شان کند که حالا حالا ها در زندان بمانند و ادب شوند نه اینکه چند روز دیگر سر و کله شان پیدا شود.

پایان کری‌خوانی و قمه‌کشی خونین اراذل +عکس

پرده سوم: مردم خیابان مرتضوی شب وحشتناکی را گذراندند/ اراذل به مردم رحم نکردند

 مرد با موهای جوگندمی با هیجان داستان آن شب را تعریف می کند.

می گوید مغازه‌ای را که می‌بینید بسته است صاحبش آمده بود تا دعوایی ها را جدا کند که دستش را زخمی کردند؛ باور نمی‌کنید که آن شب بر نوامیس مردم چه گذشت و چه وحشتی را تجربه کردند؛ واقعه ای که هنوز با اینکه می دانیم عوامل اش را دستگیر کرده‌اند یادآوری اش دست و دلمان را می لرزاند.

پرده چهارم: اراذل مست بودند/ با چاقو دستم را بریدند

مغازه ساندویچی دارد؛ جریان آن روز را می پرسم با صدایی که هنوز  ترس و وحشت در آن موج می‌ زند جریان آن شب را بازگو می کند.

دستش را نشانم می‌دهد و می‌گوید: ببینید دست‌م را هم با چاقو زدند...  باور کنید اصلاً با آنها کاری نداشتیم.

آمدند جلوی مغازه، ۳ تا ۴ نفر بودند مست کرده بودند. جلوی کارگرم را گرفتند و شروع کردن به فحاشی. به من هم فحاشی کردند من چیزی نگفتم بعد خودشان عربده کشی راه انداختند و چاقو در آورده و به سمت من آمدند و دستم را زدند.

تازه وقتی آن همسایه سوپرمارکتی آمد که نجاتم دهد به دست او هم ضربه زده و تاندونش را قطع کردند.

پایان کری‌خوانی و قمه‌کشی خونین اراذل +عکس

و پرده آخر : اراذل در چنگال قانون به غلط کردن افتاده اند!

و حالا فقط به فاصله چند روز بعد از آن واقعه وحشتناک، پلیس اراذل و اوباش دستگیر شده را برای بازسازی صحنه به محل وقوع جرم آورده است؛ ۵ نفر از ۹ نفر اراذل و اوباش متواری، در تهران و شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شده‌ و چهار نفر که به شهرستان‌های غربی فرار کرده شناسایی و دستگیری آنها در حال انجام است.

و حالا اینجا در خیابان مرتضوی، چهار نفر از ۹ نفر اراذل و اوباشی که خون به راه انداخته و آسایش مردم را سلب کرده بودند دستبند به دست و پابند به پا مظلوم تر از هر مظلومی کنار همان مغازه هایی که بر صاحبانش چاقو و قمه کشیدند به غلط کردن افتاده اند.

اراذل در پاسخ به هر سوالی طفره رفته و پشت سر هم می گویند اشتباه کرده و غلط کرده ایم؛ «ببخشید » واژه پر تکرار هرکدام از اینها در مواجهه با مردم و خبرنگاران است.

 مردم محل همه جمع شده اند؛ چه آنهایی که  آن شب در صحنه بوده و با سر و صدا و عربده کشی اراذل ترسیده بودند و چه آنهایی که حتی از تعریف آن شب وحشتناک بر خود لرزیده بودند.

بازسازی صحنه که به پایان می‌رسد اراذل و اوباش دستگیر شده را به ماشین پلیس امنیت برمی‌گرداند؛ در این بین اما این مردم خیابان مرتضوی هستند که از  اقدام پلیس امنیت در دستگیری ۴۸ ساعته اراذل و اوباش تقدیر کرده و فریاد « نیروی انتظامی تشکر تشکر» سر می دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    163 0
    چرا دستگاه قضایی با این جماعت مماشات میکنه چرا برخورد قاطع و جدی با اینا نمیشه؟
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      34 3
      حتما اعلام کنید که زین پس قرار دعوا ها را به خارج شهر و بیابانهای اطراف تهران انتقال دهند. اینطوری بهتر است
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      22 8
      اینا اکثرا خانواده های پرنفوذ و رده بالایی دارن و بی صاحب نیستند
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      44 0
      اینکه میگویند اراذل در چنگال قانون به غلط کردن افتاده اند و پایان ماجرا است! دروغ زشتیست. تازه آغاز ماجراست و.در زندان بین زندانیان قاتل و دزد به یک اژدهای هفت سر تبدیل خواهند شد
    • علیرضا IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      7 0
      چون از سازمان‌های تروریستی مثل سازمان ملل و عفو بین الملل می‌ترسه، همچنین یه عده حقوق دان خائن لیبرال هم مانع اند و در اصل مقصر قانون گذار همون نمایندگان مجلس هستند ، پلیس بدبخت هی باید بگیره اینا هی ول میکنن ، نیروی زیاد لازم نیست ، فلان تجهیزات و تعداد بالای ماشین برای پلیس لازم نیست اصل بازدارنده بودن قانونه که متاسفانه تو مملکت ما اینطور نیست . من که ساکن یه شهر کوچیکم اینو فهمیدم که هر جرمی کنی نهایتش ۵ سال حبسه و کسی کاری باهات نداره
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      6 0
      جالب اینه تو فضای مجازی قرار دعوا میذارن کل دنیا ببیننشون بعد که میگیرنشون جلوی صورتشونو میگیرن،اگه چند گروه از شما رو درست و حسابی ادب می کردن دیگه جمع میشدین ولی چی بگم متاسفانه....
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      ( ادامه 11:02 ) در این صورت هرچه هم از اینها بمیرند یا چلاق شوند، مهم نیست . ما هم خوشحال میشویم
    • میلاد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      5 0
      باید تمام کسانی که زخم خورده اند. همان زخمها بر بدن این اراذل و اوباش خورده شود. باید تاندومهای دست این مجرمان نیز پاره شوند.
    • جکسون IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      اراذل خوب، اراذل مرده اند
    • حميد TR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      5 0
      اول بايد قاضي كه حكم سبك براي اينا ميبره رو محاكمه كنن و علتش رو بفهمن تو همه شغلي ادم خوب و بد هست بسياري از قاضي هاي عزيز و شريف كه داريم ممنونشون هستيم ولي اون عده كم حالا يا قاضي ترسو يا بي سواد يا حقشو گرفته …يكي بايد اينو پي گيري كنه چرا طرف ١٠بار سابقه داره بازم ادامه ميده و متنبه نشده
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    61 6
    فقط اعدام اعدام اعدام
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    46 3
    آن‌هایی که بار اول‌شان است به کنار، سابقه داران این‌ها "باید" در ملا عام و به خصوص در جلوی چشم تازه‌کارها اعدام بشوند. من نمی‌دانم اگر تعریف مفسد فی الارض این نیست پس دیگر چیست.
    • هموطن GB ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      22 2
      درسته، اینها آرامش مردم را سلب کرده اند، باعث فرارو عدم سرمایه گذاری میشوند که خود باعث بیکاری و جرم و فساد و فحشا میشود. تشدید مجازات، اعدام و زندانهای طویل تا در زندان بپوسند و درس عبرتی برای بقیه بشود
  • کاوه IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    20 4
    درود بر پلیس زحمت کش درود تمامی پرسنل انتظامی خسته نباشن
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      1 2
      هر چقدر می خوای به پلیس درود بفرست. قوه قضاییه اینها را به دو سوت آزاد می کند و به آغوش جامعه باز می گرداند.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    24 5
    سوال دارم چرا در زمان عربده کشی و قمه کشی پلیس محترم تشریف نداشتند که بعدش وارد عمل شدن
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      8 4
      در کمنر از ۴۸ ساعت خوبه دیگه!!!!!!
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      18 0
      چون مجبوره برای متوقف کردنشون از قانون مزخرف سلاح پیروی کنه ودر نهایت هم برای شلیک یه گلوله به پای یه متحم هزار بار هزار جا سیم جیم بشه تهش هم براش نمره منفی بشه توی پرونده خدمتش و درجه اش عقب بیافته ودر نهایت از هست ونیست به خاطر یه گلوله که برای دفاع از مردم شلک کرده ساقط بشه.بیشتر بگم یا کافیه.
    • محمد US ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      8 2
      من خودم چنین یک صحنه عربده کشی و درگیری و لات بازی را شاهد بودم بیشتر از ده نفر به پلیس زنگ زدند من خودم سر صحنه درگیری چهار بار با پلیس 110 صحبت کردم و گفتم که چند نفر اوباش محله رو بهم زدند ولی بعد 45 دقیقه پس از ختم غائله یک پلیس موتور سوار آمد و با چند نفر صحبت کرد و دوری زد و رفت. حالا اگه میگفتند یک دختر و پسری با هم تو ماشین نشسته اند فی الفور و همزمان چند ماشین گشت پلیس برای برقراری نظم و امنیت حاضر میشدند. هر کی باور نداره امتحان کنه.
    • محمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      0 0
      مشرق ممنون از اینکه نظر منو منعکس کردید
  • US ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    9 13
    عوضش امنیت دارید آخه !
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      6 3
      فقط یه نفهم این جمله رو میگه و فرق امنیت خرد و کلان رو نمیفهمه،تو آمریکا لابد خیلی امنیت هست که بچه ۵ ساله مسلح میره بیرون
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 0
      برو تو آمریکا زندگی کن که امنیتش بیشتر. البته اگر اراذل تو خیابون یا رستوران یا مدرسه خودت یا زن و بچه هاتو به رگبار نبستن.
    • DE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 0
      ارازل امریکایی که از تیربار و مسلسل استفاده میکنند و این بچه لات های ایرانی در مقابل اونها واقعاً بچه هستند .
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    19 0
    مقصر بیشتر قوه قضاییه است وقتی اراذل و اوباش در شبهای دهه محرم در مسجد یک عزادار مسئول را علاوه بر کتک زدن چاقو هم زده و پس از دستگیری قاضی حتی آنها را بیش از 2 ساعت در زندان نگه نداشت و برای رضایت آنها را آزاد کرد فکر میکنید وضعیت بهتر از این خواهد شد.
  • ناشناس IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    12 1
    کسی که باید بشدت از دست پلیس کتک بخورن این اراذل و اوباش خیابونی دوزاری هستند که باید همچین بزنندشون که چیزی ازشون نمونه ، بعدش فقط اعدام باید فقط اعدام بشن تا دیگه از این کارا نکن
  • سعید IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    19 1
    برای چندمین مرتبه دستگیر میشوند و زودتر از قاضی به خانه برمیگردند؟؟؟راستی چرا !
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 1
    سلام لطفا از اعدادم این افراد گزارش تهیه کنید اینها زندگی مردم و اجتماع که شما هم جزعی از این هستید مسخره گرفتن گروه تشکیل میدن میزنند میترسونند اخرش میگن اشتباه کردیم میدونند اخرش براشون ترسی نداره چون وقتی بگن نادم هستیم برمیگردن به اجتماع اینها حمایت میشن نمیشدن حتما میترسیدن کاراشون براشون عواقب نداره اینها اخر کارشون رو از ۱۰ تا وکیل بهتر میدونند
  • ... IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    10 1
    جای سرهنگ بختک بشدت حس میشه در محل جرم شلاق بزنید دستشم قطع کنید
  • سید رضا فولگنده پور IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    7 0
    چه فایده دو سه ماه تو زندون هستند بعد دوباره میان بیرون و میفتن به جان مردم باید چوب تو آستینشون کرد
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    8 0
    مشکل از دستگاه قضایی است.مماشات با این اراذل و اوباش اونها را وقیح و پلیس را بی انگیزه کرده.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    15 1
    این جانور های حرامی را باید اعدام کرد و زمین را از لوس وجود ناپاکشان پاک کرد فقط وزنه ایی سنگین و نجس بر روی زمین هستند
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 0
    شهرستان های غربی منظور کجاست ؟
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    مقصر اصلی نیرو های قضای وامنیتی انتظامی که چنین اراذل واوباش هاباداشتن سابق شرارت ومواد مخدر وغیره آزادانه در سطح شهر عربده میکشند وآزادی مردم را صلب وپس از چند روز زندان دوباره آزاد هستند .این افراد برای چندمین مرتبه دستگیر میشوند و زودتر از قاضی به خانه برمیگردند؟ چرا؟؟
  • محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 0
    چرا انقدر تو ایران با این اراذل تسامح می کنید؟ گردنشونو بشکنید خواهششششششش میکنم التماس میکنممممم
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    واقعادستتون دردنکنه توروخدایه. کاری کنین ایناعبرت دیگران بشن درجاآزادنشن اونوقت دوباره این کارهارومیکنن باتشکرازیگان تبریز
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 0
    بهترین کاری که نیروی انتظامی بعد از دستگیری با این کثافتها باید انجام دهد . مشت مالی دادن اینها و کتک زدن مفصل اینها در حضور مردم و در ملا عام تاحد خیس کردن خودشان و بعد تحویل مراکز قضایی کنند که هم باعث راضی بودن مردم از زحمات غیر قابل توصیف پلیس می‌شود و هم باز دارنده و درس عبرت برای سایر مجرمان و گردن کشان جامعه می‌شود.
  • ش. AE ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 0
    کدوم قانون ؟؟؟؟ این انگل های جامعه رو میفرستین دانشگاه خلاف کاری( زندان) پرفسور خلاف کار میان بیرون اعدام کنین این انگل ها رو کسی که ۲۵ بار رفته زندان این آدم درست شدنی نیست
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    شیر مادر حلال پلیس‌هایی که این بوزینه ها ی کثیف را دستگیر می کنند و قبل از تحویل به مراکز قضایی حسابی در انظار عمومی و جلوی دید مردم بیگناه ، این کثافتها را کتک می‌زنند و تنبیه می‌کنند که هم خدا و هم مردم راضی از پلیس زحمت کش خواهد بود و هم درس عبرت برای سایر مجرمان و گردن کشان جامعه خواهد شد .
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    مجلس قانون قطع دست بزاره
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    این حرفا را ول کن تا هفته دیگه آزاد میشند
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 0
    من چند ماه پیش تقریبا شبیه این صحنه رو کنار دریاچه چیتگر دیدم صحنه فوق العاده وحشتناک و دلهره آوری بود البته کار به چاقو و قمه نکشید ولی بعضا با پنجه بوکس درگیر شدن و در حد مرگ همدیگرو می زدن
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 0
    واژه ارادل اوباش غربده کش چاقو کش یعنی چی ؟؟/اینهمه دستگاه نظامی داریم چرا این انسان نماها رو تو نطفه خفه نمیکنند؟کسی که هر کاری ازدستش برمیاد رو انجام بده بودنش برای جامعه چه منفعتی داره؟اینا و مواد فروشها و سازنده های مواد مخدر به نظر شماه انسانند؟باید زندگی کنند؟
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    کری خوانی فقط سردار دلها ؛ میگفت: ترامپ قمار باز! نیروهای مسلح ایران نمیخواهد! من حریف شما هستم!
  • DE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    باز چندتا فعال مدنی و آزادیخواه رو دستگیر کردن .
    • میم IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      این واقعا یک نظر کارشناسی بود
  • خاتم IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    لعنت به فرهنگ جامعه ای که چنین افراد نادان وجاهل وناآگاه را پرورش میدهد بدون شک جامعه امروزی در پرورش این انسان های بیکار وناامید از اینده نقش مهمی دارد
  • صفدر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    برن آب خنک بخورن تا حالشون بیاد جاش،، هر روز ی بستنی کیم هم بهشون بدی تا سی روز فکر کنم شاید اصلاح شن .
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 0
    مثل حرمله اول دست و پایش را قطع کنید بعد بسوزانید
  • هوشنگ IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 2
    جوجوها بشتابید به سوی پرخوری پرخوابی آموزش خلاف های دیگر مثل جعل کیف قاپی و.... 1 ماه دیگر بیرون اومدین حسابی مشغول باشین
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    اقا اعدام کنید بره. چه فایده چند ماه دیگه ازادشون کنن
  • عالی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    آرا ضعیف را قضات ضعیف و خواب زده صادر می کنند و بس
  • هوشنگ IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    کار نیست زندگی خرج داره هر روز خرجش بالاتر می ره وگرنه باید بری علف بخوری گدایی کنی کار درست کنین برای مردم تا فیلم اکشن نسازن خخخخخ
  • هوشنگ IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    مرد شاپرکی ، مرد مارمولکی ، مرد گرگ نما ، بابا یه بارم از مرد انسانما بنویسین دیگه
  • اریا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    دستگاه قضایی تنها کاری که می‌کنه اینارو به یگان ویژه تحویل میده و نیروهای یگان ویژه موهای اینارو از پشت میگیره میکشه و میگه بگو غلط کردم ، بگو ...
  • شکرانی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    الان میگن غلط کردیم دو روز دیگه آزاد میشن دوباره تشریف میارن محل وبه ریش همه میخندند فکر کردید با اینا چیکار میکنند ؟
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    اعدام شدند قبوله
  • عدنان IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    به زودی قوه حماسه ساز قضایی به اسم رأفت اسلامی آنها را آزاد خواهند کرد تا. دوباره به جان و مال و ناموس ملت بیفتند
  • محسن IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    امروز 5 بهمن 1401 است پرده ها بالا رفته اراذل و اوباش براندازم از همین قماش اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس