جلسه غیرعلنی مجلس درباره مذاکرات هسته‌ای فردا برگزار می‌شود

آخرین تحولات درباره مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن و مواضع طرفین قرار است فردا(چهارشنبه) در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه روز سه شنبه از جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با موضوع مذاکرات هسته ای خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، قرار است حسین امیرعبدالهیان وزیر خارجه و علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای در صحن مجلس حاضر شوند. البته احتمال اینکه به دلایلی این حضور لغو شود هم وجود دارد.

وی تصریح کرد: موضوع مذاکرات هسته‌ای و تحولات اخیر درباره توافق احتمالی، محور جلسه غیرعلنی فردا خواهد بود.

به گزارش مشرق، در جلسه امروز(سه شنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی حاضر بودند و گزارشی درباره روند مذاکرات به نمایندگان ارائه دادند.

بر اساس گزارش ارائه شده، در مذاکرات هسته ای، طرف مقابل بر اساس منطق جمهوری اسلامی، دو موضوع راستی آزمایی رفع تحریم ها و ارائه تضمین را پذیرفته و اساس توانمندی‌های هسته ای کشور حفظ خواهد شد.
 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    چرا غیر علنی؟ متن توافقنامه یا پیش نویس توافقنامه کجاست؟ تا کی مردم ایران نامحرم، اسرائیل و آمریکا محرم راز؟ این دولت و مجلس هم توزرد از آب در آمدند.
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    چرا غیر علنی؟ متن توافقنامه یا پیش نویس توافقنامه کجاست؟ تا کی مردم ایران نامحرم، اسرائیل و آمریکا محرم راز؟ این دولت و مجلس هم توزرد از آب در آمدند.
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 1
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    کشور بخاطر چهارتا ژن خوب در غرب نفروشید غرب غیر قابل اعتماد است تازه کمی شرکتهای ایرانی داشتند خودکفا میشدن ما ایرانی ها تنبلیم تحریم نباشیم همه چی را وارد میکنیم مثل ماهواره که خریدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس