کد خبر 1408707
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
متروپل

نماینده مردم آبادان در مجلس حادثه متروپل را لکه سیاه در مدیریت ساخت و ساز و مدیریت شهری کشور دانست و گفت: در این حادثه مدیران به جای تعهد به قانون و مردم، به فرد و حزب معتقد بودند.

به گزارش مشرق، سید محمد مولوی در نشست علنی امروز (سه شنبه 25 مردادماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه متروپل گفت: این گزارش دردی از مردم داغدار را دوا نمی‌کند، مجلس و دستگاه های نظارتی باید با جستجو مشخص کنند که چه کسانی در بروز این حادثه دخیل بوده اند و چه کسانی در تعیین شورای شهر و شهردار دخل و تصرف داشته اند.

مولوی با بیان اینکه ای کاش در تدوین گزارش دقت بیشتری می شد گفت: متاسفانه در گزارش اینگونه به نظر می رسد که بیشتر سهم تقصیر برای مردم آبادان و جانباختگان است، در حالی که گزارش باید موارد استنکافی را مشخص کند.

نماینده مردم آبادان تصریح کرد: این حادثه لکه سیاهی در مدیریت ساخت و ساز و مدیریت شهری کشور بود. چرا که مدیران به جای تعهد به قانون و مردم، به فرد و حزب معتقد بودند.

مولوی ادامه داد: پس از بروز حادثه چه تسهیلاتی به مردم ارائه شد، در حال حاضر برخی افراد ناچارند در خانه معلم یا در منزل همسایگان یا اقوام خود سکونت کنند، چرا که برای ارائه تسهیلات ناچارند هزار تضمین ارائه دهند!

وی با بیان اینکه کسبه خیابان امیری نابود شده اند، گفت: از حضور آقای وحیدی وزیر کشور در منطقه تشکر می کنم، اما جناب آقای سعید محمد؛ منطقه آزاد اروند موجبات آزار مردم آبادان را فراهم کرده که باید فکری اساسی برای آن شود.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بر اساس استعلام از بنیاد شهید، مدیرعامل کنونی منطقه اروند دوبار بازنشسته و مامور شده، بنابراین استمرار کار وی تخلف است و باید فرد دیگری به عنوان مدیرعامل این منطقه منصوب شود که ما اقدامات لازم را از طریق شکایت در کمیسیون اصل 90 و تدوین گزارش 234 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس پیگیری می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    تا امثال شما باشن باز هم چنین وقایعی رخ خواهد داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس