به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت:

 تارنمای پالتیکو به نقل از یک مقام ارشد غربی گزارش داده است که اتحادیه اروپا پاسخ ایران به متن پیشنهادی این اتحادیه در مذاکرات هسته‌ای را دریافت کرده است. بنا بر این گزارش، پاسخ ایران بیشتر بر پرسش‌های مهم در ارتباط با تحریم‌ها و ضمانت‌ها پیرامون تعاملات اقتصادی متمرکز است.

 طبق ادعای این مقام غربی، در پاسخ ایران خواسته‌های بیشتری در مورد بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و منشاء مواد هسته‌ای کشف شده در سایت‌های هسته‌ای ادعایی، وجود ندارد. به گزارش پالتیکو، اتحادیه اروپا پیشنهادی ارائه داده است که به موجب آن، اگر آژانس پاسخ‌های ایران را پیش از روز اجرای مجدد توافق، معتبر ارزیابی کند پرونده‌ها در ارتباط با سایت‌های ادعایی بسته می‌شود.

 این مقام غربی گفته است پاسخ ایران چندان تحریک‌برانگیز به نظر نمی‌رسد.

 پالتیکو: پاسخ ایران بر تحریم‌ها و ضمانت‌ها متمرکز است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    5 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      وقتق می بینم آمریکاییها دارند یه چیزهایی را می پذیرند می توانم اصمینان پیدا کنم و هشدار دهم که حتما یه راه در رویی پیدا کرده اند که آن را می پدیرند و از همینجا به مذاکره کنندگان هشدتر میدهم آن سوراخ را پیدا کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس