کد خبر 1408631
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
شهید

در پی درگیری تکاوران پلیس با اشرار مسلح در زهکلوت کرمان، تکاور«اسماعیل جلالی» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش مشرق، گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شب گذشته ماموران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: طی این درگیری استواریکم اسماعیل جلالی صدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردارعبدالرضا ناظری گفت: شامگاه دوشنبه ۲۴مرداد ماه ماموران گشت پایگاه عملیاتی شهید فرزان مستقر در روستای پنگ شهرستان رودبار جنوب (مرز استان کرمان و سیستان بلوچستان) هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی تویوتا سفید رنگ با پلاک مخدوش حامل قاچاقچیان مسلح که قصد خارج شدن از روستا به سمت رودخانه چاه علیشاه را داشتند مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود:قاچاقچیان مسلح به سمت ماموران انتظامی تیر اندازی و منجر به مجروحیت استوار یکم اسماعیل جلالی صدر شد.

این مقام ارشد پلیس استان تصریح کرد: با توجه به شدت جراحت، اقدامات درمانی موثر واقع نشد و این مامور فداکار پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر بیان داشت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید به زودی اعلام خواهد شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج گفت: پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل جلالی  ابتدا از میدان انقلاب تا میدان ولایت شهر فهرج تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای محمدآباد نگین کویر منتقل می‌شود.

وی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم شهیدپرور شهرستان فهرج جهت حضور پرشور در مراسم استقبال، تشییع و تدفین بیان کرد: ساعت دقیق این مراسم متعاقبا به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج گفت: پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل جلالی  ابتدا از میدان انقلاب تا میدان ولایت شهر فهرج تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای محمدآباد نگین کویر منتقل می‌شود.

وی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم شهیدپرور شهرستان فهرج جهت حضور پرشور در مراسم استقبال، تشییع و تدفین بیان کرد: ساعت دقیق این مراسم متعاقبا به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

شهادت یک مامور در درگیری با اشرار مسلح +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    10 0
    چه می شود گفت جز افسوس؟ قاچاقچیان مسلح بوده و نیروی ارزشمندی را به شهادت رسانده اند. قاعدتا میبایست به سمت خودرو شلیک و قاچاقچیان معدوم یا دستگیر می شدند. اما چیزی در این باره گزارش نشده. یعنی قاچاقچی خائن مامور خادم را براحتی از ملت گرفته و احتمالا گریخته. چرا باید قانون، اینقدر نیروهای ما را در مبارزه با اشرار مسلح محتاط و دست بسته کند و حق ابتکار عمل آنان را به رسمیت نشناسد؟ چرا باید تمام اعتماد و حق تشخیص درست از غلط برای قاضی ای باشد که دور از صحنه درگیری و تنش روی صندلی قضاوت نشسته و نه مامور حاضر در صحنه که در گرما و سرمای جان‌فرسا هر لحظه در معرض انواع حملات و مخاطرات قرار دارد؟
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      3 0
      الان اگر به جای این قهرمان دلاور، یکی از آن اشرار کشته شده بود، باید به هزارجا پاسخگو میبودند که چرا یک انگل کثافت را به درک فرستاده اند و جامعه را از دست او راحت کرده اند. تا زمانی که قانونگذار شکم گنده زیر باد کولر لم میدهد و از سر بخار معده قانون وضع میکند، درحالی که حافظان امنیت زیر آفتاب سوزان جانشان را کف دستشان میگیرند و در سخت ترین شرایط جلوی اشرار و اوباش می ایستند، وضع همین است.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      1 1
      قانون بکارگیری سلاح هم خیلی جالبه. ظاهرا توسط کسانی نوشته و تصویب شده که نه فقط در صحنه عملیات نبوده‌اند، بلکه حتی فیلم پلیسی و جنایی ندیده‌اند! مگر اشرار مسلح صبر می کنند تا مراحل اخطار، تیر هوایی، کمر به پایین و ... یک به یک طی بشه. بی‌مقدمه و برق‌آسا شلیک و یک تا چندین مامور رو به شهادت می‌رسونن و الفرار. در ضمن غیر از سارق، اجازه تیراندازی به سمت سایر اشرار مثل قاچاقچی و قاتل در قانون داده نشده! یعنی اگر مسلح نباشن و متواری بشن، نمیشه برای دستگیری‌شون از سلاح استفاده کرد.
  • ش. AE ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    7 0
    خوب اشرار و قاچاقچیان چی شدن ؟؟؟؟؟ خدا این مرد دلاور رحمت کنه انتقام خون به ناحق ریخته گرفته شده یا اینکه اشرار متواری شدن ؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    7 1
    اين اشرار قوم و خويش ريگي اند. همشون بي وجدان.كينه اي،وبي رحمن،فورا اعدامشون كنيد.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      3 1
      آقای عزیز طایفه ریگی 42 تیره مختلف هستند، لطفاً ندانسته قضاوت نکن و یک قوم رو بخاطر اشتباه یک نفر زیر سوال نبر،
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      3 1
      تفرقه ننداز منافق بی‌هویت. قوم رو که به خاطر یک نفر مجازات نمی‌کنند. اتحاد مردم ایران، هدف سوسک‌های آمریکاست.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    مرگ ونفرین بر مسولین بی خیال وراحت چرا اینقدر راحت دسته گل های رشید ورعنای این مملکت راهی خاک می شن
    • وطن پرست DE ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      0 0
      چون سگ گردانی و حمایت از حقوق حیوانات ظاهرا مهم تره.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    3 0
    دولت به همراهی مجلس برای جلو گیری از سقط جنین قانونگذاری می کنه ولی برای جلوی از دست رفتن مردان مرد این مملکت هیچ قانونی وضع نمی کنه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    باید به سربازان نیروی انتظامی این حق واین مجوز داده بشه که قاچاقچیان واشرار مسلح رو زنده زنده پوست بکنند نه اینکه سرباز نیروی انتظامی اجازه شلیک مستقیم نداشته باشه
  • عباسعلی سعادت IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    4 0
    ای مسؤولین عالی رتبه کشور! ای سران قوا! تو را خدا از خواب بیدار شوید. دست مجرمان را در ارتکاب هر جرمی باز گذاشته اید. چرا مسامحه می کنید؟ چرا از مجرم حمایت می کنید و مأمور انتظامی و پلیس را محکوم می کنید؟ آقای رئیس قوه قضائیه لطفاً در برخورد با مجرمین تجدید نظر کنید.
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    طفلی خانواده ش
  • علیرضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    هفته ای نیست نیروی انتظامی مظلوم شهیدی تقدیم نکنه ........خواهشا مسوولین امنیتی و انتظامی و نظامی کشور برای افزایش اقتدار و مجهز شدن نیروی انتظامی فکری کنند ......کشورهای دیگه رو ببینید چین ،آمریکا،فرانسه، انگلیس و قس علیهذا .آیا اونجا هم پلیس دست بسته و منفعل هست یا مقامات حکومتی نهایت قدرت رو به پلیس تفویض میکنن.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    روح مطهر وپاکش با امام حسین علیه السلام ویاران امام حسین علیه السلام
  • محمود IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    3 0
    یک عده آدم وظیفه شناس و پاک نیت در شرایط سخت آب وهوایی دارند از کیان و مقدسات ما حفاظت می‌کنند و عده ای مغرض و لجوج تو بهترین شرایط و امکانات بیانه دشمن پسند صادر می‌کنند.اینا فردای قیامت جواب این خونها را چگونه می دهند
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      1 0
      خوش به حالت که اینجوری فکر می کنی
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    افتخار ایران
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    4 0
    روحش شاد انتقام تورا از خلافکار آن. خواهیم گرفت
  • DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    5 0
    خدا رحمت کنه روحش شاد . قاتلین به امید خدا بزدوی دستگیر و به اشد مجازات برسند .
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    با یک عده ملت نادان سر و کار داریم، اگر اصول بازرسی رو و لباس ضد گلوله رو رعایت کنند از این اتفاقات خیلی کمتر پیش میاد
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    آن شالله وجدان مسولین بیدار بشه وبودجه ها وپول ها وهزینه هایی که در کشور اسراف می شود به امنیت اختصاص بدهند
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    دستم به دامن شما یا بی بی جان رقیه این مملکت رو از هر آسیب وافتی محافظت ونگهبانی کنید از این خبرای ناراحت کننده نباشه اینجا مملکت امام زمان علیه السلام هست
  • نیما IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    قهرمان سرزمینم شهادتت مبارک. ای کاش درد و بلات میخورد توی سر همسایه ما. این همسایه ما زمان جنگ به زور ۴۵ روز رفته جنگ البته خط مقدم هم نبوده. بعد از سال ها با کلی ادعا و به کارگیری حربه زور و با غصب همه آب و زمین های اهالی روستا در جواب اعتراض صاحبان اصلی زمین ها، گفته: دلم خواسته همه چیز را تصرف کردم، من جبهه رفتم حقم هست که همه امکانات مال من باشد.الان هم مردم روستا آب آشامیدنی ندارند ولی آقای مذکور سه رشته چشمه اب را برای خودش برده و به ریش همه می خندد. ما که دیگر به اجرای عدالت امیدی نداریم. انشاءالله قاضی ازل ایشان و همدستان را به زودی زود محاکمه نماید اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    3 0
    از مشرق تقاصا دارم بررسی و انتشار نماید که در یکی دو سال گذشته چند پلیس به شهادت رسیده است و در مقابل چند نفر از قاتلین این شهدا قصاص شده اند.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    چرا استفاده از پهپاد در چنین شرایطی عملیاتی نمیشود
  • فرزاد IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    تا وقتی قانونگذاران مجلس و قوه قضائیه و خود نیروی انتظامی قاطعانه با این میکروبهای جامعه برخورد بسیار قاطعانه نداشته باشند اوضاع نه تنها بهتر نمیشود بلکه روز به روز بدتر میشود مردم از دست قاچاقچیان مواد مخدر در محله ها هم امنیت ندارند
  • lkhkjfdsg IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    اخبار رو نزاریذ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس