کد خبر 1408436
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
طاهری: داور پنالتی ما را نگرفت اما تمارض مظاهری را خطا اعلام کرد/نگران آینده استقلال هستیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی در اولین بازی ما چنین اشتباهاتی رخ می‌دهد طبیعی است که ما نگران آینده می‌شویم و امیدواریم که این نگرانی ما اشتباه باشد.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در خصوص داوری دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: ما فکر می‌کردیم بعد از پایان لیگ، داوران عزیز پس از مدتی استراحت با تمرکز بیشتری وارد مسابقات می‌شوند ولی در مصاف با سپاهان، دیدیم که بیژن حیدری با وجود تجربه بالا اصلاً تمرکزی روی بازی نداشتند. این در حالیست که نه هواداری در استادیوم بود و نه از سوی دو تیم فشاری روی داوری ایجاد شد.

وی افزود: برای من عجیب است که چطور صحنه خطای پنالتی روی آرمان رمضانی را دید ولی سوت نزد و یا اینکه رشید مظاهری پایش به یک پای دیگرش خورد و خودش را روی زمین انداخت ولی آقای حیدری خطای جعفر سلمانی را اعلام کرد. من از داوران می‌خواهم که توجه بیشتری داشته باشند. نمی‌خواهیم که داوران به سود ما سوت بزنند بلکه فقط عدالت را می‌خواهیم. داوران باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشند. لیگ امسال سخت‌تر از همه لیگ‌های قبلی است و لازم است تا داوران آمادگی جسمانی و ذهنی خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

عجیب اما واقعی؛ ژستد از لیست استقلال خارج نشده

سرپرست استقلال گفت: توقع ما از حیدری خیلی بیشتر بود. استقلال در طول سال‌های اخیر بارها و بارها از اشتباهات داوری ضرر کرده و امیدواریم در فصل جاری دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و عدالت از سوی داوران در زمین اتفاق بیفتد. داوران عزیز هم اگر احساس می‌کنند تمرکز کافی ندارند، بهتر است به مسئولان فدراسیون بگویند تا نفر دیگری را به جای آن‌ها در بازی‌ها استفاده کنند.

طاهری تصریح کرد: به هیچ وجه به دنبال توجیه شکست مقابل سپاهان نیستیم و قطعاً در آینده تلاش می‌کنیم با کسب بهترین نتایج، دل هواداران را شاد و این نتیجه را جبران کنیم ولی واقعیت این است که ما از داوری در مصاف با سپاهان ضربه خوردیم. به همین دلیل از داور مسابقه شکایت کردیم. امیدواریم به این شکایت رسیدگی شود و با داور این مسابقه برخورد لازم صورت بگیرد. وقتی در اولین بازی ما چنین اشتباهاتی رخ می‌دهد طبیعی است که ما نگران آینده می‌شویم و امیدواریم که این نگرانی ما اشتباه باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    3 5
    باید ساپینتو شهامت فرهاد را در برخورد با شیتیل بگیران پس پرده داشته باشه که انگار نداره در همین هفته اول ی پنالتی به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس گرفته نشد سالی که نکوست از بهارش پیداست
  • کامران IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    این داوری های فوتبال ایران هم چون نطارتی روشون نیست و تنبیه های انظباطی بشدت کمی اعمال میشه بسیار راحت و بدون دغدغه نتایج بازی ها رو تعیین می کنن، و پول های عجیب و غریبی رد و بدل میشه و جالبه همه هم میدانند ولی جرات گفتن و برخورد ندارن و چند داور که افشاگری کردند طبق قانون روتین این سالهای ایران خودشون نقره داغ شدن و مفسیدین با قدرت ب کارشون ادامه دادن!!! واقعا اوضاع فساد در ایران در تمام مسائل بزرگ و کوچک حیرت آوره! ظاهرا از هفته اول سفت و سخت پیگیر زمین زدن استقلال و بالا بردن پیروزی هستن و از کسی هم ترسی ندارن
    • رضا IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      0 0
      نه عزیز جان بندگان خدا این داورها ماموریتی را که فدراسیون بهشون محول کرده انجام میدهند. اگر عادلانه قضاوت کنند از داوری محرومشان می کنند.
  • رضا IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    آقای طاهری سالهای زیادی است که در روی همین پاشنه می چرخد باید مثل سال گذشته، بازیکنان و مربیان تیم استقلال بگونه ای عمل کنند که هم تیم های مقابل، هم تیم داوری، هم فدراسیون فوتبال، هم صدا و سیما هم معاون وزیر و وزیر ورزش را شکست دهند یعنی 11 نفر مقابل 50 هزار نفر!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس