کد خبر 1408197
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
بایرن مونیخ برد و مقتدرانه صدر نشین شد

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان با برتری برابر ولفسبورگ آلمان به صدر جدول رقابت‌های بوندس لیگا صعود کرد.

به گزارش مشرق، هقته دوم مسابقات لیگ فوتبال آلمان (بوندس لیگا) با دیدار تیم های بایرن مونیخ و ولفسبورگ پیگیری شد این دیدار تقابل نیکو کواچ با شاگردان سابق خود در آلیانس آرنا بود.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته نخست بوندس لیگا موفق شد با نتیجه ۶ بر یک تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و تیم ولفسبورگ نیز با نتیجه برابر تیم وردبرمن با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

شاگردان ناگلزمان دیدار را تهاجمی شروع کردند و در دقیقه ۲۲ به گل رسیدند اما پس از بازبینی گل سادیو مانه توسط VAR‌رد شد. حملات تیم فوتبال بایرن مونیخ در نیمه نخست ادامه داشت تا اینکه جمال موسیالا در دقیقه ۳۳ موفق شد دروازه شاگردان نیکو کواچ را باز کند.

حملات بایرن روی دروازه ولفسبورک در نهایت گل دوم این تیم را به همراه داشت. این گل در دقیقه ۴۳ توسط توماس مولر به ثمر رسید. نیمه دوم این بازی نیز با برتری تیم بایرن مونیخ در جریان بود اما شاگردان ناگلزمن نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

تیم بایرن مونیخ با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی بوندس لیگا صعود کرد. در انتهای جدول لیگ فوتبال آلمان تیم بایرن لورکوزن قرار گرفته است. این تیم سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد

پیش از این دیدار تیم فوتبال ماینس برابر تیم فوتبال یونیون برلین به تساوی بدون گل رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس