دربی به کام آبی‌ها تلخ شد/ جواب جنجالی به شادی جنجالی!

تیم چلسی موفق باز هم مقابل تاتنهام شکست‌ناپذیر باقی ماند، اما برد شیرینش را دقیقه آخر از دست داد.

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود و این بازی پرحاشیه با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

عملکرد بهتر چلسی در نیمه نخست با یک گل همراه شد. همکاری دو بازیکن جدید آبی‌ها کوکوریا و کولیبالی این تیم را به گل رساند. ارسال کوکوریا روی پای کولیبالی نشست و این بازیکن دقیقه ۱۹ دروازه لوریس را گشود.

دقیقه ۶۸ تاتنهام موفق شد با شوت هویبیرگ بازی را به تساوی بکشاند که این گل با حواشی بسیاری همراه شد. قبل از آن به نظر می‌رسید روی هاورتس خطایی انجام شده، اما با وجود اعتراض شدید این بازیکن و کادرفنی چلسی، داور اعتقادی به خطار نداشت. پس از گلزنی هویبیرگ هم کونته خوشحالی‌اش را به سمت توخل و نیمکت چلسی انجام داد که باعث درگیری لفظی نیمکت‌های دو تیم شد.

جواب این گل حاشیه‌ساز اسپرز را چلسی خیلی زود داد. دقیقه ۷۷ پاس استرلینگ را جیمز با ضربه‌ای محکم به قعر دروازه سفیدها فرستاد. اما دقیق ۶+۹۰ کین با ضربه سر تماشایی روی ارسال پریشیچ گل تساوی را به ثمر رساند.

چلسی با این تساوی برای هشتمین بازی متوالی مقابل تاتنهام شکست‌ناپذیر باقی ماند، اما بعد از ۵ برد متوالی نوار بردهای این تیم خاتمه یافت. چلسی و تاتنهام با این تساوی هردو ۴ امتیازی شدند.

دربی به کام آبی‌ها تلخ شد/ جواب جنجالی به شادی جنجالی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس