اصلاح طلبان

چپ‌های ستادی همچنان تقلا می کنند تا کسی متوجه پروژه آنها برای "تحریم انتخابات" نشود و مردم ندانند که اصلاح طلبان چگونه اقدام به ذبح دموکراسی در پیش پای خود کرده اند.

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

جولان بی‌مسئولیتی در اردوگاه جریان چپ

اهانت به نیروی انتظامی/ گلایه شهردار سابق تهران از دستگاه‌های نظارتی!

علی صوفی، فعال چپ و از وزرای دولت اصلاحات در بخشی از یک مصاحبه با شماره شنبه گذشته روزنامه آرمان امروز گفته است: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1398 بیشتر کاندیداهای اصلاح‌طلب رد صلاحیت شدند. هنگامی که احزاب نمی‌توانند با تمام قوا در انتخابات مشارکت داشته باشند چگونه می‌توانند در قدرت و تصمیم گیری برای جامعه مشارکت داشته باشند؟ امروز ما با چنین شرایطی مواجه هستیم.

او در ادامه اظهارات خود تصریح می کند: در شرایطی که فضا برای مشارکت احزاب اصلاح‌طلب در قدرت فراهم نیست برای مشارکت احزاب جریان اصولگرایی باز است و این احزاب برنامه‌های خود را بدون مانع جلو می‌برند![1]

*این اظهارات صوفی در واقع برای لاپوشانی و استتار یک جنایت سیاسی طرح شده است. جنایتی به نام "تحریم انتخابات" که چپ های ستادی اخیرا نیز در دو مقطع 98 و 1400 مرتکب آن شدند و اکنون به زعم خود مشغول لاپوشانی این رفتار زشت هستند.

در واقع آنها به مردم نمی گویند که این آنها بودند که از ماه ها قبل از برگزاری دو انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، دست به تحریم انتخابات زدند و از معرفی داوطلبان نامزدی که واجد شرایط باشند امتناع کردند. و در ادامه به معرفی افراد بدسابقه ای مثل مصطفی تاجزاده بعنوان داوطلب نامزدی پرداختند. افرادی که از قبل مشخص بود واجد صلاحیت های قانونی نیستند اما چپ ها تعمد داشتند تا با معرفی افرادی که بی صلاحیتی آنها محرز بود؛ تیشه به ریشه انتخابات بزنند و با طرح این مبحث که "ما نامزدی در انتخابات" نداریم؛ از میزان مشارکت مردم در انتخابات بکاهند و سپس بیرق نامشروع بودن نظام اسلامی را بلند کنند. که کردند!

جالب است که صوفی در پاسخ به این سوال خودساخته که "هنگامی که احزاب نمی‌توانند با تمام قوا در انتخابات مشارکت داشته باشند چگونه می‌توانند در قدرت و تصمیم گیری برای جامعه مشارکت داشته باشند؟" از بیان این پاسخ عقلانی طفره می رود که "خب می توانند داوطلبان دیگری به انتخابات معرفی کنند"! همان کاری که چپ ها در انتخابات های 92 و 96 کردند و آقای روحانی را به انتخابات فرستادند.

اما چپ ها پس از ارائه کارنامه های بد در مجلس دهم و در دولت اعتدال؛ تصمیم به تحریم انتخابات گرفتند. رفتاری که به معنی برداشتن سلاح علیه نظام اسلامی و عبور از مردمسالاری است.

این نکته را نیز باید در نظر داشت که محرز است صوفی قصد دارد علت رد صلاحیت برخی داوطلبان را اصلاح طلبی آنها معرفی کند نه بی صلاحیتی عمدی آنها را!

***

گلایه شهردار سابق تهران از دستگاه‌های نظارتی!

اهانت به نیروی انتظامی/ گلایه شهردار سابق تهران از دستگاه‌های نظارتی!

پیروز حناچی، شهردار تهران در دوران استیلای اصلاح طلبان بر شورای شهر، در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه شرق گفته است:

"نگرانی برای شهر یک نگرانی دائمی و همیشگی است و بیشتر ما که کارشناسان این موضوع هستیم و دوره‌ای مسئولیت داشتیم، نسبت به این مسئله نگرانیم. واقعیت این است که در این حوزه من نگران تهرانم. نظارت بر این مسئله برعهده شورای شهر و دستگاه‌های نظارتی است. از دستگاه‌های نظارتی پذیرفته نیست آن‌طورکه ما را نظارت می‌کردند، دیگران را نظارت نکنند. به خاطر دارم در یک سال ما به ۹۰۰ نامه از یک دستگاه نظارتی جواب می‌دادیم. این خوب است، من نمی‌گویم بد است، نظارت به‌ اندازه خودش و به‌صورت تخصصی خیلی هم خوب است ولی نباید  دوره‌ای باشد. نباید آنجاهایی که می‌دانیم حساسیت وجود دارد، رها کنیم. درواقع باید به نظارت ادامه دهیم."[2]

*معنای این سخن یا به عبارت بهتر این کنایه حناچی اینست که دستگاه های نظارتی کشور در دوران شهرداری زاکانی؛ دست از نظارت های گسترده برداشته اند و صرفا در دوران اصلاح طلبان حساس بوده اند!

جدای از اینکه این ادعا حتما بایستی توسط نهادهای نظارتی پاسخ داده شود اما بیان یک نکته جالب است و آن اینکه در عمق همین نظارت های گسترده‌ی ادعا شده از سوی شهردار حناچی بود که مردم دیدند و شنیدند که شهرداری اصلاح طلبان به جرم گرانفروشی به مردم در سازمان تعزیرات محکوم شد![3]

از طرف دیگر تجربه نیز نشان داده که ادعاهای حناچی جمله بر باد است و مثلا در جریان ادعاهای او پیرامون بدهی های شهرداری اسبق و یا پرونده های قالیباف؛ نه تنها هرگز چیزی اثبات نشد بلکه شاهد پا پس کشیدن حناچی پس از تأکید قالیباف بر پیگیری قضایی مسئله نیز بوده ایم.

در فقره کنونی هم به نظر می رسد بیشتر شاهد یک دعوای حیدری_نعمتی از سوی آقای حناچی هستیم. ضمن اینکه به گواه آنچه از کارنامه دستگاه های نظارتی کشور می دانیم؛ برای آنها اصولگرا و اصلاح طلب مطرح نیست و آنچنان که در تجربه های زیسته دریافته ایم؛ فساد و خلاف قانون در نظام اسلامی در هیچ سطحی و برای هیچ شخصی پذیرفته نیست و با آن برخورد می شود.

***

اهانت به نیروی انتظامی

اهانت به نیروی انتظامی/ گلایه شهردار سابق تهران از دستگاه‌های نظارتی!

محمد اشرفی اصفهانی، فعال اصلاح طلب و از مقامات دولت روحانی به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با سایت جماران در اشاره به نیروی انتظامی گفته است:

"فردی که امر به معروف و نهی از منکر می کند خودش باید صالح باشد. ما در روایت داریم که حضرت علی(ع) خواستند زنی که منحرف رفته بود را دستور رجم بدهند و فرمودند هرکسی خودش را صالح می داند او را رجم کند. یعنی کسی که می خواهد کاری را به عنوان وظیفه الهی انجام بدهد باید خودش را صالح بداند و عالم، فرهیخته، متعهد، متدین و پاکدامن باشد. ما به نیروی انتظامی اهانت نمی کنیم ولی خواهش من این است که آقایان در این ماجرا تجدید نظر کنند"![4]

*بدیهیست که آشکارتر از این نمی توان به پرسنل مومن، خدوم و مجاهد نیروی انتظامی نسبت ناصالحی و بی صلاحیتی داد.

ضمن اینکه اساسا قیاس و منطق اشرفی اصفهانی به شدت غلط است زیرا نیروی انتظامی در مقام اجرای حد نیست که بحث صلاحیت و ناصالحی مطرح باشد بلکه نیروی انتظامی مجری قانون است و در هیچ کجای دنیا هم مجری را بواسطه اجرای قانون مورد هجوم قرار نمی دهند.

ما قضاوت درباره اظهارات این مقام دولت اعتدال پیرامون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را بر عهده مخاطبان محترم می گذاریم.

***

1_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/detail/340089

2_ https://www.sharghdaily.com/fa/tiny/news-852927

3_ https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/02/15/2256683

4_https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1562462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    10 32
    مناسب ترین فردبرای شهرداری حناچی
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      9 2
      مناسبترین فرد حناچی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      11 5
      در 4 سال گذشته که اصلاح طلبان در شهرداری تهران مدیریت کردند حتی یک کیلومتر خط مترو هم ساخته نشد.
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      13 6
      اصلاح طلبان بی کفایت اقتصاد کشور و معیشت مردمو نابود کردند و توسط مردم از صحنه سیاسی کشور حذف شدند خود کرده را تدبیر نیست.
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      3 0
      جناب حناچی دیگه همه شما رو میشناسن
    • ناظر DE ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      6 1
      خدا لعنتت کنه که با کامنت های جهت دار و می ری روی اعصابمخاطب تا چندتا کلیک بیشتر بگیری. حروم باشه حقوقی که بهت می دن.
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      دوچرخه نارنجی ها کار حناچی بود یا اونی که الان تو زندانه ؟ هر کدوم بود بابت اینکه جای مترو چند کیلومتر دوچرخه نارنجی افتتاح کرد سپاسگزارم .
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      محمد اشرفی اصفهانی اشتباه گفت
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    17 10
    نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر نمیکنه که! قانون رو اجرا میکنه.
    • عزیز زهرا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      4 8
      اخه بیسواد تر و بی فرهنگ تر از تو هم هست که قشر زحمت کش جامعه رو که هر روز شهیدمیده بدون هیچ توقعی برای امنیت مردم اینجوری مخاطب قرار میده ؟
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 5
    من خودم شاهد بوده ام
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      3 0
      منم همینطور . اصلاح طلب ها از ذات خودشون با خبرن .لذا صادقانه نه تنها امر به معروف و نهی از منکر نمیکردن ، کسانی مثل شهید علی خلیلی رو بازخواست میکردن و بهشون میگفتن به تو چه ربطی داشت . از طرفی خانم ملاوردی ای داشتن که از همشون صادق تر بود از کشف حجاب تا محمد ثلاث گرفته تا زمینه کارگر ... فعالیت میکرد .
  • سید IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    7 5
    ظاهراً امثال صوفی و حضرتی و خباز نمی خواهند به منفور شدن شان از سوی ملت گردن نهاده و پذیرا باشند! همواره به دنبال مقصر گشتن برای گریز از پاسخگویی و مسئولیت پذیری از خصائل این جماعت است!
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      5 1
      آقا سید عزیز
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    7 6
    گفته ها و عملکرد مثلا اصلاح طلبان ، در جهت منافع استکبار و صهیونیست ها ست چون سرمایه های صهیونیستی و آمریکایی هستند که به دعای شهدا ، ریشه شان تا ابد می خشکد ، ان شاءالله
  • Nm IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    10 9
    درست است که نیروی انتظامی خدماتی ارائه میکند و.... اما چند درصد نماز نخوان دارد؟ انوقت کسی که نماز نمیخواند وروزه نگیرد شرعا میتواند امر به معروف وناهی از منکر باشد دقت کنید مسئله اعتقاد به چهار چوب های شریعت ، یکی از اساسی ترین درخواست های ملت در زمان قیام برای جمهوری اسلامی بوده است.
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      11 2
      نیروی انتظامی وظیفه امر به معروف ندارد باید با منکری که جرم است برخورد قانونی کند. چرا خودتان را به بلاهت می زنید؟
    • k FR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      4 6
      کشورهای دیگه دنبال سیارات هستند
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 2
      آیا کسی که روزه نمی گیرد و نماز نمی خواند باید کارمند باشد با استدلال تو؟ قانون رفتار کردن چه ربطی به این چیزها دارد
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    6 4
    بسیاری از نقد ها و اعتراض ها دیگر اهانت محسوب نمی شود .
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    5 7
    لطفاً فقهای محترم تکلیف مردم را روشن کنند. آیا امر به معروف و نهی از منکر را فقط افرادی باید انجام دهند که خودشان آدم های خوبی باشند؟ من این شرط را در هیچ رساله ای ندیده ام. ضمناً خطاب این آقا به کارکنان نیروی انتظامی است. آیا اجرای قانون توسط مأموران ذیربط مشروط به این است که آن مأموران خودشان آدم های صالحی باشند؟ در گرفتن مالیات، برخورد با اشرار و سارقان و ... همین قاعده باید رعایت شود؟ چگونه؟
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      8 3
      نخیر این رو ایشون از خودشون فتوا داده اند!!!! ضمن اینکه وظیفه ناجا امر به اجرای قانون و برخورد با بی قانونی است نه امر به معروف.
    • عسگر IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      سلام. در کتب فقه ایی برای امر به معروف و نهی از منکر شرایط مشخص شده.
  • محمد IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    16 9
    هر چی ادم بی سواد و بی فرهنگ که بی کاره جذب نیروی انتظامی میشود.
    • ذوقی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      5 7
      اشتباه میکنی
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      8 7
      پس تو چرا جذب نشدی؟
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      6 7
      بیسوادی و بی فرهنگی از شعورت می باره که درباره شخصیت دیگران نظر میدی .
    • محمد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      7 9
      غلط زیادی نکن.
    • تومخی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      1 3
      گند زدی،با این نظر احمقانت،چه حرف مزخرفی ،واقعا شعور فرهنگ ادب از یه جمله نیم بندت می‌باره.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    7 4
    آقای اشرفی اصفهانی به نیروی انتظامی توهین نکرده بلکه گفته دولت بی خاصیت تدبیر و امید، چون مفسد بوده، نمی تواند خود را اصلاح طلب بداند و در انجام کار صحیح و درست ناتوان و قاصر بوده است.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 3
    آقای اشرفی اصفهانی به نیروی انتظامی توهین نکرده بلکه گفته دولت بی خاصیت تدبیر و امید، چون مفسد بوده، نمی تواند خود را اصلاح طلب بداند و در انجام کار صحیح و درست ناتوان و قاصر بوده است.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 4
    من به عنوان یه نفر از مردم این رو میفهمم
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 2
    اصلاح طلبان عادت کردن چرت و پرت افاضه کنند
  • حمید IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    5 2
    هنوز وظیفه نیروی انتظامی رو نمی دونه واجا ضابط قضایی هست وظیفه اش امر به معروف نسیت و قوه قهریه است
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 2
    انگار ایشون شابلون و نماد حق و حقانیت بودند و هستند و دیگران در جبهه کفر قرار دارند .
  • وحید IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 2
    مواضع اصلاحطلبا کاملا مشهوده به چه سمتی غش می کنن
  • خودم IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 1
    خودت چی ؟! الان صلاحیت داری که دیگران را نهی از منکر می کنی؟! لم تقولون مالا تفعلون؟!
  • من IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    6 1
    آقای حناچی شما خودتون چکار واسه تهران انجام دادین جز تغییر اسم خیابون البته پیشوند شهید هم حذف کردین
    • ایرانی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      3 2
      پس اون دوچرخه سواری ها چی بود! توقع داشتی مترو و پل و جاده بسازه؟ این کارا کثافت کاریه! ببین چقدر قشنگه دوچرخه های چند ده میلیونی بخری و با برو بچ راه بیفتی تو خیابون دور دور کردن و فرهنگ سازی🤪😶
  • یکی از مردم IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    5 1
    درود بر نیروی انتظامی
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 17
    اصلا نیروی انتظامی نباید وارد مساله ی حجاب بشه
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 0
    اینا نگران مردمند . واقعاً مرغ سوخاری خندش میگیره از حرفهای این جماعت غارتگر
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 0
    آقای اشرفی شما حداقل سکوت کنید نان از خون و جایگاه پدر می‌خورید وگرنه آنچه از شما میدانم میگفتم
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 3
    اگه دنبال حقیدچرانظراتی رو که به نفعتون نیست ولی واقعیت داره رو منتشر نمی کنید
  • US ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 2
    متاسفیم
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 0
    مقامات دولت روحانی ؟ ؟؟؟ مورچه چیه کله پاچه اش چی باشه . اینا باید جوابگوی عملکرد خیانت بارشان باشند و محاکمه بشن
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 0
    واقعا این جماعت اصلاح طلب چقدر وقیحند
  • سید فروزان CH ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 0
    رنگ کردن ریش و مو یک طرف ، این طرز ریش را نگ کردن یک طرف
  • کاووسی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 2
    اعضای نیروی انتظامی بسیار افراد مخلص و پاکی هستن. شمایی که ایراد میگیری اول برو خود را باش..‌‌
  • آرتمیس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    مثلا این به اصطلاح اصطلاح طلبان تا حالا چکار کردن؟مملکت اینهمه مشکل داره حتی صاحب زمان هم بیاد اونم نمیتونه کاری بکنه اینا تا حالا چکار کردن؟
  • محمد قزل IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    همه اصلاح طلبان را باید داخل دریا ریخت لااقل خوراک نهنگ ها شوند تابه دردی بخورند
  • عبداله مهتدی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    حناچی آخرین نفر از سلسله شهرداران است که حقیقتا برای توسعه تهران هیچ کاری نکردند اولین آنها دست به طپانچه بود دومی که آلزایمر داشت سومی هم حناچی بود وهیچی
  • ناشناس IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    چهره اقای اشرفی اصفهانی همچون است
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    آقای اشرفی اصفهانی یادت هست در آخرین انتخاباتی که در کرمانشاه شرکت کردی مردم اخراجت کردند یعنی با رای ندادن به شما و نبود صلاحیتت مردود مردم شدی حالا برای نیروی انتظامی نسخه می پیچی تو خودت مردود روزگاری
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    نجفی شهردار خانم کش هر چی فامیل نجفی هست آورد تو شهرداری یه
  • مرصاد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    سایت جماران ؛ پاتوق لیبرال اصلاح طلبان غربزده !!
  • عماد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 2
    هر مسولی که فرزندان خودش را برای زندگی راحت به بهانه تحصیل به خارج از کشور می‌فرستید صد درصد تکرار میکنم صد درصد ،نه میتوان به او گفت انقلابی و نه میتوان گفت غم خوار مردم
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 1
    آقای اشرفی حرف بی حساب نگفته بنده خدا. بلانسبت 95% ماموران شریف نیروی انتظامی، اگه همون 5% اهل رشوه نباشد اینقدر مجرم تو جامعه زیاد نبود
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 1
    ببخشید اینو میگم ولی لطفاً یه قانون برای امر به معروف و نهی از منکر بذارید که آقایان حق ندارند خانم ها رو امر به معروف یا نهی از منکر کنند! اصلأ چه معنی داره؟ خداوکیلی این کار که خودش از هر منکری منکرتره.
  • احمد FR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 1
    ملت از چپ وراست هیچ خیری ندیدن متاسفانه هیچ جناحی ب فرمایشات حصرت اقا هم توجه خاصی ندارندبجز سپاه پاسداران عزیز که ملت امنیت خودرا مرهون جانفشانی این عزیزان میدانیم ولاغیر
  • حسینی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 0
    اتفاقا از شخص آقای اصفهانی مفت خورتر و بی صلاحیت تر وجود نداره..مگه جز رانت خواری و زد و بند چیزی دیگه دارند؟ دهنتو آب بکش بعد در مورد نیروی انتظامی حرف بزن..همین نیرو انتظامیه که داره سراسر کشور به خاطر ۵ میلیون از جاتش مایه بزاره..
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 0
    خود اشرفی صالح نیست که این حرف را داره میزنه
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    ماموران وکارمندان خدوم نیروی انتظامی
  • منصور IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    اساس نیروی انتظامی ومبنای تشکیل ان امنیت وارامش مردم‌ است. با در نظر گرفتن این وظیفه گاهی اتفاقاتی میافتد که باعث نادیده گرفتن خدمت این عزیزان میشود. نیروی انتظامی مجری قانون است اما اینکه به چه شکلی قانون اجرا میشود جای بحث دارد.
  • احمد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    چرا بعضی ها نمی‌فهمند
  • TR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    نیرو انتظامی ما باادب ترین نیرو انتظامی جهانه
  • علی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    اقای اشرفی اصفهانی کاملا درست گفته و نیزوی انتظامی که حافظ جان و ناموس مردم هست حق تعرض ندارد
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    1_حالا چه کسی گفته صوفی بیا مسئولیت بگیر؟! 2_آقای اشرفی آیا آنچه می‌گویی هستی؟ کدام مرجع تقلید چنین حکمی صادر کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس