کد خبر 1406490
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
جلسه مهم فدراسیون فوتبال در خصوص ویلموتس

با وجود اعلام رای پرونده مارک ویلموتس از سوی دادگاه کاس، ماجراهای این سرمربی بلژیکی برای فوتبال ایران تمام نشده است.

به گزارش مشرق، از دقایقی دیگر جلسه‌ای با محوریت پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در فدراسیون فوتبال آغاز خواهد شد.

روزبه وثوق احمدی، یکی از وکلای فدراسیون در پرونده مارک ویلموتس به همراه تمامی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این جلسه حاضر می‌شوند تا احتمالا بررسی آخر را در خصوص چگونگی پرداخت این مبلغ انجام دهند.

موضوعی که در روزهای اخیر مجددا به یکی از مباحث مهم فوتبال ایران تبدیل شده و به خصوص با توجه به درپیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال، محل مجادلات بسیاری خواهد شد.

گفتنی است، با اعلام رای پرونده مارک ویلموتس توسط دادگاه CAS، فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار یورو به این سرمربی بلژیکی ملزم شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    اگر میخواهید در آینده اتفاق مشابهی نیفته، و اگر میخواهید از این به بعد مسئولین دقت و حساسیت لازم در انتخاب مربی ها انجام بدن، برای یکبار هم که شده باید باید و باید تمام مقصران این قرارداد ننگین و خفت بار شخصا از جیبشون پرداخت کنن. به عنوان یک ایرانی راضی به پرداخت از بیت المال و از صندوق تیم ملی نیستم.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    یازده نفر زیر این قرار داد ترکمانچای گونه را امضاء کردند در نتیجه سهم هرکدام از این افراد حدود 460 هزار یورو است.
  • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    همانطور که اسکوبار مدافع کلمبیا در جام جهانی 94 امریکا گل عمدی به تیمش زد و حذف شدند و تاوانش را هم پرداخت کرد تاج و همراهاش هم باید تاوان کارشان را پرداخت کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس