امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه گفت: باردیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی گسترده دشمن صهیونیستی ایستادگی کند و ظرف دو روز آنها را مجبور به آتش بس و پذیرش شروط مقاومت کند، دستاورد بزرگی است.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در نبرد با دشمن صهیونیستی، از مقام شامخ شهدای مقاومت تجلیل نمود و جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی را نشانه استیصال و ضعف این رژیم دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تقدیر از مواضع اسماعیل هنیه در حفظ وحدت گروه های مقاومت، این وحدت را یک موفقیت بزرگ برای محور مقاومت توصیف کرد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد:  اینکه باردیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی گسترده دشمن صهیونیستی ایستادگی کند و ظرف دو روز آنها را مجبور به آتش بس و پذیرش شروط مقاومت کند، دستاورد بزرگی است.

وزیر امور خارجه گفت: نکته قابل توجه این است که در این نبرد، صرفا بخشی از مقاومت در مقابل دشمن قرار گرفت و این به تنهایی دستاورد بزرگی است که ناتوانی و ضعف صهیونیست ها  را بیش از گذشته نمایان کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، اظهار داشت:دشمن صهیونیستی تلاش داشت تا معادلات خود را بر مردم فلسطین و مقاومت در نوار غزه تحمیل کند، اما با مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین روبرو شد.

وی تأکید کرد:پیروزی اخیر جبهه مقاومت فصل جدیدی در رویارویی مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی گشود.

اسماعیل هنیه گفت:ما به یاری خداوند مصمم هستیم که به این جهاد تا پیروزی نهایی ادامه دهیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین در پایان سلام گرم مردم فلسطین را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور  کشورمان ابلاغ کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 2
    خجسته باد این پیروزی
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    درود
  • ا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    کدام پیروزی؟!!!!! اسرائیلی ها به اهداف خود که ترور فرمانده فلسطینی بود رسیدند و با آزمایش نسخه جدید گنبد آهنین، آتش بس را تحمیل کردند. اگه دقت کرده باشید بیشتر موشک های فلسطینی ها یا در هوا منهدم شدند و یا در زمین خالی فرود آمدند.
  • نهانوند IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    اسرائیل نابود خواهد شد شک نکنید
  • نهانوند IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 1
    اسرائیل نابود خواهد شد شک نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس