کد خبر 1406300
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
رقیبت جدید فولکس واگن ؛ فیات فست بک + عکس

فیات اقدام به معرفی کراس اوور فست بک جدید کرده که طرح مفهومی آن اولین بار در سال ۲۰۱۸ ارائه شد.

به گزارش مشرق، واحد فیات در برزیل برای ارائه پاسخی مناسب به فولکس واگن نیووس که در اروپا با نام تایگو عرضه می شد، اقدام به معرفی کراس اوور فست بک جدید کرده که طرح مفهومی آن اولین بار در سال ۲۰۱۸ ارائه شد.

اطلاعات رسمی مربوط به این خودرو هنوز توسط فیات منتشر نشده اما از نظر اندازه مشابه دیگر محصول فیات یعنی کراس اوور پالس، به نظر می رسد. پالس ۱۵ تا ۱۷ هزار دلار قیمت دارد.

بدین ترتیب انتظار داریم که فیات جدید برابر با ۴۱۰۰ میلیمتر در طول، ۱۷۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۷۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه داشته باشد. فاصله بین محورها نیز حدود ۲۵۳۰ میلیمتر پیش بینی می شود.

فیات برزیل احتمالا در ماه اکتبر این خودروی جدید که گرانترین محصول خود بعد از فیات ۵۰۰ایی در کشور مذکور خواهد بود را روانه بازار می کند.

رقیب جدید فولکس؛ فیات فست بک +عکس

پیشرانه فیات فست بک

برای پیشرانه بیشترین شانس به نمونه ۳ سیلندر توربوشارژ اختصاص دارد که این تپنده ۱ لیتری برابر با ۱۳۰ اسب بخار خروجی دارد. تریم پرچمدار نیز احتمالا از موتور ۱.۳ لیتری با ۱۸۵ اسب بخار خروجی استفاده می کند. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه ۶ سرعته اتوماتیک و سی وی تی استفاده خواهد شد.

رقیب جدید فولکس؛ فیات فست بک +عکس

تصاویری از فضای کابین فیات فست بک ارائه نشده اما منابع قابل اعتماد می گویند اینجا هم شباهت زیادی به فیات پالس دارد که احتمالا باید منتظر نمایشگر ۷ اینچی دیجیتال برای اطلاعات کیلومتر و ۱۰.۱ اینچی لمسی برای تنظیمات سیستم سرگرمی باشیم.

رقیب جدید فولکس؛ فیات فست بک +عکس

منبع: عصر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی فوتبالیست عالی حرفه ای IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    فقط پرادو
  • جهودشناس IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    آشغالی از بدترین خودروساز اروپا فیات. فیات در حد و حدود لادا روسیه است و عامل ورشکستگی هر شرکت دیگری است. ما هرگز نباید به فیات اجازه فعالیت بدهیم چون بخشی از مافیای یهودی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس