وضعیت ترافیکی تهران در روز عاشورا

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر تهران به منظور تأمین نظم عبور و مرور و در محورهای بزرگراهی جهت کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح هفدهم مرداد ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

وی افزود: امروز دوشنبه هفدهم مرداد ماه ۱۴۰۱ و در روز عاشورای حسینی (ع) از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور تأمین نظم عبور و مرور و در محورهای بزرگراهی جهت کنترل سرعت و سبقت‌ها حضور دارند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: ممکن است با دیدن خلوتی معابر و مخصوصاً محورهای بزرگراهی شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد نمائید.

وی به رانندگان توصیه داشت که با دقت و با کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها در سطح معابر و محورهای بزرگراهی تردد نمایند و مراقب تردد عابرین و علی الخصوص عزاداران حسینی (ع) باشند و بیش از پیش حواس و تمرکز خود را به این امر اختصاص دهند و از انجام هرگونه اقدام و حرکاتی که حواس آنان را مانند خوردن و آشامیدن از رانندگی پرت نماید جدا خودداری نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس