کد خبر 1406108
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در شمال کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شمال غرب و شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، امروز و فردا در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز تهران و سمنان در برخی ساعات به‌ویژه در بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

این شرایط جوی را روز چهارشنبه در استان‌های گیلان، مازندران، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی شاهد خواهیم بود.

همچنین در چهار روز آینده در ساعت‌های بعد از ظهر و شب در برخی نقاط استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، شرق لرستان، غرب اصفهان، شمال فارس، جنوب استان مرکزی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه در اغلب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.

برپایه این گزارش، در پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور به‌ویژه در زابل و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک خواهد بود و در دو روز آینده به سبب وزش باد شدید، پتانسیل خیزش گرد و خاک بر روی کشورهای همسایه غربی و انتقال آن به بخش‌هایی از استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان وجود دارد.

دریای خزر نیز امروز و فردا مواج و متلاطم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس