کد خبر 1406090
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳

خرید کفش مردانه اسپرت با رنگ دلخواه می تواند چالش برانگیز باشد. اصول ست کردن با 4 رنگ اصلی کفش مردانه؛ کفش زرد، مشکی سفید می تواند برای هر فردی که به استایل خود اهمیت می دهد، حائز اهمیت باشد. اصولا رنگ  های متدوال مانند مشکی و سفید بیشترین طرفدار را دارد و ما در این مطلب قرار است اصول ست کردن با این دو رنگ، در کنار دو رنگ جذاب و محبوب زرد و سبز را با یکدیگر بررسی کنیم.

چگونه با کفش مردانه اسپرت مشکی بهترین استایل را داشته باشیم؟

برای آقایانی که می خواهند در هر شرایطی خوش استایل باشند، باید در قدم اول خرید کفش مردانه مشکی و سفید را در نظر بگیرند. زیرا این دو رنگ با هر نوع استایلی ست می شود؛ با این حال رنگ مشکی می تواند با برخی لباس ها شما را جذاب تر نشان دهد و تاثیر بیشتری بر روی استایل شما بگذارد.

کفش اسپرت مشکی با شلوار چینو

یکی از شلوارهای ترند در این روزها، شلوارهای چینو یا همان کتان هستند که بهترین ترکیب را با کفش مردانه مشکی می سازند. بخصوص رنگ هایی خنثی مانند رنگ  خاکستری، مشکی و بژ می تواند با یک کفش اسپرت مشکی، استایلی نیمه رسمی و صمیمی به شما بدهد.

کفش اسپرت مشکی با شلوار جین

برای آقایانی که عاشق مد و فشن هستند، شلوار جیم همیشه بهترین گزینه برای ست کردن با کفش اسپرت مشکی بوده است. رنگ شلوار جین می تواند آبی نیلی، سیاه، سفید یا خاکستری باشد.

کفش اسپرت مردانه رنگی و اصول ست کردن آن!

کفش اسپرت مشکی با شلوار جاگر

شلوار جاگر مشابه شلوار اسلش است و همراه با «کفش مردانه مشکی» اسپرت ظاهری کژوال و  کول به شما می دهد. شما می توانید از شلوار جاگر قهوه ای یا مشکی استفاده کنید. بهتر است برای این ترکیب از جوراب استفاده نکنید. این ترکیب با یک پیراهن مشکی و خاکستری می تواند استایل جذاب شما را کامل کند.

چگونه با کفش مردانه اسپرت سفید بهترین استایل را داشته باشیم؟

خرید کفش مردانه سفید، روحیه ورزشکاری و جنب و جوش را در هر مردی بیدار می کند. این رنگ آمیخته با سرزندگی است و می تواند تاثیر زیادی در زیبایی استایل شما به عنوان یک مرد خوش پوش بگذارد. برای اینکه بتوانیم بهترین تاثیر با کفش  مردانه سفید بگذاریم باید بهترین ترکیب ها را بشناسیم.

کت و شلوار رنگ تیره کتان

رنگ سورمه ای همیشه بهترین ترکیب را با رنگ سفید ایجاد می کند. بهترین استایل با این ترکیب می تواند یک کت خاکستری، شلوار سرمه ای کتان و کفش سفید باشد و یا به صورت بالعکس رنگ شلوار و کت می تواند بایکدیگر جابجا شود. شما می توانید هر نوع کت تیره رنگی را با کفش سفید امتحان کنید.

اور کت و کفش سفید

یکی دیگر از استایل های جذاب و مناسب برای روزهای زمستانی، ترکیب اور کت خاکستری یا مشکی با «کفش مردانه سفید» است. این ترکیب به زیبایی جادوی سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری را در کنار یکدیگر نشان می دهد و اعتماد به نفس زیادی را در شما ایجاد می کند؛ چرا که شما از بهترین ترکیب ممکن استفاده کرده اید!

کفش اسپرت مردانه رنگی و اصول ست کردن آن!

شلوار جین و تیشرت

دوباره باید به معجزه شلوار جین و پتانسیل بالایش برای ست شدن با هر نوع کفش اشاره کنیم. ترکیب شلوار جین و کفش سفید همراه با یک تیشرت رنگ خنثی مانند سفید و خاکستری، می تواند یک ترکیب عالی برای روزهای تابستانی باشد.

چگونه با کفش مردانه اسپرت زرد بهترین استایل را داشته باشیم؟

نوبت آن رسیده که کمی متفاوت تر عمل کنیم و کفش های سفید و مشکی را کنار بگذاریم. اگر دلتان می خواهد یک رنگ جدید را که دارای انرژی و هیجان بی نظیر است، امتحان کنید، بهتر است سراغ رنگ زرد بروید.

پیراهن و شلوار جین لبه دار خاکستری

یکی از ترکیب هایی که می تواند زیبایی کفش مردانه زرد را در پای شما نشان دهد، استفاده از رنگ های خاکستری و خنثی است. یک پیراهن خاکستری آستین کوتاه به همراه شلوار جین لبه دار طوسی می تواند شما را قانع کند که هر روز با کفش اسپرت زرد از خانه بیرون بیایید.

شلوار جین آبی با کفش لوفر زرد

اگر قصد خرید کفش اسپرت مردانه ارزان را دارید باید بدانید که کفش های لوفر یا کفش های راحتی نیز در دسته کفش های اسپرت ارزان قرار می گیرند. این کفش ها همراه با شلوار جین آبی ایده ای عالی برای یک استایل تابستانی محسوب می شوند. شما می توانید با پوشیدن یک «کفش مردانه زرد» و یک تیشرت ساده سفید این ترکیب را به بهترین شکل ممکن کامل کنید.

کفش اسپرت مردانه رنگی و اصول ست کردن آن!

پیراهن و شلوار مشکی

پیراهن و شلوار مشکی همیشه با کفش مردانه زرد اسپرت جواب می دهد. یکی از بهترین ترکیب ها در مد و فشن، ترکیب رنگ زرد و مشکی بوده و انرژی زیادی را در خود جای داده است. شما می توانید با یک پیراهن و شلوار جین مشکی به همراه یک کفش اسپرت زرد برای یک روز پر انرژی و کول آماده شوید.

چگونه با کفش مردانه اسپرت سبز بهترین استایل را داشته باشیم؟

اگر از پوشیدن کفش هایی با رنگ یکنواخت و  خنثی خسته شده اید، وقت آن رسیده که رنگ سبز را امتحان کنید. برای یک مرد خوش استایل انتخاب رنگ سبز می تواند چالش برانگیز و جسورانه باشد زیرا هر رنگی با سبز ست نمی شود. اما ما اینجا قرار است به شما برای ایجاد یک استایل عالی با کفش اسپرت سبز کمک کنیم.

کاپشن بامبر سبز و شلوار جین آبی

برای استفاده از کفش سبز بهتر است همیشه طیفی از همان رنگ را در بالاتنه استفاده کنید تا به خوبی خودش را نشان دهد. کاپشن بامبر سبز رنگ به همراه یک تیشرت سفید و شلوار جین آبی می تواند یک استایل جوان پسند و بسیار شیک را ایجاد کند.

شلوار سفید

شلوار سفید همیشه با رنگ سبز جواب می دهد. این ترکیب رنگی برای محیط های کژوال مناسب بوده و می توانید آن را با لباس خاکستری یا سبز امتحان کنید.

کت سورمه ای به همراه شلوار جین آبی و پیراهن سفید

این ترکیب سه گانه همراه با کفش سبز می تواند برای یک قرار کاری بسیار خاص مناسب باشد. اگر می خواهید استایل شما با دیگران بسیار متفاوت باشد، وقت آن رسیده که این ترکیب استثنایی را امتحان کنید.

کفش اسپرت مردانه رنگی و اصول ست کردن آن!

کلام پایانی

در این مطلب درباره استایل های جذابی که می تواند با کفش اسپرت مردانه با رنگ های سفید، مشکی، زرد و سبز ست شود، صحبت کردیم. «خرید کفش مردانه» به رنگ های سفید و مشکی که در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرند تصمیم درستی است چون ست کردن آن ها با سایر لباس ها آسان تر است. از طرف دیگر ست کردن کفش زرد و سبز می تواند چالش برانگیز و در عین حال بسیار جذاب و خاص باشد. شما چه رنگی را برای کفش اسپرت ترجیح می دهید؟


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس