کد خبر 1404716
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
اتفاق کم سابقه در استقلال؛ جدایی بی دردسر بازیکن خارجی آبی ها

آبی ها خیلی زود و بدون ایجاد دردسر با یکی از بازیکنان فصل قبل خود تسویه کردند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال درحالی با یکی از بازیکنان خارجی فصل گذشته خود بدون دردسر و به‌صورت توافقی به کار پایان داد که سابقه همکاری با بازیکنان یا مربیان خارجی در تاریخ این باشگاه و سایر باشگاه‌های ایرانی نشان داده قطع همکاری با این دسته از بازیکنان و مربیان معمولا دردسرهایی را به همراه داشته است. برهمین اساس رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال درحالی که یک‌سال دیگر با استقلالی‌ها قرارداد داشت بدون ایجاد مشکل و بدون آنکه کار این بازیکن برای گرفتن مطالباتش به فیفا و سایر نهادهای قضایی بین‌المللی کشیده شود، برای سال دوم به‌صورت توافقی از استقلال جدا شد و به کشور خود بازگشت.

این درحالی است که درباره این بازیکن شنیده می‌شود ژستد چند درصدی از قراردادش از بابت آپشن قهرمانی با استقلال را از این باشگاه طلبکار بود که طی روزهای گذشته این مبلغ به حساب وی واریز شده تا پرونده مطالبات وی نیز بسته شود.

گفتنی است باشگاه استقلال فصل گذشته برای آنکه مثل قبل با شکایت‌های خارجی مواجه نشود، در موعدهای مقرر با بازیکنان و مربی خارجی خود پرداختی‌هایی را داشته و درنهایت هم در پایان فصل با این نفرات تسویه‌حساب کرده بود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    چون بابامسعودی دیگه نیست که کرور کرور تپه درست کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس