ماجرای اهانت به بانوی محجبه در قطار؛ بانوی محجبه: بدون هیچ جرمی اهانت شنیدم/ راه‌آهن: موضوع در حال بررسی است+فیلم

بانوی محجبه یزدی که در قطار تهران ـ یزد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودگفت: بدون هیچ جرمی توسط رئیس قطار و بانوان بی حجاب توهین شنیدم. راه‌‍آهن نیز ساعتی قبل اطلاعیه داد.

به گزارش مشرق، خانم زینب جعفری، فرزند شهید علی جعفری در خصوص ماجرای قطار تهران-یزد اظهار کرد: برای شرکت در همایش معلمان نخبه انقلابی کشور به همراه چند نفر از همکاران به تهران رفته بودیم و هشتم مرداد در سالن اتوبوسی قطار ۶۲۰ در ساعت ۲۱:۵۵ عازم یزد شدیم.

وی افزود: من به همراه سه نفر از همکارانم در سالن شماره شش مستقر شدیم که در این سالن چند بانوی بی حجاب هم حضور داشتند و در سالن به رفت و آمد هم می پرداختند.

معلم یزدی ادامه داد: من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم، ولی بعد از دو ساعت با توجه به افزایش پوشش‌های بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از مأمور قطار به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا حجاب خود را رعایت کنند ولی با توجه به بی توجهی مأمور و سرمهماندار به سراغ رئیس قطار رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» که من قبول نکردم و گفتم صورت مسئله را پاک نکنید.

وی افزود: وقتی به ایستگاه کاشان رسیدیم، من و همکارانم در حالی که از اقدام مسئولین قطار برای بهبود وضعیت حجاب سالن قطار نا امید شده بودیم، بعد از گرفتن عکس سلفی از خود، در راهروی سالن قطار یکی از زنان بدحجاب به سمت من حمله ور شد و ابتدا چادر را از سر من کشید و سپس می خواست روسری من را بکشد که متوجه نیت او شدم و روسری خودم را محکم چسبیدم که دستم با ناخن‌های خانم بی حجاب زخمی شد و مورد فحاشی و کتک او قرار گرفتم. یکی از همکارانم نیز خواست به من کمک کند که او هم نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت؛ در آن لحظه خداوند قدرتی به من داد تا در برابر خانم بدحجاب که جثه قوی تری نسبت به من داشت روسری خود را حفظ کنم.

فرزند شهید جعفری تصریح کرد: متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.

وی افزود: پس از لحظاتی سرمهماندار و رئیس قطار به داخل سالن آمدند و من را مقصر ایجاد اختلال در نظم عمومی خطاب کردند و رئیس قطار گفت «باید در این ایستگاه کاشان (ساعت یک بامداد ۹ مرداد) پیاده شوید» و من نامه کتبی برای پیاده شدن از رئیس قطار خواستم چون جرمی مرتکب نشده بودم که او قبول نکرد و چند دقیقه بعد پلیس ایستگاه قطار کاشان برای بازداشت من به داخل سالن آمد و مدعی بازداشت بنده شد و بعد یک برگه سفید بدون نوشتن هیچ کلمه ای به من داد تا آن را امضا کنم که به هیچ عنوان قبول نکردم.

خانم جعفری افزود: مأمور قطار کاشان وقتی دید من برگه سفید را امضا نمی کنم گفت «به من اعتماد نداری؟» و من گفتم خیر و او در پاسخ من را مورد بی احترامی قرار داد و تهدیدم کرد.

معلم یزدی ادامه داد: به رئیس قطار گفتم اگر من را بازداشت کنید و نتوانید جرم من را ثابت کنید آن وقت از شما شاکی می شوم و او گفت «هیچ غلطی نمی توانی بکنی» و چون رئیس قطار مدرکی برای اثبات حرف خود نداشت خانم بدحجاب را به سالن دیگری هدایت کرد تا صورت مسئله را پاک کند.

خانم جعفری گفت: وقتی به یزد رسیدیم در بدو ورود به همراه همکاران و چند نفر از شاهدان عینی به حراست راه آهن یزد رفتیم و ماجرا را گفتیم و شکایت کردیم.

وی تصریح کرد: در ایستگاه قطار چند نفر از مسئولان راه آهن از جمله مدیرکل راه آهن و مسئول حراست و چند نفر از خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان و طلاب و فرماندهی پلیس راه آهن حضور یافتند و با پیگیری‌های تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول دفتر امام جمعه یزد، سپاه پاسداران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعتراض خود را نسبت به این اتفاق اعلام کردند.

این بانوی یزدی افزود: با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان، و فراجا اصفهان پیگیر ماجرا شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به همراه مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

جعفری گفت: کتک خوردن ما به خاطر حجاب و به خاطر امر به معروف و نهی از منکر مهم نیست بلکه ما بانوان محجبه و خانواده شهدا و بسیجیان مطالبه جدی خون شهدا و حفظ حجاب بانوان و حفظ امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی، که این دومین اتفاق بعد از اتفاق ضرب و شتم دختر محجبه در اتوبوس شهری تهران می باشد؛ از همه مسئولین خواستاریم و تا پای جانمان این قضیه را پیگیری خواهیم کرد.

راه آهن: موضوع در حال بررسی است

راه‌آهن نیز در اطلاعیه رسمی خود به این قضیه اشاره کرده، پیرو این اطلاعیه یکی از بانوان محترم حاضر در قطار (فرزند شهید بزرگوار جعفری) با مشاهده عدم رعایت حجاب در داخل سالن مسافری، به درستی و از باب وظیفه همگانی امر به معروف و نهی از منکر از مهماندار و همچنین رئیس قطار که خود از خانواده محترم شهدا و ایثارگران بوده، درخواست ارائه تذکر می‌نماید که ایشان نیز اقدام به تذکر نموده‌اند.

متاسفانه با ادامه‌دار شدن موضوع و گرفتن عکس از مسافر، مشاجره و در پی آن درگیری ایجاد شد که با دخالت پلیس، ماجرا مدیریت و در ایستگاه مسافری یزد نیز با حضور مدیرکل منطقه، نیروهای پلیس، حراست و دیگر نیروهای نظارتی، جلسه‌ای با مسافران یاد شده برگزار و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شد.

در این راستا ذکر چند نکته ضروری است:

۱- راه‌آهن ج.ا.ا. بر خود لازم می‌داند تا در تمامی بخش‌ها حجاب اسلامی و عفت عمومی به طور کامل رعایت و پیاده‌سازی شود و در این باب همواره آمر به معروف و ناهی منکر می‌باشد.

۲- تاکید میگردد رعایت حجاب بعنوان یک‌ واجب شرعی و الزام قانونی مورد اهتمام جدی راه آهن جمهوری اسلامی ایران است و عوامل اجرایی قطارهای مسافری اعم از مهمانداران و روسای قطارها در صورت مشاهده مظاهر بی‌حجابی، موظف به ارائه تذکر بوده و عندالزوم برخورد قانونی و قضایی صورت میپذیرد.

۳- مواردی از این دست، مورد بررسی قرار گرفته و عواقب قانونی، گریبانگیر افراد قانون‌شکن خواهد بود. در این راستا ملاحظاتی در خصوص نحوه رفتار مسافرین محترم، مامورین قطار و پلیس وجود داشته است که در حال بررسی می‌باشد. همچنین با توجه به اهمیت این اتفاق، موضوع به مراجع قضایی منعکس شده و در حال رسیدگی می‌باشد و در حال حاضر رئیس قطار از خدمت تعلیق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 182
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 40
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    «متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.» خب حتماً یه کاری کردید که هیچ مسافری طرف شما را نگرفته ،ماجرا باید بررسی بشه بعضی ها به بهانه حجاب عقده گشایی می کنند.
    • قریشی بوکانی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      31 5
      از کلامت بوی گند میاد، معلومه جزو اون دسته ای هستی که با دیدن حجاب لرزه بر درون فاسدت می افته مثل شیطان که با بسم الله متواری میشه امثال شماها هم همینجوری هستید . برهنگی و فحشا و فساد در خانواده هایتان یک امر عادی و روزمره محسوب میشه برای همین با دیدن حیا و اخلاق و اعتقاد در خارج از منزل بهتون شوک وارد میشه ...
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      15 1
      تو دیگر چقدر پرتی الان مگر هر زد و خردی در جامعه بشود شما می پری وسط؟
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      7 3
      شر و ور نگو مزدور
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      6 1
      ببند
    • محمد IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      11 1
      متاسفانه بی تفاوت کم نیستند ازقبل ازپیروزی انقلاب درتظاهرات علیه رژیم پهلوی همیشه تعدادی درحاشیه خیابان ها تماشاچی بودند امروز هم درمحافل گوناگون بی تفاوت ها زیادند دراین قضیه هم شاهدمسئول ومردم بی تفاوت وبعضا طرفدار مقصرهستیم
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      7 1
      چه بی انصاف!
    • . IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      9 3
      نمیشه گفت حتما یک کاری کرده که بقیه کمکش نکردند و تنها مانده!
    • سارا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      12 1
      همه محافظه کار شدن! علتش اینه!
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      21 4
      احتمالاً درک شما از امر به معروف و نهی از منکر، همان عقده‌گشایی است؛ اما لازم است بدانید که مراعات حجاب، واجب شرعی و قانونی است، و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین مسائل دینی است؛ که متأسفانه بعضی‌ها مانند شاهدان ماجرا در قطار، با بی‌تفاوتی از کنار آن می‌گذرند، یا مانند شما نسبت به این کار موضع منفی می‌گیرند.
    • DE ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      25 0
      علتش این نیست علتش بی غیرتیه
    • مهدی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      8 1
      مسلما عمل نکردن مجریان قانون عفاف و حجاب باعث گستاخی امثال شما شده و انشا الله این کمبودها برطرف میشه تا مشخص بشه چه کسی عقده داره
    • رهگذر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      5 1
      شما یا آدم مغرضی نسبت به بحث حجاب هستی و یا در حالت مثبت اندیشانه در جامعه زندگی نمیکنی. تا حالا ندیدی چند نفر دعواشون میشه مردم وای میستن نگاه میکنند بعضی وقت ها هم فیلم میگیرن
    • محمدایوب IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      5 1
      23/3نه اینطور که تو فکر می‌کنی نیست بعضی ها مثل تو بی غیرت هستند که ناموس سرشون نمیشه که از ناموس مردم دفاع چه بسیار آدمهای با غیرت مذهبی وبچه مسلمان هستند که در هنگام تعرض به یک خانم بی حجاب دفاع میکنند وحتی شهید ومجروح هم شدند مانند شهید خلیلی قضاوت بی جا نکن
    • دالوند IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 0
      مي ترسند
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      3 0
      ایشون چی کار کردن؟ کمک نیامدن چون یا طرف بیححاب بودن یا ترسیدن که هردو یعنی تو لشکر یزید بودن
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 3
      احسنت
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 3
      منم همین نظرو دارم باز هم روایت یکطرفه هست باید مستندات و شواهد همه طرف ها شنیده بشه.
    • محسن IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 1
      شما مگه بررسی کردی که قضاوت میکنی.؟!!! ظاهرا عقده های شما بیشتر است!!!
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      6 1
      نخیر دلیل اینه که خیلیا بی غیرت و بی حیا شدن.
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 1
      هیچ انسان عاقلی خود را با زن ... درگیر نمیکند.اون زنی که حجاب خودش رو رعایت نمیکنه اول از بیغیرتی پدر وبعد شوهرشه!!؟ اولا چرا باید یه زن خودش رو به دیگران عرضه کنه!!؟
    • . IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      6 1
      کدوم عقده؟ اونی که عقده داره همونه که با بی حجابی و خود نمایی باعث انحراف عده ای دیگه هست و داره زندگی مشترک دیگران رو به هم میزنه ما خانم ها نخوایم یه عده جلو شوهرمون بی حجابی و بدن نمایی و بی حیایی کنن باید چیکار کنیم؟
    • سید IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 2
      فعلاً فقط آن قسمتی که رئیس قطار موقتاً تعلیق کار شده است قابل ستایش است! مگر این که تمامی کسانی که در این سهل انگاری دخیل بوده اند بی اغماض کیفر شوند آن هم نه صوری بلکه واقعی!!!
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 1
      حتما که دلیل داشته و کاری کردند. به رعایت شرع و قانون تذکر دادند. باقی مسافران با پایبند به شرع و قانون نبودن، یا طبق معمول ترسو و بزدل تشریف داشتن و به یاری حق نیومدن. بررسی هم شده. نه به خاطر باید توووو. به خاطر شکایت ایشون. در مورد عقده‌گشایی بعضیا به بهانه حجاب هم کاملا موافقم. خود منافقت که باید بررسی بشی
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 0
      حتما که دلیل داشته و کاری کردند. به رعایت شرع و قانون تذکر دادند. باقی مسافران یا پایبند به شرع و قانون نبودن، یا طبق معمول ترسو و بزدل تشریف داشتن و به یاری حق نیومدن.
    • محمد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      5 1
      برای این بوده که کسی دنبال درد و سر نمی گرده، اطاعت امر خدا هزینه می خواهد همانطور که این خواهر غیور هزینه اعتقادش را داده و... الان ایام محرم است مگر آن جمعیت عراق چند نفر حاضر شدند که امام حسین ع را حمایت کنند ؟؟ در قرآن آمده اکثرهم لایعقلون ... اکثرهم لا .... اکثریت ملاک حق نیست اگر قانون نباشد همسایه به همسایه رحم نمی کند، ایام اغتشاشات را دقت کنید مغازه و فروشگاه های محل سریعا غارت می شوند ...
    • ناشناس IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 0
      شما اول این حرف را به خودت بزن
    • رسول IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 1
      آفرین بر این شیرزنان که بعضی مردهای بی غیرت باید از آنها درس غیرت و شرف بگیرند. اگر کسی به کمک آنها نیامد دلیل بر بی غیرتی جامعه است. تو بجای اینکه دیگران را به «عقده گشایی» محکوم کنی ببین خودت برای امر به معروف چه کرده ای؟ فردا با خانواده ات می توانی بیرون بروی و فرزندت، همسرت، مادرت شاهد بی ناموسی عیان و برهنگی و کثافت کاری در معابر و انظار نباشند؟ حاشا به غیرتت! و درود بر این زنان دلیر
    • ایرانی IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      6 2
      درود خدا بر خواهر معلم محجبه فرزند شهید جعفری. درود بر غیرت زینب گونه شما. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
    • حقگو IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      5 0
      برای شما خیلی متاسفم با این اعتقاد. بنده اگر در این سفر. همسفر این خانم متدین محجبه فرزند شهید بودم حتما از ایشان دفاع میکردم. وقطعا اجازه بی حرمتی به ایشان را نمی‌دادم.
    • علی رضا باقری IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      عقده گشایی نیست،،،اینجوریم نمیشه باید مقابل شما ها ایستاد
  • مانی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 2
    رئیس قطار و مامور ناجا خیلی بی جا کردن طرف یه بی حجاب رو گرفتن!
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 1
    آن کارکنان قطار و آن بی حجابان گستاخ را به اشد مجازات مربوطه محاکمه نکنید حالا حالا ها دو قطبی سازان جولان خواهند داد و این ها را جلو خواهند انداخت برای دهن کجی به قانون
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 2
    بیانیه راه اهن جوک بود که رئیس از شهدا هست!! چه ربطی دارد برکنارش باید بکنید به همراه آن مهمانداران تا حساب کار دست بقیه بیاید
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 1
    در مملکت و حکومتی که مدعی اسلام هست و قوانینی بر آمده از اسلام وقتی به قانون شکن اجازه داده شود راست راست راه بروند و مدعی هم هستند خجالت آور است
  • ترابی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    فردا ریس بی لیاقت را بهداسم رافت اسلامی میارید سر کار...همین کارارو کردین هار شدن
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    روز را بر این بی حیاها و این افراد طرفدار بی حیاها خوش نگذارید و آنها رسوا کنید ما را هم خیلی تشویق کردید برای این کار
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    منتظر اقدام پلیس و قوه قضاییه هستیم
  • حسین IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    در اماکن عمومی باید حجاب رعایت شود ومسعولین باید باغیرت باشند و به قانون احترام بزارم
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    ریس قطار بی شرف و بی فرهنگ
  • NL ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    اونایی که به حجاب دار ها فحاشی میکنند حرام زاده های زمان حمله اعراب هستند
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    زن نماهای وحشی تن فروش با ناخن های سگی رو باید از قطار اخراج کرد.نه یک زن محجبه را.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    نمونه خیلی ریز و کوچک از نفوذی و غیر خودی که مسوول هست که قانون را اجرا نمی کند تا فضا برای بی قانون آزاد بگذارد
  • NL ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    سگهای هار معصومه قمی و کسانی که ازشون حمایت میکنند باید احساس امنیت نکنند.مجلس باید قانون سختی برای هنجارشکنان در کشور اسلامی بذاره.انقلاب رو راحت بدست نیاوردیم چندتا هرزه مزدور منحرفش کنند.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    آفرین به یاران دین خدا.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    شرارت از چشماش می باره
  • فرامرز IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    واقعا جای تاسف داره رییس قطار جمهوری اسلامی ایران به جای اینکه از بانوان عفیف و باحجاب حمایت کنه از زنان بی حجاب و هرزه دفاع میکنه! ما از مسئولین تقاضای رسیدگی جدی داریم
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    تاریخ های جدید خطرناک و مرگ اور خواهد بود
  • وطن پرست DE ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    فقط می تونم بگم برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر و راه آهن متاسفم. قطار تهران مشهد اونم از نوع خصوصی رسما شده پاتوق دخترها بی شوهر که از مامورین قطار خاستگاری می کنند. البته مشکل اینها نیست. مشکل وقتی شروع شد که اختلاط رو اروم اروم همه جا گسترش دادید تا جایی که خدمه زن رو برای قطار ها استفاده کردید. حجاب یک دهم اختلاط هست. وقتی ۹۰ درصد اختلاط رو به اسم پیشرفت زنان نشر می دید بی حجابی هم درکنارش میاد.برید از مامور قطار مصاحبه بگیرید. برید از ریس قطار مصاحبه بگیرید. مشکل اونها هستن نه مدیران که فقثط بدنبال سود.
  • محجبه IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    احسنت احسنت، چه دل و جراتی، چه شهامتی، واقعا تحسین برانگیز بود. خیر نبینن کسانی که این خانم بزرگوار و دختر شهید رو به این شکل اذیت کردن. امیدوارم شکایتش سریعا رسیدگی بشه و تمامی کسانی که در اذیت و آزار ایشون نقش داشتن به سزای عملشون برسن. علاوه بر اون تمامی اینها ریز به ریز توسط ملائکه ثبت و ضبط شده و همگیشون باید روزی جوابگو باشن
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    همش تقصیر اینستاگرامه
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    خب معلومه رییس قطاره با گزینش مسولین همین مملکت رئیس قطاره اصلا عجیب نیست که به این خواهر عزیزمون اهانت کنه . چقدر بچه حزب اللهی باسواد به بهانه واهی همین گزینش ها بیکار هستند و برای یک کار همه جوره بهشون اهانت می شود
  • تک تیرانداز DE ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    ما محاکمه می خواهیم. تذکر به چه دردی می خوره؟
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    چه پر رو شدن بی‌شرفا
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 2
    قانون کجاست؟
  • جمالوند IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 5
    احسنت بر شما بانوی محجبه
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 10
    چیکار دارید به کار مردم؟ چرا عکس گرفتی؟؟
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    18 4
    وقتی در مقابل این اوباش با کلماتی چون راعفت اسلامی کوتاه میاید بایدم هم اینطور وقیح و وحشی بشن که چادر از سر یک زن محجبه بردارن حالا هی دلتون بسوزه قانون رو اجرا کنید اون مسول مفت خور بیغرت راه اهن و کارکنان خاطی باید اخراج بشن
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 6
    رییس قطار و سرمهماندار وهمراه کنندگان آنان باید مجازات شوند
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 1
    راه آهن اول به کارکنانش برخورد با مسافر رو یاد بده
  • FR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 4
    یه موضوعی بوده تمام شده نیازی به تبلیغ نیست. باز خوراک ضد انقلاب فراهم شد. دست بردارید.
  • رضا IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    وقتی بعضی ها بدون گزینش رئیس قطار میشن و مهماندار و... امید نداشته باشید.منتظر از ریل خارج شدن قطار با سرعت بالا باشید
  • تک تیرانداز DE ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 4
    من فکر می کردم خبرگزاری مشرق وام دار گروه های سیاسی هست ولی وقتی دیدم این خبر رو در حالی کار کرده که باقی خبرگزاری های اسما ارزشی خفه خون گرفتن اول فهمیدم با تمام نقد هایی که به مشرق وارده بازم یک سر و گردن از بقیه بالا تره و دوم هم قشر مذهبی چقدر مظلوم و تنهاست. این قضیه رو تو ذهنم گذاشتم کنار ماجرا برخورد گشت ارشاد و جیغ بنفش یک زن به اسم مادر. در عرض دو ساعت نیرو ی انتظامی بیانیه داد و با مامورین گشت ارشاد برخورد شدید کرد ولی در مورد این قضیه ظاهرا قراره ماست مال بشه.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 6
    نباید بی اجازه از کسی عکس بگیرید
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 3
    درود بر خانم محجبه
  • محمود کاوندی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    بسم الله الرحمن الرحیم خداوند از سر تقصیر مسئولینی که از ابتدای پیروزی انقلاب در پاسداری از احکام قرآن از جمله حجاب و عفاف کوتاهی کردند، نگذرد.
  • نیما IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    از نشانه های آخرالزمان این است که مومن بدی را جز در دلش نمی تواند انکار کند
  • شاهین IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 0
    بانیان وضع موجود سرکارن بالام جان!! این که نشششد
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    پناه بر خدا...
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    حراستماجرا مدیریت و در ایستگاه مسافری یزد نیز با حضور مدیرکل منطقه، نیروهای پلیس، حراست و دیگر نیروهای نظارتی، جلسه‌ای با مسافران یاد شده برگزار و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شد. خاک بر سرتون که آنقدر منفعلید. امثال مسولین حراست راه آهن خودشون اصل مشکلند.
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    خدا اجرتون بده
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    همین رو کم داشتیم..! خدا کنه بانوان قدر و منزلت خودشون رو بیشتر بدانند و با پوشش درست امنیت شخصی و اجتماعی خود و دیگران رو به خطر نیندازند.
  • مجتبی ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    ایشون میگه سلفی گرفتم ... راه آهن میگه از اون زنا عکس گرفته بالاخره کدومشه ؟
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    خطرناک‌ترین بخش گزارش. « ... رئیس قطار: «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم...» « ... رئیس قطار ...!؟ »
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 2
    اگر واقعا قصدی برای مقابله با بی انضباطی در کشور وجود داشته باشه، و این گزارش تماما راست باشه، هم اون مامور باید از کارش برکنار بشه و هم اون رییس قطار باید اخراج بشه ضمن این که از این دست بی توجهی ها زیاده و این بار این خانم همت به خرج داد و رسانه ایش کرد اما در اکثر موارد مغفول میمونه و نتیجتا یک مشت ظالم بی ... تصمیم گیرنده امور میشن
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    خدا به شما عمر با عزت دهد
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 0
    یعنی ناموس شیعه توی جمهوری اسلامی دیگه امنیت نداره.. ؟
  • . IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    کجاست عدالت؟
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    رئیس قطار و همه همفکرای مریضش باید اخراج شوند... طاغوتیان را از کار برکنار کنید هرکی حکومت و ایدئولوژی اونو قبول نداره نباید استخدام بشه و اونایی که استخدام شدن باید اخراج و به زندان بیوفتن... ایرانو این بدحجابا و شل حجابا و طرفداران این موجودات تبدیل کردن به .....
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    صدا و سیما یه برنامه ترتیب بده
  • مجتبی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    عجب... چرا اینقدر مسئولین وقیح داریم؟!
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 2
    جه ملاحڟاتی؟ این کارکنان خاطی و به مجرم در ارتگاب جرم مۻاعدت کرده اند حتما باید اخراج شوند. البته باید عسر و حرج و خسارات وارده و ضرر و زیان به بانوان محجبه را متحمل شوند.
  • DE ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    حالا یک سری هم به حجاب و هفت قلم آرایش بعضی ازخانمهای کارمند در دفاتر فروش بلیط قطارو هواپیمایی و خیلی جاهای دولتی بزنید تا ببینید بلای استخدام خانم های مجرد که ۳۴ سال اصلاحطلبها زور زدند و مردها رابیکار کردند در اذای بیکاری جوانان معذب چه بلایی سر کشور آورده نسلمان در حال انقراض است چون نیمی از کارکنان خانمها هستند
  • محسن FR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    (( وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَيُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَيُطِيعُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ ۚ أُولَٰئِكَ سَيَرْحَمُهُمُ اللَّهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ )) خداوند میفرماید برخی از مومنان زن یا مرد (که به ایمان و اخلاق نیک آراسته باشند) یار و یاور یک دیگرند. خداوند با تاکید به حکمت و عزت خود میفرماید مومنین به شرط امر به معروف و نهی از منکر, اقامه نماز, پرداخت زکات و اطاعت از خدا و رسول تحت رحمت خداوند خواهند بود. دقت بفرمایید که قبل از فرمان امر به معروف و نهی از منکر خداوند ابتدا جایگاه مومنین را برای یکدیگر از جایگاه بالای ولایت تعریف کرده. هر کسی که خود را در جایگاه امر به معروف و نهی از منکر قرار میدهد میبایست به شرط ایمان و از مقام ولایت وارد گردد **بسیار مهم است که حکم کردن جزیی از شعون ولایت است. دلسوزی, زبان نرم, علم و آگاهی و صبر و از این صفات مومنانه هم از دیگر شعون ولایت هستند** همانطور که باید اخلاق و سیره اول ولی مسلمین حضرت محمد صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین را اسوه کامل مقام ولایت دانست.
  • ahmad IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    خیلی جالبه که هم مامور ایستگاه و هم رییس قطار به این خانم گفتن تو چکاره ای که تذکر دادی! یعنی همینقدر شعور ندارن که امر به معروف و نهی از منکر یه وظیفه دینی و از جمله حقوق شهروندی محسوب میشه! چقدر مسول بیشعور مثل اینها توی مملکت هست خدامیدونه فقط!
  • GB ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    عجب شیر زنی. یقیناً در دامان چنین زنانی هست که حاج قاسم ها پرورش پیدا میکنن. معلومه که خون شهید تو رگهاش میجوشه. انشالله به حق پنج تن روح شهدا تو این شبهای محرم با سید و سالار شهیدان محشور بشه. خدا همه شهدا رو بیامرزه و به بازماندگانشان طول عمر بده.
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 2
    کوپه قطار حالت خانوادگی دارد. اگر داخل کوپه همه زن بودند هیچ اشکالی برای کشف حجاب وجود نداشت.
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    پلیس قطار و ایستگاه باید بازخواست بشن.
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    چی بگم
  • . NL ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    واقعا چشم جمهوری اسلامی روشن. ماموراش به جای حمایت از محجبه ها مدافع بی حجابان.
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    واقعا مملکت داره به چ سمتی میره. چرا باید افرادی که مخالف حجاب هستند در مشاغل دولتی کار کنند. اگه قوانین قبول نداری خوب چرا باید تو اون ارگان کار کنی. قطعا رییس قطار لاید اخراج بشود. اگه اخطار و توبیخ الکی باشه که فایده نداره
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    استخدامی های زمان حسن را اخراج کنید از ارکان نظام
  • هانیه IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    چقدر جالب!!!!!!!! رییس قطار و دار و دستش دارن از دولت حقوق میگیرن که به ارزش ها و حجاب توهین کنن و همدست یه بی حجاب بشن؟ چه خبره؟ اگه چند بار با این جور افراد برخورد قاطع بشه دیگه امثال اینا جرات نمیکنن از این غلط ها بکنن در ضمن به عنوان یه خانم میگم که ضرر بی بند و باری و بی حجابی به تمام افراد جامعه میرسه پس لطفاً یه فکر اساسی بکنید
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    رییس قطار و مامور نیروی انتظامی رو باید اخراج کنن
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    یعنی متأسفانه در کشور اسلامی خانمهای محجبه دیگر احساس امنیت گذشته را ندارند؟
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    مسئولین بیدار شوید
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 2
    مسئولین بیدار شوید
  • محمد IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 1
    چی بگم
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 2
    قوه قضاییه کجایی؟
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    مدیرعامل راه اهن باید استعفا بده خیلی سطحی برخورد کردن مامورین پلیس هم خیلی ول شدن
  • مرضیه IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    همیشه همینطور بوده بانوی عزیز
  • م IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 2
    نباید یه طرفه قاضی بود باید حرف طرف مقابلم شنید تا متوجه بشیم جریان از چه قرار بوده.
  • علی DE ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    بی دلیل حمله کرده روسری تورو برداره؟ تو ازش عکس گرفتی اونم باهات درگیر شده.
    • وطن پرست DE ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      1 0
      اونم عکس می گرفته؟ اگر عکس گرفتن بد هست٫ شماها که هر لحظه دارید از مردم عکس می گیرید!! بعدشم تا وقتی کسی بهت حمله نکرده حق نداری ضرب و شتم انجام بدی.
  • محمدایوب IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 2
    آن خانم باحجاب می گوید رییس قطار برخورد بد کرده اقدام به پیاده کردن از قطار میکنند پلیس می آورند بازداشتش کنند آنوقت راه آهن اطلاعیه میدهد که رییس قطار خانواده شهید است و به بی حجاب ها تذکر داده قوه قضاییه حداقل نباید ازاین موضوع به راحتی بگذرد
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    بالاخره یک زن پیدا شد جلوی این نامرد ها را بگیرد
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    نظرو درج کن
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 3
    بعد از گرفتن عکس سلفی از خود، در راهروی سالن قطار یکی از زنان بدحجاب به سمت من حمله ور شد ... یعنی شما هیچ کاری بهشون نداشتین و بی دلیل یکی از زنان به شما حمله ور شد؟
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    این دومین خبری هست که این چند وقته از رفتار بد مامورین قطار و پلیس ایستگاه با مسافرین مذهبی می خوانم.ظاهرا سیستم راه اهن نیاز به بررسی اساسی داره
  • حامد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    عدم اجرای قانون مصوب مملکت در همه زمینه ها و نه فقط در مورد موضوع حجاب. واقعا باید به قوه قضائیه دست مریزاد گفت
  • . IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    چه قدر ناراحت کننده بود
  • علوی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    از همان دوره دولت ششم بی اهمیتی به حجاب و عدم حمایت از ناهیان از منکر به وجود آمد و در تمام این سالها چنین بوده و انسان مومن جرات نمی کند نهی از منکر کند چون ممکن است حتی در دادگاه نیز محکوم شود.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    چطور شده اون دسته از آقایان که وقتی ماموران انتظامی خانم در خیابان باخواهران کم حجاب یا بد حجاب یا بی حجاب در گیر میشوند رگ غیرتشان باد میکنه ومثلا به زعم خودشان یه یاری مظلوم می شتابند وبا مامور قانون در گیر میشوند،آیا اینجانیاز به دخالتشان نبوده،هنوز حکومت جمهوری اسلامیه بعضی هموطنان خانم وآقا اینقدر جسارت دارند !
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 3
    مگر کوپه یا سالن بانوان اختصاصی نبوده چون میگه ما جمعی از معلمان بودیم؟ چرا باید از زنان دیگر عکس بگیرد؟
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    اعصابم خورد شد
  • سید IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    فعلاً فقط آن قسمتی که رئیس قطار موقتاً تعلیق کار شده است قابل ستایش است! مگر این که تمامی کسانی که در این سهل انگاری دخیل بوده اند بی اغماض کیفر شوند آن هم نه صوری بلکه واقعی!!!
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    اطلاعیه جهت توجیه رفتار نادرست وپوشاندن اهمال کاری ماموران قطار می باشد . برخورد جدی با مسئولان قطار وفرد ضارب مورد انتظاراست.
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    غیر از بی حیا بودن وحشی و وقیح هم هستند
  • فراجناحی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    بخشی از مشکلات نبود امکانات مناسب است مثلا اگرمحل حضور بانوان مجزا باشد از مردان مثل بعضی از مترو ها و اتوبوس ها دیگر کمتر شاهد جولان معدود افراد بد حجاب هستیم. دوما توقع از دولت انقلابی اینست که در ادارات دولتی کارکنان خود را ملزم به رعایت پوشش وارتباط متعارف کنند
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    امیدوارم کاری کنند
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    امثال این رئیس قطار باید عزل بشن و جریمه. تفکرهای ضد قانون خدا و قانون کشور
  • رضا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    گلی یه گوشه جمال مسئولین دولتی ،چه سابق چه فعلی .لا اقل در رسانه ها داد از اسلام و اسلام خواهی نزنند وقتی در اجرای قوانین اجتماعی اسلامی همچون رعایت حجاب تعلل می کنند. وقتی نمی توانند و یا نمی خواهند خیانت می کنند که مسئولیت قبول می کنند.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    کلا همیشه مامورین ومسئولین قطارها طلبکار و عصبی و خدمات در حد صفر هست
  • احمدزاده فومنی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    مرد اگر باغیرت باشد و .... نباشد ، مواظب حیا و حجاب ناموسش در اماکن عمومی خواهد بود .
  • ایرج مسعودیان IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 1
    دختر بی حجابی که در جوامع لائیک و سکولار رشد کرده و آموزش دیده ، اگر جاهل مقصر نباشد شاید در قیامت مورد بخشش قرار بگیره چون بهرحال حق بهش نرسیده ، اما دختری که در جامعه اسلامی و بخصوص جامعه شیعه به دنیا آمده و رشد کرده و حق بهش رسیده قطعاً هم در برزخ و هم در قیامت به ازای تک تک نگاههایی که به سمت خود جلب کرده و چه بسا باعث به گناه افتادن دیگران شده ، مورد بازخواست و عذاب قرار می گیره چون حق بهش رسیده و می دانسته که حجاب دستور خداست .
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    از مسئولیت شناسی وهزینه کردن برای امر به معروف ونهی از منکر این خانم بزرگوار متشکرم.اگر همه اینگونه بودیم؛ریشه بدحجابی وبی حجابی کنده شده بود.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    از مسئولیت شناسی وهزینه کردن برای امر به معروف ونهی از منکر این خانم بزرگوار متشکرم.اگر همه اینگونه بودیم؛ریشه بدحجابی وبی حجابی کنده شده بود.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    اطلاعیه ای که راه اهن داده کاملا با حرفای این خانم متناقض هست "از مهماندار و همچنین رئیس قطار که خود از خانواده محترم شهدا و ایثارگران بوده، درخواست ارائه تذکر می‌نماید که ایشان نیز اقدام به تذکر نموده‌اند." اگر رئیس قطار اقدام به تذکر کرده چرا تعلیق شده!!! بهتر نیست راه اهن روراست باشه و اشتباهات را بپذیره همان طور که نیرو انتظامی مسئولیت کار نیرو شو بپذیره
  • اعظم بارانی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    کار این خانم درست بوده و باید اون رئیس قطار رو تنبیه کرد
  • نادر IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 1
    اگر به عکسها و فیلمهای قدیمی مربوط به حدود یک قرن پیش نگاه کنید ، می بینید که حیا و حجاب در همه جوامع بشری وجود داشته . چند وقت پیش با یک آرشیو جالب از ویدیوهای مستند قدیمی مواجه شدم که مربوط به فرانسه ، انگلیس ، امریکا ، چین و چند کشور اروپایی هست . در این فیلمها که در فصلهای مختلف سال ضبط شده اند بطرز جالبی حجاب زنان بسیار کامل هست و حتی موها را با کلاه یا روسری پوشانده اند . مردان هم پوشش بسیار باوقار داشتند و حتی پسر بچه ها کت و شلوار پوشیده بودند . اما متأسفانه از حدود ۹۰ سال پیش به بعد ، با قدرت گرفتن جریان شیطانی فراماسونری و ایلومناتی در فرهنگ و اقتصاد و صنعت خوراکی ها ، رفته رفته حیا و حجاب و غیرت کمرنگ شد و حتی جوامع مسلمان هم تأثیر گرفتند ...
  • . IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    با همین مسئولامون یهو قطار از ریل خارج میشه و چنین کشته. معلوم نیست چکار دارن میکنن
  • ALI IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    برای چی میخوان حجابو رعایت نکنن؟ من با اینایی ک اوضاعشون داغونه کاری ندارم. خیلیا برای کلاس یا مد اینطور میگردن. ولی شما، خانومی ک شوهر داری، دلت میخواد توجه یه مرده دیگ بهت جلب شه؟ دوس داری همه مردا ببیننت؟
  • AT ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    زنان ایرانی حتی قبل اسلام هم محجبه و با حیا بودند. به کجا چنین شتابان؟!
  • 125 IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    به به
  • CA ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    باید افراد دغدغه مند را در نیروی انتظامی استخدام کنند، متاسفانه برخی در این نیرو هستند که کاملا بی تفاوت و خنثی هستند
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 2
    رئیس قطار از خانواده شهدا بوده؟! دیگه بدتر ! از این معلم عزیز و فرزند شهید گرامی می‌خوام تا اخراج رییس قطار، سرمهماندار و مامور ایستگاه قطار کاشان ذره‌ای کوتاه نیان
  • حسن IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 2
    حق نداشته فيلم بگيره ، بگو و برو
  • بلال خان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    اگه نگم ۸۰درصد مسئولین راه آهن مقصر هستن کمتر از این هم نیست چون هرگز براشون دین مهم نیست و واقعا راست گفتن که با باحجابها مشکل دارند چون بی حجابها هر کاری که مطابق میل و هوای نفس اونها هست به خودی خود انجام دادن ولی باحجابها و معمولا متدینین چون احساس مسئولیت میکنن و تذکر میدن برای اونها خوشایند نیست این قضیه صددرصد ترک فعل مسئولین راه آهن و قطار حساب میشه و دادستان میتونه راسا ورود پیدا کنه و برای همیشه به این موضوع خاتمه بده و این بسیار بهتر چطور در زمان کرونا کسی ماسک نمی زد همه احساس مسئولیت میکردن و تذکر میدادن ولی الان همونها لالمونی گرفتن
  • DE ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 2
    بعضی از این خانمهای بدحجاب شدیداً پرخاشگر و آماده حمله هستند و در حقیقت بی ادب هستند .
  • من IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    اینکه کسی به کمک این بزرگوار نیومده نشان این نیست که ایشون کارش بد بوده بلکه نشون از کم رنگ شدن غیرت بین مردان و حیا بین زنان جامعه ماست . چرا باید یکسری افراد معلوم الحال با نمایش تن و بدن خودشون باعث ناراحتی و رنجش و از اون بدتر گناه دیگران بشن . جامعه که حریم خصوصی نیست هرکس هر کاری خواست بکنه . جنگل که نیست که برهنگی عادی باشه . بلا نسبت انسان با حیوان فرق داره و یکی از اونها هم بحث پوشش و حجابه . حالا برخی می‌خوان مثل حیوانات لخت و عور بگردن بحثش جداست ولی در سطح جامعه امکان پذیر نیست و همچین اجازه ای نه شرع و نه قانون و نه مردم شیعه و انقلابی بهشون نمی دیم . یا علی مدد
  • NL ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    عزیزان این خیلی غم انگیز است که کسی به کمک این بانو نمی رود. حتی در جریان اتوبوس هم همین ماجرا است و صرفا پلیس باید دخالت کند. این یعنی هشدار قرمز که مردم با این سبک امر به معروف همراهی ندارند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    متاسفانه در نظام دینی وقتی مسئولین مربوطه بوظایفشون عمل نمی کنند چطور می خواهند بکسانیکه منفعلانه ترک فعل میکنند برخورد کنند از بیانیه بی خاصیت راه آهن و تذکر آبکی آن بر می اید که موضوع رو بی اهمیت میدانند و گرنه با مجرمین برخورد پشیمان کننده انجام میدادند .
  • موریس IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    اینا چرا وحشی شدند ؟!
  • ایمان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    اون مردای تو قطار بی غیرت بودن و با اون بی حجابی مشکلی نداشتن
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    متاسفانه داریم مثل غربیها میشویم .... در صورت اثبات پلیس مربوطه و رییس قطار باید به اشد مجازات و حتی شلاق در انظار عمومی محکوم شود اگر جلوگیری نشود تا چند وقت دیگر در اماکن عمومی ...
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    اگر رئیس قطار تذکر داده پس چرا از کار تعلیق شده
  • مهرداد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    این که موضوع یه طرفه شده ، بعد گفته عکس سلفی گرفتم بهم حمله کردند حتما عکس سلفی از طرف مقابل گرفته
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    من خانواده محجبه ای دارم
  • م IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    بعضی مسافران به خاطر عافیت طلبی در موضوع دخالت نکردند. متاسفانه برخی فکر می کنند بی حجابی روشنفکری است.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 2
    حجاب در فضای عمومی رعایت بشه بهتره
  • . DE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    درود بر بانوی محجبه
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    بسمه تعالی با سلام و احترام به عنوان فرزند یکی از شهدای عزیز خواستار پیگیری قانونی این جریان هستیم! نباید اجازه داد کسانی که چهارچوب های قانونی در مورد حجاب را رعایت نمی‌کنند اینقدر جری شوند ... با تشکر
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    متاسفانه بعضی از خود مسیولین ظاهراً اعتقاد خاصی به حجاب ندارن ، چطور میشه از اونها انتظار اصلاح داشت ؟ بر فرض اگه اقدامی هم کنن امکان داره برخورد نامناسبی انجام بدن که نتیجه عکس داشته باشه ...
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    اینکه امضا نکردن و از مدیر قطار هم برگه قانونی خواستن کار بسیار عالی انجام دادن و بهانه به طرف مقابل ندادن احسنت
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    کاغذ سفید داده امضا کنه...اون دیگه کیه...عجبا!
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    احسنت
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    درود بر بانوی محجبه
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    احسنت بهت
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    رییس قطار باید مواخذه بشه تا درس عبرتی برای بقیه بشه
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    درود بر بانوی محجبه
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    درود بر شماخانم مومن
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 2
    مسئولین قطار باید تنبیه بشن
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    بدحجابی از ربا که تمام بانکهای کشور میخورن بدتر نیست چرا جلوی ربا خوردن بانکها را نمی گیرید
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    کاغذ سفید؟! طرف کفته به من اعتماد نداری؟! خخخ چی فکر کردی که باید اعتماد کنه ؟
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    فقط اونجا که کاغذ سفید آورده امضا کنه
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    درود بر بانوی محجبه
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    امیدوارم رسیدگی بشه
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    قانون باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت جدی کنه
  • احسان IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    یک کلام ختم کلام؛ رئیس راه آهن کشور باید از کار برکنار شود. باید برکنار شود تا مایه عبرت برای سایرین باشد. آقایان نمایندگان مجلس خوابید؟!
  • . IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    بعضی ها هم با بی حجابی عقده گشایی میکنند و با وحشی گری قانون را زیر پا می گذارند!
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 1
    قانون باید از خانم محجبه حمایت کنه
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 1
    درود بر بانوی محجبه
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    از گشت ارشاد و پلیس امنیت اخلاقی، در برخورد قاطع و مقتدرانه، با کسانی که هنجارشکنانه و مزدورانه، با رفتارهای زشت و هتاکانه، و پوشش زننده وجلف، به صورت بی حجاب یا بدحجاب در جامعه خودنمایی می کنند، تا با الگوسازی، نوجوانان و جوانان عزیز این مملکت را به تباهی و فساد سوق دهند، به شدت حمایت می‌کنیم و درخواست می نماییم که به جار و جنجال های هوچی‌گرهای ضد انقلاب و نظام توجه نکنند، و با قدرت و قاطعیت در چارچوب قانون، با این افراد برخورد کرده و با انعکاس پشت پرده های روابط این افراد رذل، با شبکه های فساد غربی و صهیونیستی، در صداوسیما و رسانه ها، زمینه ی بیداری و هوشیاری فریب خوردگان را فراهم آورند.
  • جلال IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    مدیر عامل محترم ! خودتان واقعا میتوانید در چنین شرایطی با زن و بچه سفر کنید؟؟؟؟
  • US ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 1
    چی بگم
  • . IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    درود بر بانوی محجبه
  • تک تیرانداز DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    2 1
    خواستم اطلاع بدم که دادسرای یزد فعلا ریس قطار رو تعلیق کرده و اقدام به بازداشت باقی افراد هم کرده. خوب می شد اگه این خبر رو کامل کار کنید.
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      0 0
      خدا را شکر خبر خوبی بود
  • مروت IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    1 0
    چی بگم...مسئولین؟!
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    وقتی امر به معروف و نهی از منکر ترک بشه منکر جامعه را پر می کنه اونوقت فضا جوری میشه که هیچکس از منکرات در امان نیست و کسانی که بی اعتنایی کردن یا از منکر حمایت کردن تاوانش رو خواهند داد ، دنیا حساب و کتاب داره
  • کارن IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    0 0
    حجاب برا امنیت خود زن خوبه تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس