کد خبر 1404563
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
حمایت سرمربی فاینورد از جهانبخش

کاپیتان تیم ملی ایران با وجود عملکرد خوبش در شروع فصل گذشته، اما در دیدارهای پیش فصل امسال عملکرد قابل قبولی نداشته است.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش در دومین فصل حضورش در فاینورد امیدوار است همانند دوران حضورش در نایمخن و آلکمار که مدتی طول کشید تا با شرایط این تیم‌ها خو بگیرد بتواند سال خوبی را سپری کند. او فصل قبل شروع خوبی در این تیم داشت اما به‌تدریج دچار افت شد و حتی مدتی نیمکت‌نشینی را نیز تجربه کرد. با شروع فصل جدید او با انگیزه زیادی در تمرینات پیش‌فصل حاضر شده و به‌دنبال یافتن جایگاهی ثابت در ترکیب تیم است. با این حال این روزها خبر می‌رسد این باشگاه به‌دنبال خرید یک وینگر جدید است و این می‌تواند آینده او را به خطر بیندازد اما سایت «fr۱۲» هلند به نقل از سرمربی تیم نوشت که جای نگرانی دراین باره نیست: «فاینورد هنوز برای فصل جدید رقابت‌های لیگ هلند آماده نیست و در برخی پست‌ها مثل دفاع چپ نیاز به تقویت دارد. آنها به‌دنبال یک وینگر هم هستند و آرنه اسلات دراین باره می‌گوید: «درطول فصل اتفاقات مختلفی مثل مصدومیت ممکن است رخ دهد و به همین دلیل اگر در پست وینگر دست‌مان برای تغییرات باز باشد بسیار خوب است.» حقیقت این است که فاینورد درحالی به‌دنبال خرید جدید در این منطقه است که به‌نظر می‌رسید شاید به‌دنبال جانشین برای جهانبخش است اما اسلات می‌گوید او قرار نیست از این تیم جدا شود: «اگر بازیکنی ناراضی باشد ماجرا متفاوت است اما علیرضا بسیار خوب بوده و انگیزه زیادی در تمرینات دارد.» در چنین شرایطی به‌نظر نمی‌رسد خطری این بازیکن ایرانی را تهدید کند و او در فصل جدید می‌تواند امیدوار باشد که با درخشش در پست خود یکی از ۱۱مرد اصلی تیمش باشد. اسلات درباره خریدهای احتمالی تیمش می‌گوید: «ما به‌دنبال یک مدافع چپ هم هستیم. البته بازیکنی که در این برهه به تیم ما اضافه شود مدتی طول می‌کشد تا با سایر نفرات هماهنگ شود و به همین دلیل کار سختی برای هفته‌های ابتدایی فصل جدید خواهد داشت.»

جهانبخش در دیدارهای پیش‌فصل فاینورد حتی موفق به گلزنی هم شد اما هنوز نتوانسته به‌عنوان بازیکن اصلی تیم اسلات خود را مطرح کند. با این حال او سابقا در فوتبال هلند نشان داده که پس از جا افتادن در تیم‌هایش می‌تواند درخشش فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    جناب سرمربی فاینورد : مواظب باش تا زیر اب تو را هم نزند او دوست و دشمن نمیشناسد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس