کد خبر 1404147
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
سیل

پیکر بی‌جان دومین فرد مفقودی در سیل ایوانکی با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر دو نفر در سیل ایوانکی مفقود شده بودند که پس از تلاش‌های بسیار، پیکر بی‌جان دومین فرد مفقودی هم با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.

تیم‌های اعزامی از نجاتگران پس از ساعت‌ها تلاش، با پیکر بی‌جان دومین گمشده در سیل ایوانکی مواجه شدند و او را برای طی مراحل قانونی، به مراجع ذی‌صلاح تحویل دادند.

این فرد که از اهالی استان خراسان شمالی است، در قالب کارگاه پیمانکاری اداره کل منابع‌طبیعی استان سمنان در ایوانکی حضور داشت که با سیلاب مواجه و مفقود شده بود.

برای یافتن مفقودی‌های سیل اخیر در ایوانکی، تجهیزات لجستیکی سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و منابع طبیعی و نیز نیروهای امدادگر هلال احمر از گرمسار، آرادان و مهدیشهر در محل حضور داشتند و ساعت‌ها در تکاپو برای یافتن این دو نفر بودند.

جسد مکشوفه تحویل دستگاه‌های مربوطه شد و با احتساب این پیکر کشف شده، آمار افراد کشته‌شده در سیل در استان سمنان به دو نفر رسید. 

بر اثر جاری شدن سیل در منطقه چاهک و قره‌چاق شهرستان گرمسار با حضور میدانی و دستور استاندار سمنان، ضمن استقرار معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در منطقه سیل‌زده به‌عنوان فرمانده عملیات و با تلاش اداره کل مدیریت بحران استانداری و همراهی تمامی تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان از بسیج، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، هلال احمر، نیروهای مردمی و ... اقدامات مرتبط با جست‌وجوی مفقودان حادثه سیل انجام و پس از سه روز جست‌وجو با کشف پیکر مفقودان، عملیات به پایان رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس