کد خبر 1403897
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
محسن خلیلی: پرسپولیس در یک بازی یکطرفه برنده بود

در شرایطی که شخصی در هیات فوتبال استان تهران دارای سمت رسمی است، شنیده می شود که در باشگاه پرسپولیس نیز فعالیت دارد که اتفاقی نادر و عجیب به شمار می رود و شائبه های زیادی را باعث شده است.

به گزارش مشرق، تیم های پایه پرسپولیس که توسط محسن خلیلی اداره شده و با نقدهای مختلف و گسترده ای هم روبرو شده اند، شرایط عجیبی را تجربه می کنند. نابسامانی کنونی که در دوره این بازیکن سابق پرسپولیس علنی و عیان شده، با اتفاقات عجیبی همراه شده است.

بیشتر بخوانید:

اتفاقات عجیب در پایه‌های پرسپولیس؛ پایه کاسبی و درآمدزایی!

بر اساس اخبار دریافتی، شخصی به نام مسعود رضاپور که مدیر انفورماتیک هیات فوتبال استان تهران است، به عنوان معاون تیم های پایه مشغول به فعالیت شده است. این همکاری که شائبه های متعددی درباره تعارض منافع و استقلال هیات فوتبال را در پی دارد، اتفاقی کم سابقه به شمار می رود.

محسن خلیلی که نتوانسته در اداره تیم های پایه نظم و انضباطی را حاکم کند و نابسامانی بر این تیم ها حاکم شده، با چنین رفتارهای عحیبی، بر دامنه شائبه های درباره نحوه فعالیت خود دامن زده است. به نظر می رسد در باشگاه های پرهواداری مانند پرسپولیس، بایستی به شرایط حرفه ای و فنی اشخاص توجه بیشتری شود تا چنین نابسامانی هایی ادامه دار نباشد.

منبع: ورزش آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس