کد خبر 1403240
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
.

از سال گذشته که مدیریت تیم های پایه پرسپولیس تغییر کرد اتفاقات ناگواری در این تیم ها رخ داد.

به گزارش مشرق، از سال گذشته که مدیریت تیم های پایه پرسپولیس تغییر کرد اتفاقات ناگواری در این تیم ها رخ داد.

محسن خلیلی که جایگزین محمد پنجعلی شد متاسفانه با توجه به هزینه های گزاف که انجام شد نتایج بسیار ضعیف گرفت. اما دلیل این نتایج عدم تمرکز وی بر روی تیم های پایه پرسپولیس بود چرا که بلافاصله پس از ابلاغ مدیریت به وی مدرسه فوتبالی با نام پرسپولیس بدون اخذ مجوز رسمی از باشگاه پرسپولیس و با استفاده از رانت بدون پرداخت وجه به صورت کاملاً غیر قانونی دایر نمود.
 
این در حالی است که بسیاری از پیشکسوتان خوشنام باشگاه که امکان دایر نمودن مدرسه فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی را به دلیل عدم پرداخت وجه بابت مجوز را نداشته و در وضعیت مالی خوبی نیستند. اما موضوع زمانی جالب تر می‌شود که مربیان این مدرسه فوتبال با مبلغ ناچیز به دلیل ترس از دست دادن جایگاه خود فعالیت مینمایند. حتی امکانات این مدرسه نیز از تیم های پایه تامین میگردد. بسیاری از فوتبال آموزان این مدرسه نیز با وعده حضور در تیم های پایه ثبت نام می نمایند. مدیر تیم های پایه پرسپولیس در حالی جانشین محمد پنجعلی با تجربه شده است که آخرین سابقه وی در حوزه فوتبال پایه مربیگری در مدرسه فوتبال سپهر حیدری بوده است اما با به خدمت گرفتن روابط عمومی هیئت فوتبال به عنوان معاون و برادر یکی از مسئولین رده های سنی از رانت در هیئت فوتبال تهران نیز بهره مند است.

ترس از جایگاه خلیلی موجب اخراج تمام پیشکسوتان در رده نونهالان (آریفی) نوجوانان (جباری) جوانان (بزیک) امید (هلالی) بدون قدردانی و با بی احترامی همراه بود. دلیل اخراج این مربیان که خلیلی در محافل خصوصی گفته بود اما حضور مربیان در آکادمی آریفی بود این در حالی است که قرار بر این بود وی به عنوان مدیر این آکادمی فعالیت کند که حتی در قرار وی با مدیران این آکادمی در رستورانی در مجتمع تجاری در ولنجک توافق نسبی حاصل شد اما به دلیل مشکلات اخلاقی و پیشنهاد مالی سنگین  مدیران این آکادمی با وی توافق نکردند. حالا اما شنیده ها حاکی از وجود شاکی خصوصی نیز وجود دارد و البته نهاد های نظارتی حاکمیتی نیز به این موضوع وارد شدند. این صندلی برای سال پیش رو به قدری جذاب بود که خلیلی دست به دامن نمایندگان مجلس نیز شد.

منبع: ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس