کد خبر 1403635
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
جولان عناصر اطلاعاتی آمریکا در مناطق ناآرام بغداد

مشاور نظامی سابق عراق از افزایش شمار عناصر اطلاعاتی در مناطق کمربندی بغداد و احتمال توطئه جدید خبر داد.

به گزارش مشرق، «صفاء الأعسم» مشاور نظامی سابق عراق با اشاره به افزایش شمار عناصر اطلاعاتی در مناطق کمربندی بغداد، گفت که جولان عناصر اطلاعاتی در مناطق ناامن سوالاتی را درباره ارتباط آن‌ها با ترورهای اخیر مطرح می‌سازد.

وی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» گفت: دستگاه اطلاعاتی عراق و دولت تاکنون درباره تحرکات اخیر دستگاه اطلاعاتی آمریکا و حضور عناصر آن با لباس غیرنظامی در اطراف بغداد، پاسخی نداده‌اند.

الاعسم افزود که نیروی بازداشتی آمریکا به فرماندهی یگان ویژه انتقال داده شد اما مورد بازجویی قرار نگرفت که همین امر تعجب‌برانگیز است.

وی گفت که جولان عناصر اطلاعاتی آمریکا با لباس غیرنظامی و خودروی غیرنظامی، جزئیات جدیدی را درباره پرونده‌ ترورها فاش می‌کند و هشداری درباره توطئه جدید است به خصوص اینکه این عناصر در مناطق امنیتی و کمربندی بغداد پرسه می‌زنند.

الاعسم همچنین درباره تداوم ناامنی در اطراف جرف‌النصر همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و تلاش طرف‌های خارجی برای ایجاد هرج و مرج و جنگ داخلی هشدار داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    این آمریکا تخم و ترکه انگلیس است. مگر با عراق معاهده تبادل مجرمین نداریم. پس چرا اینها را به جرم اختلال در ایران تحویل نمگیرید و محاکمه نمی کنید؟
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    همیشه در اعتراضات علیه بی کفایتی خودی ها ، عناصر نفوذی هستند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس