بازی‌های دوستانه باشگاهی| آرسنال سویا را در هم کوبید/ منچستریونایتد مغلوب اتلتیکو مادرید شد

بازی‌های دوستانه باشگاهی با پیروزی پرگل تیم فوتبال آرسنال برابر سویا و تساوی تیم‌های اتلتیکومادرید و منچستریونایتد ادامه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دوستانه باشگاهی، امروز (شنبه) ۲ بازی برگزار شد که در نخستین انها تیم فوتبال آرسنال برابر سویا با نتیجه پرگل ۶ بر صفر به برتری رسید.

در این بازی که در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار شد، توپچی‌ها میهمان اسپانیایی خود را با دو گل از بوکایو ساکا در دقایق ۱۰ (پنالتی) و ۱۹، هت‌تریک گابریل ژسوس در دقایق ۱۳، ۱۵ و ۷۷ و ادی انکتیا در دقیقه ۸۸ در هم کوبیدند.

این آخرین بازی دوستانه آرسنال قبل از شروع فصل جدید مسابقات باشگاهی در اروپا بود. آرسنال روز جمعه در هفته نخست لیگ برتر انگلیس میهمان کریستال پالاس خواهد بود. سویا اما شنبه هفته آینده نیز یک بازی دوستانه برابر تیم کادیس خواهد داشت.

امروز همچنین تیم فوتبال منچستریونایتد در یک بازی دوستانه در شهر اوسلو نروژ به مصاف اتلتیکومادرید رفت و در حالی که ستاره پرتغالی‌اش کریستیانو رونالدو را هم هنوز در اختیار ندارد، با نتیجه یک بر صفر به حریف اسپانیایی‌اش باخت. تنها گل این بازی را ژوائو فلیکس در دقیقه ۸۶ با پاس آلوارو موارتا به ثمر رساند. فرد بازیکن برزیلی شیاطین سرخ هم در دقیقه ۱+۹۰ این بازی کارت قرمز گرفت و اخراج شد. منچستریونایتد فردا نیز یک بازی دوستانه برابر تیم رایو وایکانو اسپانیا انجام خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس