قالیباف: نباید اجازه داد سرمایه‌های ملت، در مراکز تحقیقاتی اروپایی و‌ آمریکایی به تاراج روند - کراپ‌شده - کراپ‌شده

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت «عادل آذر» رئیس سابق دیوان محاسبات کشور را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عادل آذر رئیس سابق دیوان محاسبات کشور و نماینده دور هفتم مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إِنَّاللّه و إِنّاإِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت خدمتگزار صدیق و پرتلاش آقای دکتر عادل آذر نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره و رئیس سابق دیوان محاسبات کشور موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های اقتصادی، مالی و برنامه‌ریزی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد ازجمله ریاست مرکز آمار ایران و مؤسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و تدریس در دانشگاه‌ها خدمات شایانی را به کشور داشتند.

ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان ایلام، خانواده محترم و سایر بستگان، برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف‌

رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    باقى افراد به فكر آخرت خود باشند با حلوا حلوا گفتن دهان شيرين نمىشود حاسبو قبل ان تحاسبو از اين دست افراد بسيار بسيار داريم
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      1 1
      اتفاقا عادل اذر از افرادی بود که خیلی رعایت میکرد. البته شما نمیشناسیدش. مهمم نیست از جمله نخبگانی بود که تونست تو پستی که لایقش هست فعالیت کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس