کد خبر 1403304
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
نگاهی به وضعیت آسیب‌دیدگی گرایی

محمدعلی گرایی فرنگی‌کار کشورمان که به خاطر آسیب‌دیدگی از میادین به دور بود حالا به تشک کشتی بازگشته است.

به گزارش مشرق، با تعیین چرخه انتخابی کشتی فرنگی از سوی محمد بنا برای حضور در مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های کشورهای اسلامی، در نهایت ۱۰ ورزشکار اعزامی به هر ۲ تورنمنت مشخص شدند. کادر فنی کشتی فرنگی کشورمان در زمان برگزاری اردوها معمولا در هر وزن ۳ تا ۴ کشتی‌گیر را به تمرینات دعوت می‌کرد و براساس اعزام آنها به تورنمنت‌های خارجی و بررسی وضعیت کشتی‌گیران، تکلیف ورزشکاران اعزامی مشخص شد.

در همین زمان برخی انتقاداتی به انتخاب محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم داشتند اما کادر فنی بر این باور بود که فاصله این کشتی‌گیر با دیگر ورزشکاران زیاد است چرا که چند فرنگی‌کار دیگر کشورمان در این وزن در چند تورنمنت اعزامی نتایج قابل قبولی نداشتند.

نگاهی به وضعیت آسیب‌دیدگی گرایی

محمدعلی گرایی به دلیل آسیب‌دیدگی که داشت نتوانست به تورنمنت رنکینگ‌دار تورلیخانوف و ایتالیا اعزام شود به همین دلیل محمد بنا تصمیم گرفت این کشتی‌گیر را راهی جام پیتلاسینسکی کند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. برد و باخت برای کادر فنی در این اعزام مهم نبود و به دلیل دوری ۸ ماهه گرایی از تشک کشتی بعد از مسابقات جهانی اسلو، لهستان بهترین فرصت برای گرایی بود تا روی تشک آزمایش شود البته وی در دیدار رده‌بندی با صلاحدید کادر فنی مبارزه خود را انجام نداد.

در این وزن عارف حبیب‌الهی در آسیا عملکرد ضعیفی داشت، امین کاویانی‌نژاد به مسابقات ایتالیا رفت و عملکرد متوسطی داشت، نفر سوم این وزن هم در رده سنی امید بود که به مسابقات بلغارستان رفت تا در این رده حفظ شود.

محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز المپیک که به خاطر آسیب‌دیدگی با دستور پزشک ۶ هفته از تمرینات به دور بود یک جلسه تمرین خود را در اردوی قبلی انجام داد و در دور جدید اردوها که از جمعه آغاز شده وارد تشک شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس