سیدمحمود رضوی

خندوانه از روز تولد تا دیشب، پر از نو آوری و رویش بود، ببینید که از فصل اول تا آخر بی ادعا چقدر نیروی انسانی جدید به سینما و تلویزیون معرفی کرد.

به گزارش مشرق، سید محمود رضوی در اینستاگرام نوشت: دیشب قسمت نهصد و بیست و دوم خندوانه پخش میشد، با خستگی فراوانی که داشتم اما به احترام گروه سازنده آن خودم را مکلف به دیدنش میدانستم، میخواستم همان دیشب قلم بزنم که نشد! اما؛

اول: آقای #رامبد_جوان جوان خلاق و پرانرژی و برادر عزیزم آسید علی احمدی عزیز و دوست داشتنی، به احترام سالها تلاش شما برای شادی مردم #ایران تمام قد می‌ایستم و میگویم بچه های خندوانه ما شما را خیلی دوست داریم، خیلی و قدردان زحمات شما هستم.

دوم: خنداندن مردم کار آسانی نبوده و نیست، مرز بین هزل، هجو، #طنز و #کمدی مرز بسیار باریکی است که با همه آنها میتوان مردم را خنداند اما این بتوان با طنز و کمدی و با نگاه داشتن اندازه ضمن داشتن نگاه انتقادی به موضوعات و وقایع مردم را بخندانیم، کار بسیار سختی است، دست مریزاد که در این سالها تلاش کردید، با نگاه داشتن اندازه شوخی و طنز مردم را بخندانید.

سوم : بیرون گود نشستن و دستور لنگش کن دادن را همه ما بلدیم، اگر #استادیوم رفته باشید در هنگام بازی صدهزار نفر در حال کوچینگ تیم دلخواه خود با انواع فحش‌ها و ناسزاها هستند، اما یکی از آنها قدرت یک شوت درست و دربیل ساده ندارد، خیلی وقت‌ها زحمات این تیم را بیرون گود نشسته ها ضایع کردند و کاری کردند گاهی اشکالات و حواشی بیش از اتفاقات خوب و مزایا به چشم بیاید، اما اگر کمی منصف باشیم میبینیم چقدر خدمت در این ۹۲۲ قسمت در این برنامه اتفاق افتاد.

چهارم: خندوانه از روز تولد تا دیشب، پر از نو آوری و رویش بود، ببینید که از فصل اول تا آخر بی ادعا چقدر نیروی انسانی جدید به سینما و تلویزیون معرفی کرد، چقدر آیتم هایی ساخت که امروز هر کدام از آنها برنامه مستقل شده، چه میزان #فرهنگ سازی در کتابخوانی، امور خیر و … کرد و در عصر گردن‌های کج بر روی گوشی و تبلت چقدر بازی های جدید برای تفریح جمعی به وجود آورد، اینها را ببینیم و قدردان این تیم باشیم.

واکنش سیدمحود رضوی به پایان برنامه «خندوانه»

پنجم: حتما در کنار این تیم خلاق مدیرانی بودند که این جسارت را داشتند که اجازه دهند یک برنامه متفاوت با ساختار و محتوائی تجربه نشده بر روی آنتن برود و با تمام فشارهای خناسان به اینجا برسد، باید از آنها هم به نوبه خود سپاس و قدردانی کرد، حتما نقش آقایان دکتر کرمی و دکتر احسانی در شکل گیری و تداوم این برنامه قابل انکار نیست.

ششم: تکرار میکنم، دیکته نانوشته غلط ندارد، این تیم ۹۲۲ باز نوشتند و هربار در مقابل چشمان #مردم ایران، دیکته آنها صحیح شد،

معدل این برنامه به یقین جزو بهترین نمرات #صداوسیما ست، هم در محتوا و هم در جذب مخاطب، امیدواریم که سازمان صدا و سیما قدر این برنامه و این تیم خلاق و با اعتقاد را بداند.

هفتم: وقتی سخن از طنز و کندی به میان می‌آید، یک سر ماجرا نقد است و گاهی شوخی با اتفاقات، رامبد جوان و این برنامه خیلی فرصت برای نیش و کنایه زدن داشت، شوخی کرد، کنایه زد اما نیش نزد، بر زخم نمک نپاشید، حرمت نگاه داشت، همه باید قدر این نمک‌شناسی و وفاداری را بدانیم، برنامه دیشب بوی خداحافظی میداد، امیدوارم مسئولین صداوسیما هر چه زودتر تیم را متقاعد به ساخت فصل‌های بعدی کنند.

هشتم و پایان: رامبد عزیز و سید علی بزرگوار، مردمی که شما را دیدند، همان‌هایی که شما به احترامشان ۹۲۲ برنامه ایستادید و به آنها هر برنامه یادآور شدید دوستشان دارید، لزوما کسانی که که زیر صفحات شما کامنت میگذارند یکبار مرده باد و یکبار زنده باد میگویند، نمایندگان تمام این مردم قدرشناس نیستند، جزئی از آنها هستند، نظرات مردم همان است که سالهاست شما را در نظرسنجی های صداوسیما بالا نگاه داشته و رضایتمندی از برنامه دارند، این مردم که خیلی‌ها برای امنیت آنها جان دادند، ارزش آنرا دارند که به خاطر لبخند و شادی آنها سختی‌های برنامه سازی را تحمل کنید و باز هم بسازید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    51 10
    بهتر
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      60 14
      بی مزه ترین برنامه و لوس و بی محتوا خنده هم در ان نبود
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      34 12
      خدا کنه دیکه مجری بی هویت کانادایی اش را دیگه نبینیم
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      27 9
      خدا کنه دیگه مجری بی هویت کانادایی اش را نبینیم
    • تک سوتر DE ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      29 6
      کدوم نیروی انسانی عمو؟ شده مسیر صاف کم سلبریتی های اینستاگرامی!! شما دکتر سلام رو ندیدی ولی این رو حلوا حلوا می کنی...
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      11 3
      یک تناقض رفتاری در صدا و سیمای ملی مجری کانادا پرست آن میگوید مردم ایران شما خیلی باحالید خیلی!! ما شماررا خیلی دوست داریم!!! خیلی !!! آدم وطن دوست !! اگر تو مردمت را خیلی دوست داری چرا در جای دیگر بچه ات را بدنیا می اوری؟؟
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      9 2
      برنامه خوبی هست به شرط آنکه مجری آن رامبد جوان نباشد جوانکی که فرزندش در کانادا بدنیا می آید و در برنامه فریاد میزند مردم ایران شما خیلی با حالید!...... خیلی !!!!! مردم ایران ما شما را خیلی دوست داریم !! . . . .خیلی!!!! این رفتار صدا و سیما یعنی تمسخر شعور «مردم ایران»
    • محمدی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      1 5
      آقای سید محمود رضوی بنظرم خیلی جامع و کامل نظر دادی. یکی از بزرگترین مزیت های خندوانه شناسایی جوان های مستعد و بی نام و نشان بود. البته قضیه وریا هم نمره منفی رامبد. فکر کنم نمره 19 نمره دور از انصاف برای این برنامه نباشه.
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      4 0
      دیگه لطفا شور یک چیز رو در نیاریم. تنوع و تعدد داشتن در برنامه های موفق بشتر مخاطب رو جذب میکنه تا این که یک برنامه واحد مثل خندوانه، ماه عسل، نود و... سال ها اجرا شوند. این جوری از گنده شدن بیمورد اشخاص هم جلوگیری میشه. برنامه برای خنداندن مردم بسازیم ولی با رویکرد جدید و ورژن جدید . عصر جدید یک برنامه موفق و پربیننده است که خیلی کمتر از خندوانه سابقه داره ولی ترکونده. صدا و سیما باید برنامه هایی مثل جوکر و مافیا و .. رو خودش اجرا کنه نه پلتفرم ها. کسی مثل حامد آهنگی نباید بره شب آهنگی رو تو فیلم نت بسازه باید بیاد تو تلویزیون برای همه مردمش برنامه اجرا کنه. اگر هنرمندا مردمی باشن و تلویزیون در اولویتشون باشه و به قوانین تلویزیون احترام بذارن، کلی برنامه موفق میشه ساخت، البته خیلی هاشون هم صدقه سری تلویزیون گنده شدن
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    14 55
    به نظر من هم خندوانه یکی از بهترین برنامه های صدا وسیما بود.از همه اقشار جامعه مهمان دعوت می کرد.فقط قشر خاصی رو مد نظر قرار نمی داد.مثل دور همی ویا شبیه اون. آقای جوان خسته نباشین.خیلی با برنامه شما خندیدیم.ولذت بردیم. همیشه سعی می شد خلاقیت ونوآوری به کار برده بشه.خسته می شدین ولی باز ادامه دادین. درسته پولشو گرفتین.ولی خیلی های دیگه هم پول بیت المالو گرفتن ولی نتیجه کارشون مثل شما نبود.بازم ممنون
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      12 3
      آقای سید محمود رضوی، الان میخواستی خودت رو توی دل سلبریتی های دوزاری جا کنی؟ نکنه برای انتخابات آینده برنامه داری؟ ولی بهت بگم مردم و حتی از نوع اصلاحطلبش،دیگه برای امثال این کانادایی، تره هم خورد نمیکنن، پس زور الکی نزن.از دید مذهبی ها و انقلابی ها هم اینا اینقدر آبروی نظام رو بردن(مثل قضیه آخر وریا غفوری) که امثال تو نمیتونی تطهیرشون کنی.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    11 27
    تکه های استنداپ کمدی افرادراجداگانه بعداز ماه صفرپخش کنید
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    69 9
    به تولد بچه رامبد در کانادا و ایستادن به افتخار ایران هم اشاره بفرمایید!!!
    • سید IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      5 41
      واقعا متاسفم براتون
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      20 2
      واسه چی متاسفی؟ زاییدن یه بچه تو کانادا رو میپسندی؟
    • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      2 9
      لطفا مگس نباشیم و هیچ خوبی طرفو نبینیم و بگردیم دنبال نقطه ضعف
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      16 1
      آقای 4:03، شما که اینقدر با ادبی و مگس نیستی، یه خوبی رامبد جوان غیر از دلقک بازی نام ببر تا من صد تا نقطه ضعف این آدم غرب پرست رو برات بگم
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    51 8
    جوان:خب حالا که برنامه تمام شد چمدانهام ببندم برم کانادا جون
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    60 8
    آقای رضوی زیاد ناراحت نباش، منتظر سری جدید کار رامبد خان با عنوان « دروغانه » یا شایدم « دو رو وانه » باش تا باز هم شما بخندی هم اونا به مردم ایران بخندند . فقط ایران عشقشونه ولی بچشون را کانادا به دنیا میارن و حسابی به ساده لوحانی امثال شما می خندند. البته راستیتش من اصلا متن شما را نخوندم چون راجب خندوانه بود، همانطور که اصلا این برنامه را نگاه نکردم، خوشبحال خودم .
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      7 17
      چرا در مورد برنامه ای که ندیدین ویا متنی که نخوندین نظر می ذارین؟ فقط جو سازی ها ومطالب بقیه رو در موردش خوندین؟ خندوانه از راوی جنگ وهمسر شهید رضایی دعوت کرد تاهنر پیشه وفوتبالیست ونویسنده وفعال اجتماعی. واقعا باید به دوستان گفت چه رسالتی بالاتر از اینکه همه مردمو با تمام سلایق کم وبیش راضی نگه داری؟ اینکه تو یه برنامه عمومی افرادو با عکاس ونویسنده وشاعر وخیلی های دیگه که برای جامعه مفیدند ولی کسی نمی شناستشون آشنا کنی کار کمیه؟بقیه برنامه ها فقط سلبریتی ها رو دعوت می کنند.ولی رامبد ریسک کرد وافراد گمنامی رو به برنامه اش آورد که حقشون شناخته شدن بود. مسلما ایراد زیاد داشت.معلومه شخص خود رامبد جوان برای خیلی ها مقبول نیست.اما چه کسی کامله؟کار کی بی ایراده؟ ومشخصا چیزی که واکنش زیادی در بر داشته باشه یعنی تونسته کارشو تا حدی انجام بده.
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      11 1
      پاسخ به ۱۷:۳۰ ؛ دو سه خطش را خوندم و دیدم داره از خندوانه تعریف و تمجید میکنه و بقیه اش را نخوندم وگرنه که چطوری می فهمیدم باید در مخالفت متن نقد می نوشتم !! که اگر متن در مورد ضعیف بودن این برنامه بود من هم باید دفاع می کردم، منظور از نخوندن اون بوده . در مورد برنامه هم همینطور، چند تیکه گلچین از برنامه را دیده بودم و چیز جالبی نبود پس نمیشه گفت برنامه را دیدم، چند تیکه کوچک در مقابل ۹۲۲ قسمت ندیدن به حساب میاد گرچه همون کم هم برای فهمیدن اینکه برنامه بی محتواست کافی بود چون مثلا گلچین شده های برنامه بود .گلچینش که اون باشه دیگه حال و روزش معلوم بود . اما چیزی که قطعی هست و نمی تونید انکارش کنید ادعای مجری برنامه در مورد عشق به وطن هست آنهم با تکرار و غلظت فراوان و همینطور بدنیا آوردن بچشون در کنادا. شایدم می خواید هر دو را انکار کنید!!؟؟
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    44 7
    این برنامه پر از نوآوری و خلاقیت بود؟؟ بودجه میلیاردی میگیرن که اسم فامیل بازی کنن؟ این شد برنامه طنز؟
    • محمدرضا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      5 34
      احمق فقط اسم فامیلشون رو دیدی مهمونای جذابی که دعوت میکردن یا اهنگای شادی که پخش میکردن ویا استند آپ کمدی های خنده دارشون رو ندیدی بعضی قسمت‌های خندوانه درسته چرت وپرت بود ولی بعضی قسمتهاش واقعا جالب وسرگرمی کننده بود انصاف هم خوب چیزیه
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      18 3
      احمق تویی که میلیارد میلیارد بودجه مملکتتو میدن به یه عده غرب پرست که برن اون سر دنیا بچه بزان و بیان دلقک بازیهاشون رو بکنن تو حلق تو.
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      8 1
      احمق تویی که مهمونای جذاب و آهنگ های شاد و شعار مردم ایران خیلی خوبن رو دیدی اما زاییدن تو کانادا رو ندیدی
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    32 6
    کلوهم مزخرف بود
  • من US ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    34 4
    میگن احتمالا خندانهدیگه انجام نشه چند مورد در ارتباط با خنوانه اولا همه می دونیم ...... دوم یادمون نره رامبد همون ادمیه که بچش تو کانادا بدنیا میاد تا نکنه یه وقت فردا روزی که احتیاج به ودرک خارج از ایرانی داشت کم بیاره سوم نهصد و بیست و دو رو در زمان برنامه ضرب در مبلغ های نجومیش بکن می شه دستمزددش بعد با ساعت کار یه ادم معمولی مقایسه کن تا چند برابریشو بفهمی چهارم اگر رامبد کارش درسته همون امکانات دولتی که در اختیارش به عموم مردم هم داده شه و خیلی چیزا که مجالش اینجا نیست
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    42 2
    بازار گرمی این جماعت برای چاپیدن بیشتر مردم رو توجیه نکنید
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    32 3
    خوشحالم که برنامه شخصی که فرزند خود را برای گرفتن ویزا و فرار فوری در مواقع لازم به دنیا آورد تمام شد و امیدوارم هرگز شاید حضورش در هیچ نقطه ای از مملکت ایران نباشم
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    10 1
    هرکی پایان خندوانه رودید10 ثانیه بخنده تابه خنده های بهترجایزه بدن
  • مرصاد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    55 5
    اینها همه به کنار ! خندوانه ؛ برای رامبد جوان ، شده بود ؛ دستگاه چاپ اسکناس ، که بره اونور آب فنا کنه ، بیاد !
  • قاصدک FR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    44 4
    مردم کانادا ما شما رو خیلی دوست داریم خیلی !!!!
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    49 2
    درود بر رامبد جوان و همۀ مردم انقلابی و مستضعفین کانادایی، علی الخصوص منزل و فرزند دارای پاسپورت کاناداییشون.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    44 3
    خدا روشکر این برنامه سخره تموم شد بگذریم که چند میلیارد پول برای یک آدمایی که اعتقادی به وطن وکشورشون ندارند حروم شد مردک ایران ایران می کرد بعد بچه اش رو توی یک کشوری که دشمنی عیان بر ضد ایران داره به دنیا می اورد اف بر تو ای رامبد
  • مهدی اسدی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    37 2
    سلام : 922 تا برنامه ؟؟؟!!! حیف از وقت که صرف دیدن این برنامه ها کرد . بهتر است که آدم بخوابد و این بر نامه بی محتوا را تماشا نکند . ؟؟؟!!! حیف از پول و ...
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    4 12
    از تیم خندوانه تشکر میکنم ولی رامبد حدود یکی دوسالی هست که شدیدا وارد حاشیه شده و همین حواشی رامبد به خندوانه ضربه زد متاسفانه. از تولد فرزند در کانادا تا حواشی که در زمان اوج کرونا ایجاد کرد و به جای ارم کردن جو و جامعه بر روی موج ایجاد شده سوار شد و آخرینش هم ماجرای عجیب حذف نام ووریا!! فکر کنم او خسته شده و نیاز به استراحت بلند مدت داره و البته فکر بیشتر. امیدوارم با قدرت و ذهن ارامتر برگرده
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    25 2
    تا قبل از سفر آقای جوان به خارج از کشور ، که برای تولد فرزندش انجام شد ، گاه برنامه خندوانه را نگاه می کردم ، گاهی هم خندیدم اما نه آنچنان خنده دار بود که چنین متنی برای آن به رشته تحریر درآید و نه شخص آقای جوان با توجه به تولد فرزندش در غیر ایران شایسته آن ... از جیب تک تک مردم ایران برای وصول به خواسته خود ، خود را عاشق ایران نشان دهی و در عمل دروغ بودن این ظاهرسازی اعلان کنی ... برای آقای جوان با توجه به توانائی او در ایفای نقش متاسفم ..
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    1 39
    حواسا جمع باشه مخاطبین مشرق با البانی ها یکی نشید خدای نکرده
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      21 0
      مردم از درویی و پدرسوختگی خسته اند، حالا توو هر لباسی میخواد باشه
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    3 11
    برنامه زنده و بروزی بود مثل بعضی برنامه های تلویزیون عصا قورت داده نبود
  • محمدرضا IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    3 3
    برنامه خندوانه بعضی قسمتهاش خیلی کسل کننده بود ولی بعضی قسمتهاش خنده دار بود ومن رو خیلی سرگرم کرد مهمونای حذابی دعوت میکردن مثل استاد دولتمند خالی یا خیلیای دیگه منم به این برنامه انتقاد دارم ولی میگم باز بعضی قسمتهاش سرگرم کننده بود
  • محمدرضا IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    16 2
    خدا را شکر که تموم شد!
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    2 12
    خادمان مردم ایران در هر حرفه وشغلی شایسته ی تقدیر و سپاس هستند درودبرایشان
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    20 2
    یعنی حیف ریال به ریال پول بیت المال که خرج این برنامه سخیف ابکی شداخه دونفررودعوت کردن واسم فامیل وبادکنک ترکوندن شدبرنامه سازی از این چیزا عمه من هم میتونه بسازه کافیه دوربین رو روشن بزاری وبه چندنفرپول بدی بیان اسم فامیل بازی کنن میشه هزارساعت برنامه ساخت واقعا متاسفم که وقت مردم وپول بیت المال اصلا براتون مهم نیست
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    17 2
    حالا آقای رضویِ تهیه کننده هر چند که بزعم جنابعالی رامبدجوان برای خنداندن و شاد کردن مردم خیلی خیلی زحمت کشیده است اما زیاد غصه و افسوس نخورید زیرا به بهترین شکل ممکن و نجومی و بدون یک ریال مالیات "دستمزد" گرفته است
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    17 1
    مهران مدیری و رامبد را از تولید ساختمان پزشکان و در حاشیه به لایو شو آوردید و کلی استعداد هنری را هدر کردید و حد ملت ایران را به شما را دوست داریم پائین آوردید در عوض اینا به ریش ملت خندیدند و بدون هیچ زحمتی کلی پول پارو کردند شما همان بر پا بایست و تشویقت را بکن یکوخت ننشینی که هوس قلم زد بهت دست بده
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    6 2
    رامبد هر دفعه می گفت بریم بیایم - می رفت و با یک زن جدیدش می آمد .
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    11 1
    هر کسی را از رفیقش بشناسید.
  • htn IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    10 2
    امیدوارم که دیگه ساخته نشه و هرچه زودتر برگرده کانادا
  • ناشناس IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    1 0
    با این دید اگر نگاه کنید ....
  • سروش IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    2 4
    بسبارربسبار برنامه خوبی بود بخصوص با هم هنرمندی همشهری کازرونی عزیزمان محمد بحرانی در نقش جناب خان اعظم دست مریزاد
  • آبی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    6 2
    برنامه مزخرفی بود حیف اون بودجه های نجومی به جای آنکه دردی از دردهای بیشمارمردم دوابکند صرف چنین برنامه های مزخرفی میشد
  • علوی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    2 5
    منتقد محترم ! شما تابحال برای شادی مردم چکار کردین؟
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    10 2
    اگر حقوق میلیاردی رو نمی‌گرفت، باز برنامه اجرا می‌کرد؟ قطعا نه؛ پس مردم را دوست نداشت، پول را دوست داشت.
  • مهدی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    5 2
    اوایل خنده دار بود ولی بعد از اینکه دورهمی اومد این اصلا بدرد نمی خورد و بعدا هم دورهمی بدرد نخور شد
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    23 1
    سلبریتی جماعت همه همین جور هستند فقط درجه بندی خباثتشون متفاوت هست. پول رو میشناسند و خنجر زدن به مردم و دروع گفتن به مردم. امثال اصعر فرهادی و نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی و مهناز افشار و.... درجه خباثت بالاتری دارند و امثال رامبد جوان و هانیه توسلی و ..... خباثت شون پنهانی تر هست. یک مشت بی سواد که توی هر کاری که تخصص ندارند سرک میکشند و اطهار نظر میکنند و درد مردم رو بیشتر میکنند.
  • مرصاد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    11 2
    این چه کار احمقانه ایست ؛ که با میلیونها تومان پول بیت المال ، برنامه ای ساخته بشه ، که یه عده سرپیتی بی درد ، بشینن توش اسم فامیل بازی کنن !!
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    2 6
    با انتقاداتی که هست ولی باز دست رامبد و تیم همکارانش درد نکند انشاا... برای برنامه های بهتر و پربار تر طنز
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    12 2
    باز هم بسازید؟ ای لعنت بر هر چی بی وطنه
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    8 2
    بنگاه تعطیل شد
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    6 2
    خندوانه برنامه ای شیطانی است و لذا باید هر چه زودتر تولید آن متوقف شود
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    11 2
    آقای عزیزمامردم ایران بیرون گودنیستیم.اگرقاطعیتی بودکه متاسفانه مثل همیشه نبود،رامبدبعدبرگشتن ازکانادااصلانبایدجلوی مردم ایران ظاهرمیشد.به لطف لابی گری بودیاچیزدیگه نمیدونیم.ولی لطفادیگه طلبکارهم نباشید.امیدواریم دیگه شاهددیدن شمایی که ایران فقط براتون ی اسمه وکاناداکعبه آمال،نباشیم.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      7 2
      احسنت کاملا موافقم و البته متعجب از اقای رضوی که چنین افاضاتی فرمودند!!
  • سبد فروزان CH ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    10 2
    اره طفلکی شکم بشکه ای رامبد خیلی زحمت کشیده و خسته شده ،باید یک دوره برود کانادا رفع خستگی خندوانه اکر خندوانه شد از وجود جناب خان بوده وکرنه این مردک گرین کارتی با دووا دووا گفتن هیچ بوده و هست
  • FR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    10 1
    این چی میگه ؟ جز مافیایی رسانه ای سینمایی هسته سخت امپراطوری باز است ؟
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 2
    کلا شبکه نسیم باید برودپیش تماشا و 3تا4شبکه خوب بهتر از این همه شبکه بدون برنامه وتکراری امید وکودک هم بشه یکی ای فیلم تماشا ونمایش هم یکی بشه
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    3 1
    عجیبه،، ایشون که مثلاً حرفه ایه،، از کنار طنز بسیار زیبای وضعیت زرد میگذره، اونم با اقبال وسیعی که حداقل در اطرافیان خودمون میدیدم، و از برنامه ی تاریخ مصرف گذشته ای مثل خندوانه دفاع میکنه بدون غرض، عرض میکنم خداییش هیچکس را ندیدم بگه من خندوانه را دنبال میکنم،، نه توی خانواده و دوستان و فامیل، نه توی مدرسه حالا شاید از بی برنامگی بقبه کانال ها، ی وقت اجباراً و براثر، تغییر کانالها و دپرس! شدن بعضی ها چند دقیقه ای همراهی میکردن،، ولی جداً طنزی نبود توی خندوانه
  • NO ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    3 1
    شاید باورنکنید از روز اول که رامبد به تلویزیون آمد اصلان برام جذابیت نداشت وقتی خندوانه را شروع کرد فکر کنم این نظر من تنها نباشه بیشتر مردم ازبازی جنابخان لذت میبردن تا رامبد و زمانی که طرف رفت کانادا بچه بزاد مطمئنا شدم که نظرم در مورد این یارو درست بوده و وقتی عکس رویا را سانسور کرد بیشتر از او بدم آمد و فهمیدم نون به نرخ روز خورولنگ انداز و پاچه خواری بیش نیست طرف عاشق ایران و ایرانی نبود وفقط فیلم بازی میکرد برای معاش
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 2
    خندوانه نوکر پشت پرده بود همون بهتر رفت
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 2
    بهتر....
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 1
    برنامه مزخرف و لوس همش کپی کاری
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      0 0
      برنامه استعدادیابی مداحی شما کپی کاری بود
  • بابایی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا را شکر که تمام شد پول بیت المال را کاملا هدر دادید ای کاش دیگه این مجری و همسرش را در تلویزیون نبینیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس