کد خبر 1402961
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

قیمت تابلو فرمان آسانسور بر اساس ویژگی های محصول اعم از کیفیت ساختار و توانایی آن مشخص می شود. بنابراین هر فرد با توجه به بودجه خود می تواند تابلو فرمان مناسب با کیفیت مقبول خریداری کند. این محصول انواع مختلفی دارد و هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشد. یک سری از مدل ها طرفداران بیشتری دارند؛ زیرا از لحاظ کارکرد و کیفیت مورد پسند بسیاری از مشتریان واقع شده است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد تابلو فرمان آسانسور به دست خواهید آورد.

تعریف ساده از تابلو فرمان آسانسور

کنترل و پردازش داده های آسانسور به وسیله تابلو فرمان آسانسور انجام می شود. بنابراین خرید این محصول برای کارکرد هر آسانسوری الزامی است. تابلو فرمان معمولاً در موتورخانه هر مکان عمومی و یا خصوصی نصب می شود و از قطعات مهم و اساسی آسانسور به شمار می رود. تابلو فرمان دارای یک سری وظایف است که اگر انجام نشود آسانسور به درستی نخواهد کار کرد. تابلو فرمان دوسرعته یکی از انواع پرطرفدار بازار است که با دو سرعت متفاوت می تواند کار کند.

کنترل سرعت حرکت، تعیین جهت حرکت، پردازش درخواست ها، کنترل و بررسی تجهیزات الکتریکی و بررسی موقعیت کابین آسانسور از جمله وظایف تابلو فرمان می باشد. برخی از تابلو فرمان ها دارای درایو و برخی دیگر بدون درایو تولید و عرضه می شوند. تفاوت تابلو فرمان درایودار و بدون درایو در ولتاژ و فرکانس است. در واقع از طریق تابلو فرمان درایودار امکان تغییر تدریجی سرعت وجود دارد. زمانی که نیاز به حرکت آسانسور از صفر به صد است، این تغییر سرعت به تدریج و خیلی نرم انجام می شود. اما عملکرد تابلو فرمان بدون درایو اینگونه است که در زمان تغییر سرعت به سواران آسانسور شوک وارد می شود. علاوه بر این با تغییر سرعت ناگهانی ممکن است موتور آسانسور آسیب ببیند.

قیمت تابلو فرمان آسانسور درایودار مسلماً بیشتر است. اما بالا بودن قیمت آن نسبت به کارایی و اهمیت درایو مناسب و اقتصادی است. بنابراین برای تهیه این محصول حتماً تمام مشخصات فنی را پیش از خرید بررسی کنید. زیرا کیفیت و ویژگی های این محصول از قیمت بسیار مهم تر است.

بررسی قیمت تابلو فرمان آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور بر حسب نوع آن

قیمت تابلو فرمان آسانسور بر حسب عوامل متعددی اعم از نوع، برند و کیفیت تعیین می گردد. البته فروشگاه های مختلف ممکن است قیمت های متفاوتی برای هر نوع تابلو فرمان ارائه دهند. بنابراین بهتر است در انتخاب فروشگاه دقت داشته باشید. تابلو فرمان آسانسور انواع مختلفی دارد. تابلو فرمان گیرلس، گیربکس، هیدرولیک و MRL انواع مختلف تابلو فرمان آسانسور است که هر کدام در دسته بندی خود مدل های مختلف با ویژگی های متفاوت دارد. برای خرید تابلو فرمان ابتدا باید ویژگی های مد نظر خود را یادداشت کنید یا با ورود به فروشگاه اینترنتی معتبر از ویژگی های هر مدل تابلو فرمان بیشتر آشنا شوید. سپس می توانید قیمت هر مدل را با توجه به ویژگی ها و ساختار محصول مقایسه کنید. این کار موجب می شود راحت تر بتوانید محصول دلخواه را خریداری نمایید. باید بدانید که هر نوع تابلو فرمان آسانسور دارای درایو مخصوص است و از لحاظ مشخصات فنی با هم تفاوت دارند.

قیمت تابلو فرمان آسانسور بر حسب برند

شرکت های متعددی در زمینه تولید و عرضه تابلو آسانسور فعالیت دارند. هر یک از شرکت های تولید کننده با توجه به کیفیت و ویژگی های محصول، قیمت تابلو فرمان آسانسور را تعیین می کنند. برخی از برندها در بازه زمانی کوتاه توانسته اند در بازار شناخته شوند. بنابراین فروش این برندها نسبت به سایر برندهای شناخته نشده بیشتر است. تنظیم سرعت جابجایی از مهم ترین عملکردهای این محصول به شمار می رود. بنابراین خرید تابلو فرمان برای نصب و تست آسانسور نیز ضروری است. بیشتر شرکت های تولید کننده تابلو فرمان در تولید محصولات دیگر نیز فعالیت دارند و ممکن است علت شناخته شدنشان عرضه محصولات دیگر باشد. جالب است بدانید تابلو فرمان با برندهای معروف به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

بررسی قیمت تابلو فرمان آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور

آشنایی با برخی از ویژگی های تابلو فرمان آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور بسته به مزایا و ویژگی های هر نوع متفاوت است. سرعت جابجایی، سیستم کنترل گر، حداکثر سرعت، حداکثر ارتفاع، سیستم نجات، الگوریتم های هوشمند، قابلیت زود باز کردن درب، پنل هوشمند، امکانات متعدد اعم از امکان مشاهده جایگاه، امکان تعیین اولویت و ... همگی از ویژگی ها و عملکرد تابلو فرمان آسانسور هستند. برخی از شرکت ها امکانات بیشتری در تابلو فرمان آسانسور قرار می دهند، به همین دلیل قیمت بالاتری برای محصول خود در نظر گرفته اند.

در واقع قیمت تابلو فرمان آسانسور بر اساس امکانات محصول تعیین می شود. وجود هر یک از امکانات گفته شده و سایر امکانات نشان از کارایی و عملکرد محصول دارد. با وجود این امکانات کنترل عملکرد آسانسور راحت تر خواهد شد.

خرید تابلو فرمان آسانسور

 خرید تابلو فرمان آسانسور بر اساس نیاز مشتری انجام می شود. اگر برای نصب آسانسور آپارتمان منزل و یا محل کار به یک تابلو فرمان مناسب نیاز دارید، می توانید وارد دسته بندی های مختلف در سایت شوید. ورود به سایت و دسته بندی ها امکان مقایسه محصولات مختلف از برندهای متنوع را برای مشتریان فراهم می آورد. بنابراین می توانید بدون محدودیت مکان و زمان تمام محصولات موجود در سایت را از لحاظ گوناگون با هم مقایسه کنید.

اگر به دنبال قیمت تابلو فرمان آسانسور به صرفه هستید، حتما به صورت مستقیم و آنلاین از فروشگاه معتبر خرید کنید. خرید مستقیم و بی واسطه موجب ارزان تر بودن محصول در فروشگاه می شود. حضور هر یک واسطه گر موجب افزودن قیمت به قیمت اصلی می شود. بنابراین به هنگام خرید تابلو فرمان آسانسور وارد فروشگاه معتبر و قابل اطمینان شوید. شما برای انتخاب و خرید آنلاین کافی است به دسته بندی مربوطه در سایت وارد شوید و محصول دلخواه را به سبد خرید بیفزایید. پس از درج آدرس و پرداخت نهایی سفارش مورد نظر شما ثبت خواهد شد. با ثبت آنلاین تابلو فرمان آسانسور، پشتیبان سایت در سریع ترین زمان ممکن سفارش مورد نظر شما را بررسی کرده و در اسرع وقت محصول انتخابی را به آدرس مد نظر مشتری ارسال خواهد کرد. توجه داشته باشید که امروزه خرید آنلاین و بی واسطه بهترین روش دسترسی ساده به محصول دلخواه است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس