پنجمین سالگرد تأسیس مجموعه فرهنگی تمنا برگزار شد

پنجمین سالگرد تأسیس مجموعه فرهنگی تمنا با شعار پنج سال با نوجوان برای نوجوان برگزار شد.

به گزارش مشرق، پنجمین سالگرد تأسیس مجموعه فرهنگی تمنا به معنی تربیت مربی نسل امروز با شعار پنج سال با نوجوان برای نوجوان با حضور مهمانان ویژه از خانواده شهدا، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان تهران واحد خواهران، قائم مقام و معاون هماهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، معاونت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران و معاونین مدارس دخترانه شهر تهران، بانوان نخبه عرصه تعلیم و تربیت نوجوان و اعضای خانواده‌ی بزرگ تمنا از نقاط مختلف کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در بخش افتتاحیه پس از قرائت قرآن توسط قاری نوجوان، استاد مجموعه، حجت الاسلام محسن گمار در پیامی ویدئویی ضمن بیان خصوصیات اعضای مجموعه خاطر نشان کرد: تمنایی‌ها سعی می‌کنند دینداری درست را به ظهور برسانند. آن‌ها با تشکیل جامعه‌ی خوب مؤمنانه و خواهرانه توانستند ۵ سال با هم حرکت کنند و رشد کنند.

در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد پنج ساله این مجموعه عنوان شد بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان دختر از ۹۴ نقطه ایران مخاطب این مجموعه فرهنگی بوده‌اند، همچنین این مجموعه توانست با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی ونیز ظرفیت شبکه سازی اپلیکیشن‌های نوین، ۲۱۸ گروه مجازی فعال تشکیل دهد تا در طول پنج سال گذشته در بخش ارتباط میان استانی مؤثرتر و پویاتر واقع شود.

طبق نظر سنجی که صورت گرفت، ۸۰ درصد از مخاطبین محتوای دوره‌های تمنا را کاربردی دانسته‌اند.

از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط نوجوانان می‌توان به نشست تخصصی نوجوان، اسندآپ کمدی با موضوع بعضی مسائل دوران نوجوانی، دوبله انیمیشن با موضوع نوجوان و احساس مسئولیت، غرفه بازی نوجوان، غرفه رادیو تمنا اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس