کد خبر 1402753
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
سفیر انگلیس به ملاقات مسعود بارزانی رفت

سفیر انگلیس در بغداد در بحبوحه اعلام پایان اختلافات بین احزاب کرد عراقی در رابطه با انتخاب نامزد پست ریاست جمهوری این کشور به اقلیم کردستان سفر و با مسعود بارزانی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، شفق نیوز خبر داد، مارک پرایسون ریچاردسون سفیر انگلیس در بغداد امروز چهارشنبه در صلاح الدین سفر و در آنجا به ملاقات مسعود بارزانی رفته و با وی به گفتگو و رایزنی پرداخت.

این رسانه عراقی به نقل از بیانیه دفتر بارزانی افزود: این رهبر کرد (عراقی) بر اهمیت شکل‌گیری برنامه دولت جدید عراق بر اصل مشارکت، توازن و توافق تاکید کرد.

دو طرف همچنین آخرین تحولات صحنه سیاسی عراق و مسئله انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر آینده عراق را هم مورد بحث و بررسی قرار دادند.

براساس این بیانیه علاوه بر این مسئله، گلوله باران منطقه زاخو و نیز اوضاع سیاسی و امنیتی سوریه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    3 0
    اگر نظام ما ولی فقیه نداشت، اصلاح طلبان کشور را به این جایی رسانده بودند که سفرای انگلیس و فرانسه و آلمان به خود جرأت بدهند در امور کشورمان به همین راحتی مداخله کنند! ملاقات سفیر فرانسه با زیباکلام، میهمانی های سفارت های فرانسه و انگلیس با حضور هنرگندان و اصلاح طلبان، حضور سفیر انگلیس بدون پوشک در اغتشاشات تهران و سفرهای سفیر آلمان به مناطق عشایری در دوره حسن روحانی و ظریف را به یاد داشته باشید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس