کد خبر 1402644
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
گوشی جدید هواوی با قابلیت‌های کاربردی عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی Mate ۵۰ Pro با تمرکز بر قابلیت‌های کاربردی دوربین عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که دوربین گوشی Mate ۵۰ Pro هواوی عملکردهای بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ این دستگاه تمرکز اصلی خود را به جای شکل ظاهری بر قابلیت‌های دوربین متمرکز کرده است. اگرچه طراحی سری Mate ۵۰ چندان جذاب به نظر نمی‌رسد، اما عملکرد دوربین آن قطعاً مورد توجه همه قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌هایی مانند باز کردن قفل دستگاه با سیستم تشخیص چهره فعال و ارائه نتایج دقیق مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند این گوشی را به فهرست بهترین محصولات بازار اضافه کند. هواوی قصد دارد سری میت ۵۰ را در ماه آگوست معرفی کند، این محصول به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS ۳.۰ را اجرا خواهد کرد و به نسخه ۴G تراشه Snapdragon Gen ۱ مجهز خواهد شد.

ساختار دوربین پشتی میت ۵۰ شبیه به سری میت ۳۰ است، شاید نسل بعدی سری Mate از دوربین سه‌گانه بهره ببرد که شامل دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین پریسکوپی می‌شود و همگی در جزیره دایره‌ای شکل قرار داده خواهند شد. در کنار دوربین‌های اصلی این گوشی‌ها، شاهد فلش LED خواهیم بود که به بهبود کیفیت تصاویر در شرایط کم نور و محیط‌های تاریک کمک خواهد کرد. از آنجایی که هنوز زمان زیادی تا معرفی سری Mate ۵۰ هواوی باقی مانده است، شاید در آینده جزئیات بیشتری در مورد این گوشی‌ها در دسترس قرار بگیرد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    قابلیت جاسوسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس