کد خبر 1402989
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
گوشی

اوپو K۱۰ Vitality Edition با گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G ارائه می‌شود.

به گزارش مشرق، گوشی هوشمند اوپو K۱۰ Vitality Edition رسما در چین عرضه شد. این گوشی سومین گوشی از سری K۱۰ پس از گوشی‌های هوشمند اوپو K۱۰ ۵G و K۱۰ Pro ۵G می‌باشد که در نیمه اول سال ۲۰۲۲ معرفی شدند.

نوع چینی دو گوشی K۱۰ و K۱۰ پرو به ترتیب به چیپست دایمنسیتی ۸۰۰۰ و دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز شده اند. سازنده چینی این گوشی‌های هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G برای تامین انرژی K۱۰ Vitality Edition رضایت داده است.

مشخصات گوشی اوپو K۱۰ Vitality Edition +عکس

گوشی هوشمند OPPO K۱۰ Vitality Edition دارای یک پنل ۶.۵۹ اینچی IPS LCD فول اچ دی پلاس است که وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و طیف رنگی DCI-P۳ را ارائه می‌دهد. نمایشگر این گوشی هوشمند به فناوری پانچ هول مجهز شده و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. قسمت پشتی این گوشی به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است.

این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری ColorOS ۱۲.۱ ارائه می‌شود. به منظور امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی تعبیه شده است. این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. به منظور ذخیره سازی، این گوشی به یک اسلات کارت حافظه microSD مجهز شده است. OPPO K۱۰ Vitality Edition با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی ارائه می‌شود.

مشخصات گوشی اوپو K۱۰ Vitality Edition +عکس

از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ۵G، دو سیم کارت، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۲، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا، NFC و GPS اشاره کرد. اوپو K۱۰ Vitality Edition فقط در یک پیکربندی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های مشکی و آبی و با قیمت ۳۳۰ دلار عرضه می‌شود.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس