کد خبر 1402391
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
.

مردم همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردند، با عملیات غرور آفرین مرصاد محاسبات دشمن را کاملاً در هم ریختند و هدف منافقین را با بر آورد غلط از مردم نابود کردند.

به گزارش مشرق، سیده عذرا هاشمی‌نژاد: پس از پایان جنگ ایران و عراق در تیر سال ۱۳۶۷ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸، گروهک منافقین که در طول هشت سال دفاع مقدس، خیانت‌های متعددی را انجام داده و با دشمنان قسم خورده ایران هم پیمان شده بودند، نبردی را با نام فروغ جاویدان علیه مردم و کشور خود انجام دادند.

برای رسیدن به مقاصد خود، چند روز قبل از عملیاتشان (۳۱ تیر ماه ۱۳۶۱) با همکاری نیروهای عراقی، چندین روستای ایران در غرب استان کرمانشاه را با بمب‌های گاز خردل و گاز اعصاب بمباران کرد تا راه نفوذ برای ارتش منافقین باز شود. این بمباران‌ها به مرگ صدها و مجروحیت چندین هزار نفر از افراد غیرنظامی انجامید. دام‌ها و زمین‌های کشاورزی که محل معیشت مردم بود، نابود شده و تا مدت‌ها آلوده شد.

بسیاری از مجروحان این روستا به دلیل آثار بمب‌های شیمیایی به بیماری‌های اعصاب، سرطان و… مبتلا شدند و واژه تروریسم و خیانت به کشور و هموطنان را بخوبی با این جنایاتشان معنا نمودند.

چند روز پس از این بمباران، منافقین به گمان اینکه توان نظامی ایران در این منطقه مشغول شده، عملیات فروغ جاویدان در غرب کشور را آغاز کردند. در خاک ایران و پس از اشغال شهر نیروی‌های این سازمان، مجروحان و کارکنان ایرانی که مستقر در بیمارستان اسلام آباد غرب بودند را قتل‌عام کرده و اجساد آنان را در محوطه بیمارستان به آتش کشیدند که نمونه‌ای کوچک از جنایاتشان علیه هموطنانشان بود.

این عملیات که توسط منافقین همراه با حمایت آمریکا و صدام صورت گرفت تنها با تکیه بر وعده استکبار بود که اگر می‌توانستند در عمق کشور ایران نفوذ کنند با حضوری که آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس داشتند و آمادگی ارتش بعثی می‌توانستند زمینه لازم را در جهت براندازی نظام مهیا کنند و این در فعالیت‌های آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس در آن روزها کاملاً مشهود بود. اما مردم ایران همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردند، این بار نیز با عملیات غرور آفرین مرصاد محاسبات شأن را کاملاً در هم ریختند و هدف منافقین را با بر آورد غلط از مردم نابود کردند.

با شروع جنگ علیه مردم و نظام ایران، هم‌زمان عملیات روانی و رسانه‌ای پرحجمی از طریق رسانه‌های خارجی و رادیو فارسی‌زبان عراق به راه افتاده بود و مردم را دعوت به همکاری با منافقین می‌کردند! اما با ورود به خاک ایران با مقاومت سخت مردم محلی بخصوص کردهای غیور مواجه شدند که به‌صورت پیاده، با خودرو و تراکتور بر روی جاده اسلام‌آباد به سمت کرمانشاه و مسدود کردن جاده، مانع بزرگی تا رسیدن گروه‌های نظامی به وجود آوردند.

از طرف دیگر نیز مسلمانان ایران و جهان - با ایدئولوژی شیعه - که این گروهک را، جدای از خائن به وطن و تروریسم، مسلمانان منحرف با تعبیر التقاطی مارکسیستی یا همان اسلام رجوی‌ها (اسلام وارونه)، می‌دانستند با حضورشان در عملیات مرصاد، پاسخی ابدی به آنان دادند. و فروغ جاویدان را به غروبی ابدی تبدیل نمودند و شکست عبرت آموزی به آنان دادند

عملیات فروغ جاویدان، جنگ علیه ملت و کشور و نظام بود، توسط گروهک خائنی که با ترورهای وسیع در ایران، توسط اکثر کشورهای جهان تروریسم شناخته شده ونیز در زمان جنگ، جاسوسی و همکاری با دشمنان کشور داشته‌اند - این موارد علاوه بر اینکه مدارک آن موجود بوده و خود به آن اعتراف نموده‌اند و همچنین تمام کشورهای جهان بخصوص حامیان غربی آنان، به خوبی بدان واقف هستند – صورت گرفت!

خائن کیست و خیانت چیست؟

در قانون، خیانت دلالت بر جرم‌هایی دارد که علیه حاکمیت یا ملتی رخ می‌دهد. و به کسی که عمل خیانت از وی سرزده، خائن اطلاق می‌گردد. خیانت به کشور عبارت است از سو قصد بر ضد امنیت کشور به وسیلهٔ ایجاد ارتباط با کشور دیگری که دارای سلطه و استقلال است. باید توجه داشت که مبنای جرم بودن این عمل در حقیقت پیمان‌شکنی، بی‌وفایی، و زیر پا گذاشتن حقی است که یک کشور و دولت به عهده شهروندان خود دارد. از دید حکومت گران، خیانت فعل عمدی یک فرد یا گروهی است که منافع یک قدرت بیگانه را در زمان صلح یا جنگ به زیان میهن خویش تأمین، و امنیّت کشور و نظام حکومتی را به مخاطره اندازد و مهم‌ترین مصادیق آن همکاری با دولت خارجی و گِرا دادن به بیگانه است.

تعریف: خیانت در برابر دولت کالیفرنیا به‌طور مشابه به قانون اساسی ایالات متحده تعریف شده‌است. قانون اساسی کالیفرنیا بیان می‌کند که «خیانت به دولت فقط شامل جنگیدن علیه آن، پیوستن به دشمنان آن یا کمک و آسایش دادن است و مجازات آن اعدام، یا حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط!

در زمان جنگ در همه کشورها دادگاه‌های صحرایی وجود دارد که به محض اینکه کسی فرار کرد او را اعدام کنند و یا به محض اینکه اطلاعاتی از جاسوسی به دست آمد با او برخورد و زندانی و اعدام کنند.

با این تعاریف و عرف بین الملل، سوال اینجاست که دادگاه‌های بین المللی با توجه به شکایات عدیده ایران از این خائنان جنگی و تروریسم‌ها، چه اقدامی علیه آنان انجام داده‌اند؟!

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    5 1
    عاقبت خیانت به وطن همین است
  • محمود IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    4 1
    منافقین از کفار بدتر هستند
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    منافقین درعملیات مرصادکشته شدند واواره
    • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      1 0
      آوازه که بودند و سقط شدن
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    دقیقا
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    البته لازم است یاد آوری شود بر آورد منافقین غلط نبود و اتفاقا با محاسباتی انجا شده بود که همهچیز درست می نمود برای یاد آوری باید گفت چرا ما در فاو شکست خوردیم و عقب نشینی کردیم آنهم با تلفات برای اینکه نسل جدی بداند ضربه از کجا وارد میشود و مشکلات چیست ناچارم حقایقی را بیان کنم عملیات شکست فاو در همین سال است اما در ابتدای سال چرا چون نیرو به فاو نرسید اما واقعا چرا بنده مسئول رسیدگی بودم بعد از رسیدگی به نکته بسیار مهمی برخوردم اگر به خاطر بیاوری در پایان سال 66 ما انتخابات مجلس را داشتیم و در ان سال برای اولی بار روحانیون از روحانیت جدا شد و به عبارتی حزب جدیدی شکل گرفت و اختلاف بین مسئولین وقت و یا سر دم داران وقت علنی شد و در اعزام نیرو در فروردین 67 کسی برای اعزام نیامد جز چند تن در بررسی میدانی پاسخ مردم اینبود ما تاکنون برای خدا به جبهه میرفتیم ولی حالا باید برای میز حضرات برویم و این در شان ما نیست این بود که جبهه از نیرو خالی شد و منافقین که جمع اوری اطلاعات میکردند انرا فهمیدن و باشکست فاو روبرو شدیم تا اینکه انها تصمیم بع عملیات مهران تا تهران گرفتند و جالب است بدانید بدون درد سر تا اسلم اباد امدند تا اینکه یک واحد از لشگر بد ( عراقی ها ) بر خورد کردن و متوقف شدند در این موقع بود که حضرت روح الله ان پیام مهم را دادند و همه سر از پا ناشناخته انچنان به جبهه ها سرازیز شدند که حتی برای انها سلاح انفرادی هم نبود منافقی که حالا اسلام اباد را هم به تصرف در اورده و حتی مجروحین بیمارستان را هم با جنایتی وحشتناک به شهادت رساند تا تنگ چها زبر پیش آمدند اما اینک نیروهای نظام همگی امده بودند و مردم در صحنه حضور یافتند و شکست سنگین به انها وارد کردند به صورتیکه عده محدودی موفق به فرار شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس