کد خبر 1402279
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کنعانی: رسیدن به توافق به اراده آمریکا بستگی دارد

سخنگوی وزارت خارجه در توئیتی نوشت: ما همچنان به دستیابی به توافقی خوب، قوی و پایدار که منافع پیش‌بینی شده در برجام را برای ایران تضمین کند، متعهد هستیم. رسیدن به چنین توافقی، به تصمیم و اراده آمریکا بستگی دارد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: ایران در برجام بوده و هست، طرفی که برای بازگشت، باید حسن نیت و التزام خود را ثابت کند، دولت آمریکاست.

ما همچنان به دستیابی به توافقی خوب، قوی و پایدار که منافع پیش‌بینی شده در برجام را برای ایران تضمین کند، متعهد هستیم.

رسیدن به چنین توافقی، به تصمیم و اراده آمریکا بستگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    اراده آمریکا هم معلوم است. نابودی ایران. طرف وسط مذاکرات هی تحریم میکنه. میخاین بیاد دوست بشه با ما؟ زهی خیال باطل
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      فکرمیکنیدکاخ سفیددرفقربیفته خودش اسراییل رانابودمیکنه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    2 0
    درخواست مؤکد ما اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 1
      خواست مردم تعامل با دنیا بر اساس منافع مشترک و عدم دخالت در سایر کشورهاست
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      1 0
      مردم دنیا رهایی ازصهیونیست اپارتایدادمکش رامیخواهند که بافحشا وبیوتروریسم وتفکرات ضدمللی خودش بیه راغارت وکشتارنکند مگه ماباتعامل بادنیا مشکل داریم امریکا دورخودش حصارکشیده وباچین وروسیه وایران قطع رابطه بخاطرباج دادن به صهیونیستهاکه خانواده شان رانابود کردند وازکاخ سفیدجاسوسی میکنن راانجام داده
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    1 0
    ...رسیدن به چنین توافقی، به تصمیم و اراده آمریکا بستگی دارد. استفاده از ادبیات اینچنینی حداقل از یک سخنگو بعید است. اینکه بگوئیم رسیدن به توافق به اراده آمریکا بستگی دارد ، تلویحا به اینمعنی است که اراده آمریکا تعیین کننده و طرف ایرانی در این موضوع فاقد هر گونه اراده ای است و موضع انفعالی دارد ، بنده به عنوان یک ایرانی ترجیح میدهم اخبار مربوط به هر گونه توافق احتمالی با اراده و نیت کشورمان گره بخورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس