کد خبر 1402051
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
درودگر: با باشگاه استقلال مشکلی نداریم

مدیر بازاریابی سازمان لیگ اعلام کرد مشکلی بابت اجرای تبلیغات محیطی با باشگاه استقلال وجود ندارد.

به گزارش مشرق، ‌صادق درودگر درباره قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: در سال جاری هم اردوی تیم ملی و هم مسابقات جام جهانی را در پیش داریم و برای همین باید برنامه‌ریزی لیگ فشرده و دقیق انجام شود. باید با هماهنگی باشگاه‌ها و سازمان لیگ و دیگر ارگان‌هایی که در برگزاری مسابقات نقش دارند، بازی‌ها را منظم برگزار کنیم.

وی درباره بحث تبلیغات محیطی باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: مذاکراتی با باشگاه استقلال داشتیم. ما مشکلی با این باشگاه نداریم و مشکل‌مان با کارگزار این باشگاه است. ما نماینده باشگاه‌ها هستیم و باید به آنها پاسخگو باشیم. طبق تعهدی که داریم مذاکرات‌مان را ادامه می‌دهیم. بعد از جلسه با آقای آجورلو نتیجه را به هواداران اعلام می‌کنیم.

درودگر تصریح کرد: در جلسه با مدیران بنا شد که تسویه حساب کامل سال گذشته با استقلال صورت بگیرد و برای فصل گذشته نیز تبلیغات محیطی را مانند سال گذشته با این باشگاه انجام دهیم.

مسئول بازاریابی سازمان لیگ درباره درگیری‌اش با آجورلو در جلسه اخیر تبلیغات محیطی گفت: آقای آجورلو بزرگ ما و یکی از مدیرانی است که ۲۰ سال با او کار کردم. ممکن است در مسائلی اختلاف‌نظر داشته باشیم. ممکن است گوشت همدیگر را بخوریم، ولی استخوان هم را دور نمی‌ریزیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    تازه باهم مشکل دارید و امتیازات معیشتی بهشون میدین اگه با هم خوب بودین که بقیه تیمها رو میفرستادین لیگ یک تا بدون مسابقه قهرمان بشه
  • رضا IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    با استقلال مشکلی ندارید ولی دربست نوکر پرسپولیس هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس