کامرانی‌فر: قانون سقف قرارداد ابلاغ می‌شود/ رای ویلموتس هفته آینده صادر می‌شود

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید تا این لحظه به هیچ عنوان نمی‌شود صراحتا اعلام کرد که کدام کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال تایید یا رد شده است.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی فر در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: امیدوارم تیم‌ها با برنامه‌ریزی و شرایط بهتر در لیگ حضور پیدا کنند. فصل جام جهانی است و آمادگی بازیکنان به تیم ملی کمک می‌کند.

او درباره برنامه سفر او و ماجدی به سوییس هم گفت: عازم جایی نیستیم. فیفا دعوت کرده تا برای موضوعاتی آنجا باشیم ولی هنوز قطعی نشده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره جلسات کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال و اخباری مبنی بر حضور میرشاد ماجدی در این جلسات بیان کرد: آقای ماجدی به هیچ وجه در جلسات کمیته بدوی حضور نداشت و من هم به عنوان دبیر کل و مسئول اجرایی دو جلسه درباره تقویم و برنامه ریزی کاری با آن‌ها داشتم. رسیدگی‌ها پشت درهای بسته بوده و مستقل این کار را انجام داده‌اند. هیچ‌کس اطلاعات و آماری از آن‌ها ندارد.

او درباره تایید صلاحیت کاندیدها عنوان کرد: طبق مقررات ابتدا کمیته بدوی رسیدگی می‌کند و بعد پرونده افرادی که احتیاج به بررسی بیشتر دارد توسط کمیته استیناف بررسی می‌شود. تا این لحظه به هیچ عنوان نمی‌شود صراحتا اعلام کرد کاندیدایی تایید یا رد شده است. هنوز روند بررسی به پایان نرسیده و بعد از آن می‌شود اعلام نظر کرد. هر چیزی گفته می‌شود گمانه زنی است.

کامرانی‌فر درباره پرونده ویلموتس نیز گفت: در این رابطه فقط می‌توانم بگویم منتظر رای CAS هستیم که هنوز رای نیامده است و نمی‌توانیم پیش‌داوری کنیم. تا این لحظه هیچ نامه‌ای به فدراسیون نرسیده و به محض اینکه برسد اعلام خواهد شد. فدراسیون باید ۳۰ هزار فرانک سوییس پرداخت می‌کرد تا رای اعلام شود. این مبلغ پرداخت شده و منتظر اعلام رای هستیم.

او درباره برنامه تیم ملی بیان کرد: امروز قرارداد بازی اول ما امضا و ارسال شده و قرارداد بازی دوم تا چند روز آینده نهایی خواهد شد که بین دو، سه کشور است. برنامه ریزی انجام شده و فیفا دی خیلی خوبی در پیش داریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در رابطه با حضور کریم باقری در تیم ملی گفت: برای موفقیت تیم ملی هر برنامه‌ای که سرمربی تیم ملی اعلام کند، فدراسیون انجام خواهد داد. حضور کریم باقری در حال بررسی است و اگر بشود او را مدتی کنار تیم ملی خواهیم داشت. بحث آقای خانبان هم متفاوت است اما باید با تمام ظرفیتمان برای تیم ملی استفاده کنیم. پیش از این اسکوچیچ یک مربی را به تیم ملی اضافه کرده و بود و اگر او خواهان مربی باکیفیت دیگر باشد پیگیری خواهیم کرد.

او درباره دلخوری کمیته فنی از مسئولان فدراسیون هم گفت: آن‌ها از بازیکنان بزرگ و پیشکسوتان فوتبال ایران بودند و به این نتیجه رسیدند که اسکوچیچ نباشد اما هیات رییسه فدراسیون همه مسائل را بررسی کرد و اسکوچیچ را ابقا کرد. از امروز همه باید پشت تیم ملی و کنار هم باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    تو را خدا این تاج که عاشق مجانی کار کردن برای مردم این مملکت است زودتر تایید کنید به پاکی و سلامت ایشان تا بحال تاریخ ندیده وبه همین علت سریع برای فدا کردن خودش و بیت المال مجددا اعلام حضور و خدمت کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس