کاش دربی هفته هفتم بود!/ اشتباه نکنید! قرعه استقلال خیلی خطرناک است/ ممکن است نتیجه بازی سپاهان، استقلال را به حاشیه ببرد

پیشکسوت استقلال گفت: قرعه استقلال تنها در صورتی می‌تواند برای این تیم خوب باشد که بتواند در هفته های اول و دوم نتیجه بگیرد در غیر این صورت قرعه سختی برای استقلال رقم خورده است.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار بازیکن و کاپیتان اسبق استقلال درباره قرعه کشی لیگ برتر بیست و دوم برای شاگردان ریکاردو ساپینتو اظهاراتی را مطرح کرد.

به نظر شما قرعه استقلال که در ابتدا به تیم های لیگ یکی خورده است آسان است؟

این که ما تصور کنیم چون استقلال در ابتدای راه با تیم‌های لیگ یکی بازی می کند پس کارش آسان است یک اشتباه محض است. شروع لیگ برای ما خیلی مهم است و به خصوص بازی اول مان در تهران با سپاهان.

چطور؟

سپاهان همواره برای استقلال تیمی قابل احترام، قدرتمند و حریفی جدی محسوب می شده است. این تیم با تغییرات کلی در کادر فنی و جذب بازیکنان خوبی که داشته قطعاً می خواهد شروع موفقی در لیگ برتر داشته باشد. به همین خاطر بازی اول برای استقلال در تهران مقابل سپاهان خیلی تعیین کننده است.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

اگر استقلال بازی را ببرد با روحیه بیشتری به انزلی خواهد رفت اما اگر در این بازی نتیجه نگیرد آن وقت با روحیه پایین تری به انزلی میرود.

بازی در انزلی را چطور پیش بینی می کنید؟

تیم انزلی همیشه تیم سرسخت و به نوعی چغر محسوب می شود. ضمن اینکه آنها پس از سال ها به لیگ برتر برگشته اند و تماشاگران شان می خواهند در اولین بازی خانگی شان برای ملوان سنگ تمام بگذارند. به همین خاطر زمین بازی دوم، قطعاً برای استقلال تعیین کننده است. هم شرایط چمن و هم شرایط سکوهایش. چون ملوانی ها به بازی در زمین خودشان آشنایی دارند و استقلال ندارد. ضمن اینکه من تعدادی از بازی‌های این تیم در لیگ یک فصل گذشته را هم دیدم و حریفی قابل احترام است. بعد از آن هم مس کرمان حساسیت خودش را پیدا می کند. به طور کلی اگر استقلال بتواند بازی های اولش را ببرد و از سه یا چهار هفته اول نتیجه بگیرد آن وقت استرس کمتری خواهد داشت و پس از آن به ترتیب با حریفانش مصاف خواهد داد.

به نظر شما برگزاری دربی در هفته دوازدهم چطور است؟

فکر می‌کنم یک مقدار برای دربی دیر است. البته قرعه کشی در این باره خیلی تعیین کننده است ولی تقریبا تیم ها وقتی به پایان نیم فصل می رسند آن قدرت و طراوت هفته های میانی را ندارند. گرچه دربی همیشه خاصیت، طراوت و زیبایی خودش را دارد اما کاش دربی هفته هفتم و هشتم برگزار می‌شد.

به طور کلی قرعه استقلال در فصل جدید را چطور ارزیابی میکنید؟

به نظرم برای استقلال خیلی خطرناک است. به این خاطر که اگر مسابقات هفته های اول را با موفقیت پشت سر نگذارد ممکن است نتایج رقم خورده استقلال را به حاشیه ببرند و گرفتارش کنند ولی اگر برنده شود آن وقت می تواند تا هفته های هفتم و هشتم جایش را در بالای جدول تثبیت کند و نتیجه لازم را بگیرند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    4 4
    بابا حمید هست امتیازات کمک معیشتی هست
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    2 1
    برومندتون که میگفت قرعه راحتیه . چقدر حمایت و پروپاگاندا این تیم زیاده. بداشنظر سنجی براش میزارن که بازیشو با سپاهان میبره یا نه یاللعجب از غش کردن بعضی صفحات زرد
  • الونگا IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    2 1
    امتیازات معیشتی و پنالتی های باد اورده و کرونای ۲۴ ساعته و تجمع جلوی وزارت ورزشو و..‌رو فراموش کردی اقای ورمرزیار هر کدوم از این موارد به تناوب به کمک کیسه میان
  • دوچرخه سواران قهرمان دسته سه IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    2 1
    کیسه کشا از پیشکسوت بگیر تا بازیکن مربی و مدیر تو هر شرایطی ناراضی هستن انتظار دارن خودشون قرعه کشی لیگ رو به عهده بگیرن و با هر تیمی که دلشون خواست بازی کنن یا مثلا هر وقت کم اوردن پنالتی یا امتیاز معیشتی تزریق بشه بهشون یا اصلا فرار کنن ترکیه !!!!
    • رمضانی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      دور بر ندار به یحیی دلالتون تاکید کن دربی هفته دوازدهم منتظریم. اگه ژستد دیگه ای گل زد جنبه داشته باشه وحشیگری نکنه بچه ها تماشا می کنن بدآموزی داره
  • Amir IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    2 0
    به نظر میاد بیشتر از اینکه تاجیا دنبال اخبار خودشون بگردن لنگیا دارن میگردن ینی بعد از بابامسعودتون اینقدر استقلال ترس داره😅😅😅
    • الونگا IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      ترس مال اون تیمیه که از وحشت روبرو شدن با سرورش پرسپولیس کبیر سر از ترکیه در اورد
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    هنوز نیآمده شروع کردند!! اگر، شاید،اما !!!
  • محمد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    ۷:۵۱ شما لنگیا با کمک بابا مسعود قهرمان شدین سپاهان و تراکتور و استقلال نابود کرد بابا مسعود تا لنگیا قهرمان بشن وقتی بابا مسعود رفت لنگ وا رفت اسنپ کاپ چه خبر لنگی بابا مسعودتون کجا رفت لنگی
    • الونگا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      اگه ما با کمک بابا مسعود قهرمان شدیم به منطق شما کیسه کشا لابد امسال شما هم با کمک بابا حمید قهرمان شدید در ضمن دو فینال واقعی اسیا رو هم بابا مسعود برامون جور کرد ؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    همه تیمها میرن اردو لنگی بی بته. قرار نیست ک اگر رفتند اردو دزد بزنه ب جامشون و مفتی مفتی بدون بازی جامو سلطانیفر بده ب لنگ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس