کد خبر 1401888
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
تبلت

تبلت جدید آنر از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد.

به گزارش مشرق، آنر امروز با برگزاری رویدادی بزرگ از محصولات زیادی رونمایی کرد که جدیدترین تبلت این برند موسوم به آنر پد ۸ در میان آن‌ها قرار دارد. این تبلت جدید که به عنوان جایگزین تبلت نسل قبلی آنر پد V۷ روانه بازار خواهد شد از مشخصات فنی مانند نمایشگر ۱۲ اینچی، تراشه اسنپدراگون و پشتیبانی از صفحه کلید خارجی برخوردار است.

طبق اعلام رسمی، آنر پد ۸ از نمایشگر ال‌سی‌دی IPS با رزولوشن تصویر ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ بهره خواهد برد. خوشبختانه آنر پد ۸ از حاشیه نمایشگر کمی برخوردار است که ظاهری جذاب به آن بخشیده است. به علاوه، در پنل جلویی این تبلت جدید دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی جای دارد. دوربین اصلی آنر پد ۸ نیز ۵ مگاپیکسلی است که در جزیره مشکی رنگ قرار گرفته است.


 

رونمایی از تبلت آنر پد ۸ با نمایشگر ۱۲ اینچی

سخت‌افزار آنر پد ۸ نیز تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که با سه مدل حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی همراه خواهد بود. جدا از کانفیگ حافظه رم، هر سه نسخه آنر پد ۸ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که آنر جزئیاتی درباره مجهز بودن آنر پد ۸ به درگاه کارت حافظه microSD منتشر نکرده است پس به احتمال زیاد این تبلت از این درگاه کاربردی بی‌بهره خواهد بود.

به لطف رابط کاربری MagicUI ۶.۱، آنر پد ۸ یک گزینه مناسب برای کاربری مالتی‌مدیا محسوب می‌شود. در این راستا، حدود ۶۰۰۰ برنامه وجود دارد که از قابلیت جداسازی صفحه آنر پد ۸ پشتیبانی می‌کنند. به علاوه‌، رابط کاربری Magic UI ۶.۱ از ویژگی‌هایی مانند ویجت‌های اختصاصی، قابلیت پنجره شناور و اتصال سریع به گوشی‌های آنر پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از تبلت آنر پد ۸ با نمایشگر ۱۲ اینچی

از دیگر مشخصات فنی آنر پد ۸ می‌توان به وزن ۵۲۰ گرمی، ضخامت ۶.۹ میلی‌متری، درگاه USB-C اشاره کرد. منبع تغذیه این تبلت نیز باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۲.۵ واتی خواهد بود. در نهایت، آنر پد ۸ در سه رنگ آبی، سفید و سبز عرضه خواهد شد که با برچسب قیمتی ۲۲۰ دلاری همراه خواهد بود.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس