کد خبر 1401857
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
گوشی

گوشی مورد انتظار وان پلاس در تاریخ ۱۲ مرداد روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

به گزارش مشرق، همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، گوشی جدید برند چینی وان پلاس موسوم به وان پلاس ۱۰T که مدل تازه سری پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو محسوب می‌شود قرار است در تاریخ ۳ اوت مصادف با ۱۲ مرداد برای بازارهای جهانی رونمایی شود. حالا در فاصله چند روز مانده به رویداد رونمایی از این گوشی جدید، مشخصات فنی دوربین‌های وان پلاس ۱۰T رسما اعلام شد.

طبق اعلام رسمی، وان پلاس ۱۰T از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۶۶ سونی تشکیل شده است. این سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی از هر دو تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال و الکترونیکی برخوردار خواهد بود که عملکرد کارآمد آن را تضمین می‌کند.

در کنار این دوربین، وان پلاس ۱۰T به لنز فوق عریض با زاویه دید ۱۱۹.۹ درجه‌ای و سنسور ماکرو مجهز خواهد بود. در این راستا، شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که گوشی جدید وان پلاس از لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین وان پلاس رسما تایید کرد که برند دوربین هسل‌بلاد در ساخت و توسعه دوربین‌های وان پلاس ۱۰T نقشی نداشته است. از آن سو، وان پلاس ۱۰T به فناوری موتور شفافیت تصاویر (ICE) با الگوریتم جدیدی مجهز خواهد بود که ثبت سریع‌تر تصاویر با جزئیات بیشتر را ممکن می‌سازد.

جزئیات فنی دوربین‌های گوشی وان پلاس ۱۰T

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس ۱۰T

تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون مشخصات فنی وان پلاس ۱۰T منتشر شده است که براساس آن‌ها انتظار می‌رود گوشی جدید وان پلاس به نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد E۴ با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و فناوری LTPO مجهز باشد. به علاوه، نمایشگر این گوشی احتمالا از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و میزبان حفره دوربین سلفی نیز خواهد بود. در این راستا، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز احتمالا بر عهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

قلب تپنده وان پلاس ۱۰T به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی SuperVOOC خواهد بود.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس