راهنمای خرید انواع لوازم خانگی و خرید آنلاین از فروشگاه های برتر لوازم خانگی ، جاویدکالا فروشگاهی آنلاین و معتبر برای خرید آنلاین انواع لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی ، تلویزیون و یخچال و فریزر...

خرید لوازم خانگی با بهترین قیمت

منظور از لوازم خانگی مجموعه ماشین آلات مکانیکی و الکتریکی است که عملکرد های مختلفی در زمینه کارهای خانگی مانند پخت و پز، جارو، شستن ظرف، شستن لباس و.... را انجام می دهند. در این مقاله با خرید انواع لوازم خانگی از مراکز معتبر و راهنمای خرید آن ها همراه با شما دوستان عزیز هستیم. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

منظور از لوازم خانگی چیست؟

همه شما با کلمه لوازم خانگی به خوبی آشنا هستید و تاکنون به کرات اسم لوازم خانگی را شنیده اید. همان گونه که گفته شد منظور از لوازم خانگی ماشین آلاتی است که به واسطه موتور و نیروی الکتریکی قادر هستند کار انجام دهند. از انواع لوازم خانگی که همگی به خوبی با آن ها آشنایی دارید می توان به یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، چای ساز و.... اشاره کرد. لوازم خانگی معمولا به دو دسته لوازم خانگی بزرگ و لوازم خانگی کوچک تقسیم بندی می شوند. منظور از لوازم خانگی بزرگ که کالای سفید نیز خوانده می شوند کالا هایی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، ماشین خشک شویی، یخچال فریزر، آب گرمکن، اجاق گاز و ... هستند. در گذشته بیش تر این لوازم به رنگ سفید ساخته می شدند و به همین دلیل کالاهای سفید نام گرفتند. دسته دوم لوازم خانگی کوچک هستند که کالا های قهوه ای نیز نام دارند. از جمله کالاهای قهوه ای می توان به وسایلی مانند سرخ کن، همزن، چای ساز، قهوه ساز، ترازو و ... اشاره کرد. در گذشته برخی از این کالاها از چوب ساخته می شدند به همین دلیل کالاهای قهوه ای نام گرفتند.

برخی از انواع لوازم خانگی

با توجه به اطلاعات داده شده می دانید که لوازم خانگی دارای انواع متعددی هستند که اشاره به تک تک آن ها در این مقاله نمی گنجد. در این قسمت به برخی از انواع لوازم خانگی پرکاربرد در هر خانه ای و کاربرد آن ها اشاره می کنیم.

۱- یخچال فریزر

یخچال فریزر دستگاه خنک کننده و یخ کننده مواد غذایی است که امروزه در تمامی خانه ها وجود دارد و نگهداری مواد غذایی بدون این وسیله تقریبا غیر ممکن است. یخچال ها در زمان گذشته دارای شکل و طراحی بسیار ساده ای بودند اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی مدل های جدیدی طراحی شدند که دارای قابلیت های فراوانی می باشند. یخچال فریزر ها امروزه دارای انواع مختلفی هستند از جمله انواع آن ها می توان به یخچال های معمولی، یخچال های ساید باید ساید، یخچال فریزر بالا و فریزر پایین و یخچال های معمولی اشاره کرد.

"جاویدکالا" راهی آسان برای خرید آنلاین انواع لوازم خانگی

 هنگام خرید یخچال فریزر باید به نکات زیر توجه کنید؛

  • برند یخچال؛ امروزه برند های مختلفی تولید یخچال و فریزر می کنند که کیفیت کار و قیمت آن ها با هم متفاوت است. در هنگام خرید حتما به شرکت سازنده و برند یخچال توجه کنید.
  • مرکز فروش؛ هم چنین نمایندگی های مختلفی هستند که برند های مختلف یخچال و فریزر را عرضه می کنند که ممکن است به دلیل فروش با واسطه یا بدون واسطه قیمت های مختلفی به مشتری ارائه دهند. در هنگام خرید به قیمت یخچال مورد نظر دقت کنید.
  • جنس بدنه یخچال؛ جنس بدنه یخچال باید از مواد محکم و با مقاومت بالا باشد.

هم چنین در هنگام خرید یخچال فریزر حتما به مواردی چون قدرت موتور، میزان مصرف انرژی یخچال، کاربرد یخچال، طراحی و مدل یخچال فریزر و .... توجه کنید.

۲- ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ماشینی است که به واسطه نیروی الکتریکی و چرخش مخزن باعث نفوذ با فشار آب به داخل الیاف پارچه شده و لباس ها را شست و شو می دهد. اکثر شما با ماشین های لباس شویی آشنا هستید. این دستگاه به صورت خودکار کار می کند و با استفاده از دکمه اتوماتیک و اطلاعاتی که کاربر به او می دهد بر همان مبنا لباس ها را با آب گرم یا سرد، در تایم مشخص شست و شو می دهد. برنامه هایی که در ماشین لباسشویی قابل تنظیم هستند مدت شست و شوی لباس، دمای آب، آب کشی و خشک کردن لباس ها می باشد.

"جاویدکالا" راهی آسان برای خرید آنلاین انواع لوازم خانگی

انواع ماشین لباسشویی

از جمله انواع ماشین های لباسشویی می توان به ماشین های لباس سطل دار اشاره کرد که دارای یک مخزن برای شست و شوی لباس هستند. یکی دیگر از انواع ماشین های لباسشویی ماشین های دو قلو هستند این نوع ماشین ها دارای دو مخزن هستند که در یکی از آن ها شست و شو و آب کشی لباس صورت می گیرد و در مخزن دیگر مراحل آب گیری و خشک کردن لباس انجام می شود. نوع سوم ماشین های لباسشویی ماشین های تمام اتوماتیک هستند درب این نوع ماشین ها ممکن است در بالای ماشین یا در جلوی آن باشد. کلیه مراحل شست و شو توسط این نوع ماشین ها به صورت اتوماتیک و با برنامه از پیش داده شده انجام می شود.

۳- تلویزیون

یکی دیگر از انواع لوازم الکترونیکی که در زمره لوازم خانگی قرار می گیرد خرید تلویزیون است. همه شما به خوبی با تلویزیون آشنا هستید. تلویزیون نوعی سیستم ارتباطی است که کار آن پخش تصویر، صدا و ویدیو می باشد. واژه تلویزیون از ترکیب دو کلمه فرانسوی تله به معنای دور و ویزیو به معنای دید تشکیل شده است و مفهموم آن دیدن تصاویر و ویدیو از راه دور و گرفتن ارتباط می باشد.

"جاویدکالا" راهی آسان برای خرید آنلاین انواع لوازم خانگی

نخستین تلویزیون هایی که به دست بشر ساخته شدند تلویزیون های مکانیکی بودند که با استفاده از دیسک نیپکو تصاویر متحرکی به صورت نور سیاه و سفید پخش می کردند. پس از آن در سال ۱۹۲۷ اولین تلویزیون های الکترونیکی ساخته شدند. این تلویزیون ها که با نام CRT نیز شناخته می شدند با استفاده از لامپ های کاتدی و آندی به نمایش تصویر می پرداختند. در سال ۱۹۲۹ اولین تلویزیون رنگی وارد بازار شد و پس از آن با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از تلویزیون های پیشرفته مانند تلویزیون های LCD، LED، تلویزیون های پلاسما و... وارد بازار شدند.

خرید انواع لوازم خانگی با بهترین قیمت از فروشگاه جاویدکالا

جاوید کالا معتبر ترین سایت خرید اینترنتی انواع لوازم خانگی با برند های معتبر از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و... می باشد. فروشگاه جاویدکالا با ارائه مستقیم و بدون واسطه، انواع لوازم خانگی را با قیمت باور نکردنی به مشتریان خود عرضه می کند. هم چنین با خرید از فروشگاه جاوید کالا می توانید هر جای ایران هستید محصول خود را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل خواهد داد. جهت خرید می توانید وارد فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا شده و سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس