کد خبر 1401508
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
حاج‌صفی و محمدی به سرنوشت کریم انصاریفرد دچار می‌شوند؟

یک رسانه یونانی پیش بینی کرد یکی دیگر از بازیکنان ایرانی باشگاه آاک در لیست مازاد قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آاک در حالی اردوی پیش فصل خود را در کشور هلند برپا کرده است که احسان حاج صفی و میلاد محمدی دو بازیکن ایرانی هم همراه این تیم در تمرینات حضور دارند.

«آلمیدا» سرمربی آاک پیش از این اردو، کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیمش را در لیست مازاد قرار داده بود و حالا یک رسانه یونانی احتمال می‌دهد از بین حاج صفی و محمدی یک بازیکن دیگر هم در لیست خروجی آاک باشد چرا که اولویت در این بخش با هافبک سوئیسی است.

سایت sportday با اشاره به درخشش «استیون زوبر» هافبک سوئیسی آاک و حضور او در ترکیب اصلی این تیم در بازی دوستانه، پیش بینی کرد این بازیکن یکی از دو بازیکن ایرانی را به سمت درب خروج باشگاه هل بدهد.

بیشتر بخوانید:

رکورد علی کریمی به خطر افتاد!

در بخشی از گزارش با اشاره به ابهامات خط دفاعی آاک آمده است: «با اطلاعات فعلی تعهد سرمربی آرژانتینی به استیون زوبر برای پست هافبک چپ می‌تواند زمینه را برای تحولات فراهم کند. پیش از این حتی قبل از آنکه تیم به مرحله اصلی آماده سازی در هلند سفر کند، صحبت‌هایی درباره حاج صفی و محمدی مطرح شده بود. از یک طرف به خاطر فصل گذشته و از طرف دیگر به دلیل مشکلاتی که داشتن دو بازیکن ایرانی هم‌پست برای تیم ایجاد می‌کند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «آلمیدا از ابتدای آماده سازی، زوبر را برای جناح چپ ترجیح می‌دهد. این انتخابی است که برای او کارساز است، زیرا بازیکن سوئیسی کیفیت زیادی دارد. در بازی دوستانه مقابل ولندام باز هم زوبر در ترکیب بود، حاج صفی در پست دفاع چپ بازی کرد و محمدی هم نیمکت نشین بود. شاید این موضوع نشان دهنده چیز زیادی نباشد اما مطمئناً ثابت می‌کند آلمیدا گزینه‌ای متفاوت از محمدی را ترجیح می‌دهد. آنچه مسلم است با کارهایی که در حال حاضر در هلند انجام می‌شود و با انتخاب‌هایی که آلمیدا برای جناح چپ انجام می‌دهد، بحث مدیریت این دو بازیکن ایرانی همچنان باز است. اما همه چیز با بازگشت تیم به آتن و تصمیمات نهایی سرمربی آرژانتینی در مورد ترکیبی که بر اساس آن خواهد بود، قطعی خواهد شد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس