سرمربیان بازمانده از جام جهانی ۲۰۱۸/ چهار تیم برتر جام‌جهانی روسیه در قامت مدعی

۸ سرمربی در جام جهانی روسیه موفق شدند تا جایگاه خود را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حفظ کنند و باید دید این دوره نتایجی بهتر از ۴ سال قبل کسب خواهند کرد یا نه؟

سرویس ورزشی مشرق _ کمتر از دو ماه تا شروع بزرگترین تورنمت فوتبال جهان زمان باقی مانده است و تیم‌ها خود را برای یک ماه پر از فشار و استرس آماده می‌کنند. دو ماه زمان زیادی برای آماده سازی نخواهد بود، به همین دلیل بعید به نظر می رسد که تغییری در کادرفنی تیم‌ها مشاهده شود. در نتیجه حکما سرمربیان فعلی به کار خود تا پایان جام‌جهانی ادامه خواهند داد.

۸ سرمربی ویژه جام جهانی ۲۰۲۲/ ویژگی خاص ۴ تیم برتر جام‌جهانی روسیه +عکس

۸ تیم بدون تغییر سرمربی

بررسی تیم‌های حاضر در جام‌جهانی نشان می‌دهد که از ۳۲ تیم حاضر در قطر، ۲۴ تیم در روسیه حضور داشتند اما تنها ۸ تیم با کادرفنی و سرمربی چهار سال قبل خود در این مسابقات ظاهر می‌شوند. به این تیب ۱۶ تیم با سرمربی جدید پا به عرصه رقابت می‌گذارند.

چهار تیم برتر جام‌جهانی روسیه در قامت مدعی

دیدیه دشان با فرانسه، فرناندو سانتوس با پرتغال، تیته با برزیل، زلاتکو دالیچ با کرواسی، گرت ساوتگیت با انگلستان، روبرتو مارتینز با بلژیک، الیو سیسه با سنگال و کارلوس کی روش با ایران تنها سرمربیان حاضر در جام‌جهانی هستند که دو دوره حضور پیاپی در جام‌جهانی را تجربه می‌کنند.

نکته قابل توجه درباره این لیست، حضور چهار تیم اول جام‌جهانی ۲۰۱۸ یعنی فرانسه، کرواسی، انگلستان و بلژیک در آن است که امیدوارند با حفظ کادرفنی خود، باز هم نتایج درخشان خود را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم تکرار کنند. این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای سایر تیم‌های حاضر در جام‌جهانی باشد. البته آنها در یورو ۲۰۲۰ با وجود حفظ سرمربیان خود، نتیجه مطلوبی به دست نیاورده و به جز انگلستان، همگی در مراحل ابتدایی از دور مسابقات حذف شدند.

۸ سرمربی ویژه جام جهانی ۲۰۲۲/ ویژگی خاص ۴ تیم برتر جام‌جهانی روسیه +عکس

جذابیت دوچندان جام‌جهانی با مربیان بزرگ

با این حال نمی‌توان عملکرد کشورها را در جام‌جهانی پیش‌بینی کرد. حضور سرمربیان نام‌ آشنایی مثل هانسی فیلیک از آلمان و لوئیز انریکه از اسپانیا که اولین حضور خود را در جام‌جهانی تجربه می‌کنند و همچنین حضور سرمربیان با تجربه‌ای مانند لوئیس فن‌خال هلندی که پس از یک دوره دوری هلند از جام‌جهانی دوباره این تیم را به جام‌جهانی رسانده و تیته که سرمربی تیم ملی برزیل است، خبر از یک تورنمت جذاب می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطنم IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 1
    1.5 میلیار ماهانه حقوق کیروشه؟! 700 میلیون هم ماهانه حقوق دستیاراش؟ اگه اینطوره که حقوقشون به دلاره ... مالیاتشون هم به دلار باشه ... بنزین شون هم به دلار باشه ... گاز و برق و آب شون هم به دلار باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس