هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند

شهردار تهران با بیان اینکه مشارکت باید با فرهنگ‌سازی همراه باشد، گفت: هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که بعد از دو سال این جشنواره را برگزار می‌کنیم، گفت: امیدواریم استمرار و انجام این دست از اقدامات منجر به تحول تهران شود.

شهردار تهران ادامه داد: میراثی از تهران را برعهده گرفتیم که خوبی‌ها و کاستی‌هایی توأمان دارد تهران به عنوان بزرگترین کلان شهر غرب آسیا به تحول و تغیراتی در نرم افزار و سخت افزارهایش احتیاج دارد و این کار منجر به پیشرفت در سخت افزارها و نرم‌افزارهای تهران می‌شود.

وی تصریح کرد: به آنچه که امروز وجود دارد قانع نیستیم و به ضرورت تغییر باور داریم و داشتن فکری پیشرو، عنصر انسانی توانا، برنامه و عزم اراده بالا در کنار امکانات موجود باید یک ضرورت است.

شهردار تهران با اشاره به تحولات مورد نیاز تهران گفت: این تحولات هم نرم افزار شهر حس می‌شود و هم ناظر بر کالبد و محیط زندگی ماست.

زاکانی با بیان اینکه با سرانگشت تدبیر آسایش و آرامش تهران محقق می‌شود، گفت: در این صورت است که آرامش در تهران ایجاد می‌شود و البته باید توجه داشت که این آرامش جز در سایه مشارکت همگانی محقق نمی‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: الگویی که باید ساخته شود با شرایط موجود فاصله بسیاری دارد و تحقق این الگو نیازمند مشارکت همه علی الخصوص نخبگان شهر است.

وی عنوان کرد: مشارکت باید با فرهنگ‌سازی همراه باشد و خشنود هستم که در این رویداد شرکت کردم و امید دارم به واسطه هنر و بهره‌مندی از هنرمندان بتوانیم نظام مسائل شهر را بازشناسی کنیم و زمینه مشارکت مردم را فراهم کنیم.

شهردار تهران در پایان بیان کرد: هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند و افقی را به تصویر بکشند که به کمک شهروندان و نخبگان مشکلات شهر را پشت سر بگذاریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 0
    هنرمند منظورتان سلبریتی هاست؟
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 1
    درود
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 0
    والا این اختتامیه ۸ جشنواره فیلم شهر بخشهایی اش از شبکه نمایش پخش شد / این اختتامیه در حد و اندازه یک جشنواره بین المللی نبود / مجری اختتامیه ی پژمان بازغی بود که با نحوه اجرایی که ایشون داشتند و شوخی های بدونید و بی مزه ای که داشتند انگار که مجری اختتامیه جشنواره بین المللی بودن رو با مجری برنامه کودک شو اشتباه گرفته بودند / همان خانم خنجری میتونست هم مجری باشه و هم ترجمه همزمان رو انجام بده / که ای کاش با توجه به بین المللی بودن این جشنواره و مهمانها و شرکت کنندگان خارجی که حضور داشتند تمام بخش های اختتامیه ترجمه همزمان انجام میشد با زیر نویس انگلیسی حداقل می‌داشت / بارها خانم خنجری از خسته بودن مهمانها حرف میزدن اما ی بازغی گرم بودن هوا رو از دلایل کسری مهمانها میدونستم و اعلام میکردن / اما اجرای این اختتامیه با توجه به مجری انتخاب شده برای این اختتامیه ، کسل کننده بود / کاش فرد دیگری رو بجای آقای پژمان بازغی برای اجرای اختتامیه انتخاب میکردند آقای پژمان بازغی هنرمند خوبی هستند اما مناسب اجرای این مراسم نبودند / کاش بعضی ها در این اختتامیه علاوه بر انجام پروتکل های بهداشتی پروتکل های اسلامی (حجاب ) رو کامل رعایت میکردند / جشنواره تشریف آورده بودند مهمونی که نبوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس